Noneking said:Hey [member=14604]JesseH[/member] , do you still pick up older men on bike forums? eepwall: :imaposer:
Why do you ask? Do you need a pick me up? Oh ja, and also you're welcome :3some:
Noneking said:Hey [member=14604]JesseH[/member] , do you still pick up older men on bike forums? eepwall: :imaposer:
[emoji6][emoji6]JesseH said:Noneking said:Hey [member=14604]JesseH[/member] , do you still pick up older men on bike forums? eepwall: :imaposer:
Why do you ask? Do you need a pick me up? Oh ja, and also you're welcome :3some:
MildlyWild said:Good ride and a good read! But bad timing since I cannot go anywhere at the moment [emoji24]
Thanks Sean!XT JOE said:Really enjoyed thanks
Dankie dat jy gelees het![emoji6]Grunder said:Lekker trippie die!!
Goeie produktiewe uur of wat nou spandeer :ricky:
Rookie mistake.... ek het die fiets oorlaai. Dit nie gemaak met bagasie in gedagte .petri oosthuizen said:Nice TR, thanks!!!
........is dit net ek wat wonder, maar hoekom het daai frame so gekraak?? Die HP is tog sekerlik nog meer versterk en ge design met daai tipe ry in mind??
Noneking said:Rookie mistake.... ek het die fiets oorlaai. Dit nie gemaak met bagasie in gedagte .petri oosthuizen said:Nice TR, thanks!!!
........is dit net ek wat wonder, maar hoekom het daai frame so gekraak?? Die HP is tog sekerlik nog meer versterk en ge design met daai tipe ry in mind??
Hare kloof?petri oosthuizen said:Noneking said:Rookie mistake.... ek het die fiets oorlaai. Dit nie gemaak met bagasie in gedagte .petri oosthuizen said:Nice TR, thanks!!!
Hmmmm........OK, wil nie hare kloof nie.
Enter your email address to join: