AlanPE
Pack Dog
- Reaction score
- 0
- Bike
- BMW R80GS
Will be looking forward to this next adventure :sip:
Ewald jy was dan nou die ander dag op ntoer in die kaap gewees.EwaldSchmidt said:Fantastiese pos! Dankie, maak 'n man lus om te toer!
Klein Torkar said:Ewald jy was dan nou die ander dag op ntoer in die kaap gewees.EwaldSchmidt said:Fantastiese pos! Dankie, maak 'n man lus om te toer!
:thumleft:Too truDASKOP said:Klein Torkar said:Ewald jy was dan nou die ander dag op ntoer in die kaap gewees.EwaldSchmidt said:Fantastiese pos! Dankie, maak 'n man lus om te toer!
Nou die ander dag is te lank terug. Dit is net as jy kan se dat jy vanoggend teruggekom het en volgende week weer vertrek dat jy amper gelukkig kan wees. :ricky: :ricky: :ricky: :ricky: :ricky:
Ek kan nooit genoeg in die Kaap kom nie, ek is ALTYD lus vir 'n toer in die Kaap!Klein Torkar said:Ewald jy was dan nou die ander dag op ntoer in die kaap gewees.EwaldSchmidt said:Fantastiese pos! Dankie, maak 'n man lus om te toer!
DASKOP said:Klein Torkar said:Ewald jy was dan nou die ander dag op ntoer in die kaap gewees.EwaldSchmidt said:Fantastiese pos! Dankie, maak 'n man lus om te toer!
Nou die ander dag is te lank terug. Dit is net as jy kan se dat jy vanoggend teruggekom het en volgende week weer vertrek dat jy amper gelukkig kan wees. :ricky: :ricky: :ricky: :ricky: :ricky:
EwaldSchmidt said:Daskop, ek is nog maar nuut hier rond. Is daar erens 'n pos wat vertel watse panniers jy op jou fiets het?
Enter your email address to join: