Garage Pies...Rennies...Redbull and sand...who could ask for more...?

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
It was nice meeting you there in Memel Laurika. Good on you for tackling the trip solo! Glad you had a good time! :thumleft:
 
Just Blip It! said:
It was nice meeting you there in Memel Laurika. Good on you for tackling the trip solo! Glad you hgood time! :thumleft:
thanks for centrestanding my bike at 12 pm...i woke up, and like a lady, strolled over, and LUBED THE CHAIN.....
ai ai...dankie M. am in your area very soon, already talking to the Third mousekateer....
 
Dark Horse said:
Nice one Laurika - that sand monster seems to get the better of all of us ............
i dunno, was more stupidity...my bike Yoda taught me to ride everything with the same tire pressure...such a habit....after the property transaction, i deflated...and the rest was a dream...so , wrong choice in line and pressure.... xx
 
laurika said:
Just Blip It! said:
It was nice meeting you there in Memel Laurika. Good on you for tackling the trip solo! Glad you hgood time! :thumleft:
thanks for centrestanding my bike at 12 pm...i woke up, and like a lady, strolled over, and LUBED THE CHAIN.....
ai ai...dankie M. am in your area very soon, already talking to the Third mousekateer....

Great, let me know when, got plenty accommodation here and I will take you on a nice route around our area. Remember, I live in White River now since December.
 
Just Blip It! said:
laurika said:
Just Blip It! said:
It was nice meeting you there in Memel Laurika. Good on you for tackling the trip solo! Glad you hgood time! :thumleft:
thanks for centrestanding my bike at 12 pm...i woke up, and like a lady, strolled over, and LUBED THE CHAIN.....
ai ai...dankie M. am in your area very soon, already talking to the Third mousekateer....

Great, let me know when, got plenty accommodation here and I will take you on a nice route around our area. Remember, I live in White River now since December.
even better...so its first mole mole, then Limpopo, then witriver, and then angola.. then wildcoast, then bash....
am going to need them tyres from hoedspruit soon...:)
 
Lekker chick! 

Looks like you saw some cracker sights!  Your pics are beautiful!
 
Duracell said:
SOLO - Huge respect.... Nice photies  :thumleft:
when do i get the nod for a trip to Lichtenburg from the Bosvark bash Dogs? i will drop my bike in camera again if it would mean i get an invite?
 
Jislaaik La, dit lyk my jy't lekker gat geskuur die laaste tyd! Jaloers!

Ek's net so kens oor die Plaasstoep se kaiings en pap, mens kan so laaank daaraan kou terwyl jy sit dink oor die dag se ryery en die lewe.

Lieflike kiekies, min woorde, maar dankie vir dit. Daai wolke by Memel! Waa's Delarey pas?
 
roxenz said:
Jislaaik La, dit lyk my jy't lekker gat geskuur die laaste tyd! Jaloers!

Ek's net so kens oor die Plaasstoep se kaiings en pap, mens kan so laaank daaraan kou terwyl jy sit dink oor die dag se ryery en die lewe.

Lieflike kiekies, min woorde, maar dankie vir dit. Daai wolke by Memel! Waa's Delarey pas?
ek hou van min woorde en baie prentjies...ek sukkel net met die uploads...ai ai...Del la reys pas, is tussen Marken en Potgieters Rus...Noord van Plokwane...dit het gevoel asof net ekke daai pas ontdek het...en die klipformasies was mondoophangend mooi...ek is spyt ek het nie meer gestop om fotos te neem nie...maar ek het 550km km gedoen daai dag waarvan 320 grond was, so ek moes MOVE....
Kom asb na die Vrystaat Bash toe, dan sit ons bietjie op daai stoep...
ek het nog baie fotos van daai wolke in Memel geneem..hulle was ONGODDELIK mooi...net waar jy kyk, met daardie spesiale JESUS light wat daai plek so goed doen...geen wonder die kerk toring is so pragtig nie..dis soos a uitroepteken vir iets amazing...
 
laurika said:
roxenz said:
Jislaaik La, dit lyk my jy't lekker gat geskuur die laaste tyd! Jaloers!

