Klein lessies rondom Lesotho......

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Volgende dag haal ek panele af om bike skoon te maak en skade na te gaan. (Nadat ek gou by Builders Warehouse elke tool wat lyk of hy op bike kan werk gekoop het!)  Niks wat 'n paar Rand nie kan regmaak nie.... (solank dit nie my Rande is nie) Bike staan nou by Eastview Motorrad vir kwotasie van die regmaak. Lyk rof sover!
R20k+ vir agterste deel van frame, R4k + vir subframe, R10k vir endcan.

Dealer waar fiets gekoop is gaan pa staan vir 'n paar klein dingetjies soos sidestand bracket en skade aan linker tappet cover (bike is so afgelewer).
Ongelooflike ondervinding wat geld eintlik nie kan koop nie......... :thumleft:

Attachments

• IMG_5571.jpg
    IMG_5571.jpg
    239.8 KB
  • IMG_5573.jpg
    IMG_5573.jpg
    212.2 KB
  • IMG_5574.jpg
    IMG_5574.jpg
    194.3 KB
  • IMG_5575.jpg
    IMG_5575.jpg
    150.4 KB
  • IMG_5576.jpg
    IMG_5576.jpg
    169.4 KB
Dis Car Logbook. Werk baie lekker. Kan dienste tires, olie en alle ander kostes daarop track vir al jou voertuie

ymu7yzah.jpg

Baie dankie vir die RR! Trips soos hierdie is wat mens voor leef

Nonking, jammer jou jou skade. Maar eks seker dit was nogsteeds die moeite werd!

Ek het lekker gelees aan dit! Dankie :thumleft:

Beltzer said:
Nonking, jammer jou jou skade. Maar eks seker dit was nogsteeds die moeite werd!

Ek het lekker gelees aan dit! Dankie :thumleft:
RyC said:
Baie dankie vir die RR! Trips soos hierdie is wat mens voor leef

:thumleft:

Ja dis jammer oor die skade en goed  :(

Maar as die bike weer reg is dan het jy die perfekte verskoning om weer n trippie te doen, net om te bewys dat die bike dit wel kan doen  :thumleft:

Lekka man lekka....het dieselfde fuelcell...ek sit myne sommer reg agter my boude op die seat as hy vol is...ek los dan net nie n wind nie... :peepwall: :biggrin:

As ek so na die fotos kyk NK kan dit eerder daai einste fuelcell wees wat jou die skade gegee het,jou bagasie lyk nie te erg nie en was versprei oor die sitplek...miskien daai 5liter fuel wat hom so op en af laat skud het... :(

Lekker RR jammer oor die skade dis nie n lekker gevoel nie. :eek:

Mr Zog said:
Ja dis jammer oor die skade en goed  :(

Maar as die bike weer reg is dan het jy die perfekte verskoning om weer n trippie te doen, net om te bewys dat die bike dit wel kan doen  :thumleft:

Net so!

The TRANSPORTER said:
Lekka man lekka....het dieselfde fuelcell...ek sit myne sommer reg agter my boude op die seat as hy vol is...ek los dan net nie n wind nie... :peepwall: :biggrin:

As ek so na die fotos kyk NK kan dit eerder daai einste fuelcell wees wat jou die skade gegee het,jou bagasie lyk nie te erg nie en was versprei oor die sitplek...miskien daai 5liter fuel wat hom so op en af laat skud het... :(

Lekker RR jammer oor die skade dis nie n lekker gevoel nie. :eek:

Ek dink ook dit was daai fuelcell........ Ek het hom nooit eers nodig gehad nie, maar was lekker om nie te worry oor gaan staan nie...... ;D

mulder said:
Thanks for sharing your journey, sani pass looked well maintained, was it fairly easy!?

Sani was very well maintained and really fairly easy, apart from new layer of gravel on the first few switchbacks which had not been compacted. Up and down in 90 minutes, including border and photo stops.

Thanks for interesting RR.Sorry about the bike breaking up at the end.

Cheers

Ian in Great Brak River said:
Bliksem! ... dis nou 'n egte Ride Report!

Lekker saam gery en gelag, hoop alles is gou weer reg gemaak op jou fiets.

8)

Dankie Ian!

Lekker Canz....lekker gelees en gelag (nie vir jou nie OK  :biggrin:)...veral vir daai GOEIEMORE oomblik. Ek het al 'n paar van hulle beleef en soos jy gese het full kit met boots en braces maak die spul nie eintlik makliker nie.

Jammer oor jou skade...maar mens kan dit regmaak. Die memories wat jy gaan onthou vir jou eerste regte vuurdoop gravel trip gaan vir ewig by jou bly. Priceless.

Carrots said:
Lekker Canz....lekker gelees en gelag (nie vir jou nie OK  :biggrin:)...veral vir daai GOEIEMORE oomblik. Ek het al 'n paar van hulle beleef en soos jy gese het full kit met boots en braces maak die spul nie eintlik makliker nie.

Jammer oor jou skade...maar mens kan dit regmaak. Die memories wat jy gaan onthou vir jou eerste regte vuurdoop gravel trip gaan vir ewig by jou bly. Priceless.

Dankie Carrots!