Klein lessies rondom Lesotho......

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Great RR Noneking! Ek het dit verslind, en baie geniet, amper soos jou brekfis na die groot honger :drif: Jou fiets is 'n "collectors item", wens ek kon een in my garage inry. Hoop ek ry jou erens in die toekoms raak... Sterkte met die repairs, dit bly deur en deur die moeite werd  :thumleft:

Nice RR had a lekker ride with you, hope you get the bike going soon  :ricky:

ALLEN I said:
Nice RR had a lekker ride with you, hope you get the bike going soon  :ricky:
Me 109 said:
Great RR Noneking! Ek het dit verslind, en baie geniet, amper soos jou brekfis na die groot honger :drif: Jou fiets is 'n "collectors item", wens ek kon een in my garage inry. Hoop ek ry jou erens in die toekoms raak... Sterkte met die repairs, dit bly deur en deur die moeite werd  :thumleft:

:thumleft:

SchalkL said:
BLIKSEM dis 'n mooi bike !!

index.php

Ek laaik hom ook erg! :thumleft:

Hey Canz, blerrie lekker report en baie goed geskryf.  :thumleft:
My gat jeuk nou erg.

Terloops, as jou Mac soos my Macbook werk dan kan jy enige letter net inhou tot die nodige letter opsies op die screen op pop, dan kies jy ń nommer wat ooreenstem met die letter wat jy soek.

O ja, eks seker jy sal nie weer winter gloves vergeet nie, maar volgende keer pak sommer vir jou van daai surgical gloves wat jy vir die werk gebruik in, werk lekker teen die koue saam met gewone gloves. Skottelgoed handskoene werk ook en is maklik om erens langs die pad te koop.

bud500 said:
Hey Canz, blerrie lekker report en baie goed geskryf.  :thumleft:
My gat jeuk nou erg.

Terloops, as jou Mac soos my Macbook werk dan kan jy enige letter net inhou tot die nodige letter opsies op die screen op pop, dan kies jy ń nommer wat ooreenstem met die letter wat jy soek.

O ja, eks seker jy sal nie weer winter gloves vergeet nie, maar volgende keer pak sommer vir jou van daai surgical gloves wat jy vir die werk gebruik in, werk lekker teen die koue saam met gewone gloves. Skottelgoed handskoene werk ook en is maklik om erens langs die pad te koop.

Dankie Deon!

Dankie vir die baie interessante en puik RR. Ek het dit baie geniet. Ken jou 2 fietse, dit al gesien, ek bly in dieselfde straat as jy en nie geweet jy is so yster met n motorfiets nie. Wanneer is die volgende rit?

Stichhom said:
Dankie vir die baie interessante en puik RR. Ek het dit baie geniet. Ken jou 2 fietse, dit al gesien, ek bly in dieselfde straat as jy en nie geweet jy is so yster met n motorfiets nie. Wanneer is die volgende rit?

Dankie!

Klein wereld Stichhom!

Watter nr?

Sê hallo as jy weer verby my ry. Het al die KLR in die straat gesien. Jy commute met hom né?

Nr. 40.

Ja, ek commute met hom en geniet dit nogal. Wil eendag as ek jou buite sien gesels oor die HP2. Dis n baie unieke en interessante motorfiets vir my, alhowel ek net in oranje droom!

Stichhom said:
Nr. 40.

Ja, ek commute met hom en geniet dit nogal. Wil eendag as ek jou buite sien gesels oor die HP2. Dis n baie unieke en interessante motorfiets vir my, alhowel ek net in oranje droom!
:thumleft:

Dit lyk na moviese lekker roete en trip daarmee saam.. great RR, mooi fotos baie dankie vir die deel! :thumleft:

is dit moontlik om die roete dalk hier op te sit asb sal baie graag daai mooi trippie wil doen.  :drif:

cjvrensb said:
Dit lyk na moviese lekker roete en trip daarmee saam.. great RR, mooi fotos baie dankie vir die deel! :thumleft:
cjvrensb said:
is dit moontlik om die roete dalk hier op te sit asb sal baie graag daai mooi trippie wil doen.  :drif:

Dankie!

Ek het sonder GPS gery en nie die roete getrack nie.....
In kort het ek by grondpaaie gehou so na as moontlik aan Lesotho grens. Redelik maklik om op 'n kaart te plot. As jy vrae het oor spesifieke dele van roete help ek graag, maar 2800km se roete neerskryf sal moeilik gaan.... ;D

Dankie nee ek het opgelet dat daar gen GPS betrokke was nie.. eintlik 'n lekker ding!. Net die Map studio boekie nou en dan op die fotos gesien.. alles reg ek sal bietjie sommer hier op Google Maps die roete bekyk...

jyt die taak van trip beplan vir ons baie maklik gemaak nou

eendag as ek gereed is, gaan ek hierdie roete presies doen, en sal jou op nommer druk  :thumleft:

baie dankie vir die deel, ek het baie lekker gelees

Lem said:
jyt die taak van trip beplan vir ons baie maklik gemaak nou

eendag as ek gereed is, gaan ek hierdie roete presies doen, en sal jou op nommer druk  :thumleft:

baie dankie vir die deel, ek het baie lekker gelees

Enige tyd!

Die HP2 is terug by die huis na 'n maand by BMW vir die herstelwerk!  :ricky: :ricky:

Akrapovic Slip on
Raam vervang
Grys panele vervang
Subframe vervang
Nuwe tappetcover en protector links
Nuwe flikerlig links agter

..... en 'n paar ander bits n' bobs

R50000-00 later........ Ek verwag nie kerskaartjie van my versekeraar nie.... net 'n premie verhoging

Attachments

• IMG_5780.jpg
    IMG_5780.jpg
    163.3 KB
  • IMG_5785.jpg
    IMG_5785.jpg
    152 KB