Ek's net so kens oor die Plaasstoep se kaiings en pap, mens kan so laaank daaraan kou terwyl jy sit dink oor die dag se ryery en die lewe.

Lieflike kiekies, min woorde, maar dankie vir dit. Daai wolke by Memel! Waa's Delarey pas?
ek hou van min woorde en baie prentjies...ek sukkel net met die uploads...ai ai...Del la reys pas, is tussen Marken en Potgieters Rus...Noord van Plokwane...dit het gevoel asof net ekke daai pas ontdek het...en die klipformasies was mondoophangend mooi...ek is spyt ek het nie meer gestop om fotos te neem nie...maar ek het 550km km gedoen daai dag waarvan 320 grond was, so ek moes MOVE....
Kom asb na die Vrystaat Bash toe, dan sit ons bietjie op daai stoep...
ek het nog baie fotos van daai wolke in Memel geneem..hulle was ONGODDELIK mooi...net waar jy kyk, met daardie spesiale JESUS light wat daai plek so goed doen...geen wonder die kerk toring is so pragtig nie..dis soos a uitroepteken vir iets amazing...
Solank die Vrystaat bash se datum bly waar hy is, is ek daar. Stick jou vir kaiings!
 
roxenz said:
laurika said:
roxenz said:
Jislaaik La, dit lyk my jy't lekker gat geskuur die laaste tyd! Jaloers!

Ek's net so kens oor die Plaasstoep se kaiings en pap, mens kan so laaank daaraan kou terwyl jy sit dink oor die dag se ryery en die lewe.

Lieflike kiekies, min woorde, maar dankie vir dit. Daai wolke by Memel! Waa's Delarey pas?
ek hou van min woorde en baie prentjies...ek sukkel net met die uploads...ai ai...Del la reys pas, is tussen Marken en Potgieters Rus...Noord van Plokwane...dit het gevoel asof net ekke daai pas ontdek het...en die klipformasies was mondoophangend mooi...ek is spyt ek het nie meer gestop om fotos te neem nie...maar ek het 550km km gedoen daai dag waarvan 320 grond was, so ek moes MOVE....
Kom asb na die Vrystaat Bash toe, dan sit ons bietjie op daai stoep...
ek het nog baie fotos van daai wolke in Memel geneem..hulle was ONGODDELIK mooi...net waar jy kyk, met daardie spesiale JESUS light wat daai plek so goed doen...geen wonder die kerk toring is so pragtig nie..dis soos a uitroepteken vir iets amazing...
Solank die Vrystaat bash se datum bly waar hy is, is ek daar. Stick jou vir kaiings!
haha, ja daai datum is gebook....sien jou op die Plaasstoep! :thumleft:
 
Great report, Laurika.  And serious respect for you doing it solo.  You belong to a special breed... :thumleft:

Daai wolke is ongelooflik.  Ek kan sien waar Pierneef sy inspirasie gekry het.
 
Platbrak said:
Great report, Laurika.  And serious respect for you doing it solo.  You belong to a special breed... :thumleft:

Daai wolke is ongelooflik.  Ek kan sien waar Pierneef sy inspirasie gekry het.
wow, platbrak...what a nice thing to say...and yes, this seasons' clouds were just so very Pierneef!
 
Platbrak said:
Great report, Laurika.  And serious respect for you doing it solo.  You belong to a special breed... :thumleft:

Daai wolke is ongelooflik.  Ek kan sien waar Pierneef sy inspirasie gekry het.

Ag nee fark man, EK wou dit gese het!  :mad: :biggrin:
 
Jacko said:
Platbrak said:
Great report, Laurika.  And serious respect for you doing it solo.  You belong to a special breed... :thumleft:

Daai wolke is ongelooflik.  Ek kan sien waar Pierneef sy inspirasie gekry het.

Ag nee fark man, EK wou dit gese het!  :mad: :biggrin:
pft....julle maak pierneef se naam boerneef.... ::)
 
Top