jeff said:Funny :imaposer:. I was their in 2009 . Took a wrong turn down to the harbour , also had okes shouting at me . U- turned and was out of there like a shot.
Difflock said:Jaloers my maat, ek het nou Ted Simon se 2 boeke deur gelees en sien in n mate deur sy reise soos n advontuurlustige soos jou self wat hy gesien het, wat joune lekker maak is die kiekies. Well done, jy het gedoen wat van ons net kan droom en dit nogal alleen. ONE DAY, defnitief!!!
MURPHY said:Difflock said:Jaloers my maat, ek het nou Ted Simon se 2 boeke deur gelees en sien in n mate deur sy reise soos n advontuurlustige soos jou self wat hy gesien het, wat joune lekker maak is die kiekies. Well done, jy het gedoen wat van ons net kan droom en dit nogal alleen. ONE DAY, defnitief!!!
Hey - ek was ook darem saam vir helfde van die toer , en ook alleen terug gery .
Difflock said:MURPHY said:Difflock said:Jaloers my maat, ek het nou Ted Simon se 2 boeke deur gelees en sien in n mate deur sy reise soos n advontuurlustige soos jou self wat hy gesien het, wat joune lekker maak is die kiekies. Well done, jy het gedoen wat van ons net kan droom en dit nogal alleen. ONE DAY, defnitief!!!
Hey - ek was ook darem saam vir helfde van die toer , en ook alleen terug gery .
Sorry Ingelsman, jammer dat ek nie erkenning gee, jy het self n ent alleen gery wens ek kon saam. Soos ek se One Day my friend!
BikeAlanPE said:Hooray!!! :blob3:AT LAST!! Now we can sort any problem out!
Enter your email address to join: