TVB
Grumpy Mutt
- Reaction score
- 7,097
- Bike
- Honda XL650V Transalp
Beautiful! SA is indeed one of the most beautiful countries in the world! :thumleft:
Jacko said:Haha, Bessie is meer hardcore as baie ouens op die forum. :thumleft:
Bessie said:Jacko said:Haha, Bessie is meer hardcore as baie ouens op die forum. :thumleft:
shhhh jaco! nee ek is nie!
Frohan Visser said:Nice trippie!!
Julle het seker lekker koud gekry daar in die Tankwa!!
Trailrider said:Bessie hoe werk daai petrol tenk toe? En het jy die bike weer laer gestel?
Bessie said:ander ding wat ek nog snaaks find is dat dit nie nodig is vir my om die petrol oor te pomp nie... vir een of ander rede suig my hoof tenk al die auxiliary petrol uit... alhoewel die auxiliary tenk aan die hoof tenk se breather geconnect is. dit baffle my, maar dit is so!
:-\
growweblaar said:WTF is die ding?
Jacko said:Bessie said:ander ding wat ek nog snaaks find is dat dit nie nodig is vir my om die petrol oor te pomp nie... vir een of ander rede suig my hoof tenk al die auxiliary petrol uit... alhoewel die auxiliary tenk aan die hoof tenk se breather geconnect is. dit baffle my, maar dit is so!
:-\
Bessie, het jou aux tank 'n breather pyp? Of dalk 'n prop wat nie 100% seel nie?
In which case dit logies is dat die hooftenk eers die aux tank via sy breather pyp sal uitsuig voordat die hooftenk se vlak begin daal.
growweblaar said:WTF is die ding?
Bessie said:growweblaar said:WTF is die ding?
skaam jou dat jy nie reeds weet nie.
growweblaar said:Bessie said:growweblaar said:WTF is die ding?
skaam jou dat jy nie reeds weet nie.
Toe nou, se^ man! ;D
Lyk soos 'n vleisbosskerm! Of 'n UFO. Watter pad is daai?
Enter your email address to join: