Living the Dream Solo Around the World Trip

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Eish ! Jammer dit werk nie uit soos beplan nie.
Wat van Libie, Tunisie, Italie-roete ?
Besoek dan WW2 plekke waar SAers geveg het in Libie.
 
Jinne Schalk, ek's seker daar moet n ander manier wees om in Europa te kom?

Maar wat, dis jou AVONTUUR en ons ry net saam.

As jy wel dan wer terug Suide toe ry, prober om n kykie in die Danakil te gee. Dis die woestyn daar in noord Ethiopie. n Ongelooflike ervaring.

Ons ry nogsteeds saam met jou  :thumleft:
 
Oom Schalk, nou die hele storie van begin tot einde gelees.

Hou moed, miskien soos die ander manne genoem het kan Sudan na Saudi of Morokko na Spanje werk?

Vrede en Vreugde.
 
As ek reg onthou was hier n ou met die naam van Struan wat van Spanje na Maroko deur is maar Algeria was n groot probleem en hy moes n eskort he. Nou is dit n nog groter probleem, ek het n vriend wat daar werk en daar is af en toe nogal n bietjie 'ongemak'.

Niks fout om terug te ry nie, daar is soveel van Afrika om te sien, die lys is endloos en as ek kon sou ek 2 jaar gebruik het om Afrika deur te toer en dan sou dit nie genoeg tyd wees nie.

Net die groot 'lakes' in sentraal Afrika, soveel om te noem en ja, ek was ook soos mr Zog in die Danakil depression en dit is n moet as n mens reeds soos jy Lalibella en Auxum gesien het!

Ek sien dit gladnie as n laagtepunt nie nie Schalk, als werk uit soos dit moet. Waar jy ook al gaan, jy het n 'fanblad' hier!
 
Hillman said:
As ek reg onthou was hier n ou met die naam van Struan wat van Spanje na Maroko deur is maar Algeria was n groot probleem en hy moes n eskort he. Nou is dit n nog groter probleem, ek het n vriend wat daar werk en daar is af en toe nogal n bietjie 'ongemak'.

Niks fout om terug te ry nie, daar is soveel van Afrika om te sien, die lys is endloos en as ek kon sou ek 2 jaar gebruik het om Afrika deur te toer en dan sou dit nie genoeg tyd wees nie.

Net die groot 'lakes' in sentraal Afrika, soveel om te noem en ja, ek was ook soos mr Zog in die Danakil depression en dit is n moet as n mens reeds soos jy Lalibella en Auxum gesien het!

Ek sien dit gladnie as n laagtepunt nie nie Schalk, als werk uit soos dit moet. Waar jy ook al gaan, jy het n 'fanblad' hier!
Ja ek en my seun het 5 jaar terug langs die 4 groot lakes van Afrika gery(lake Kariba, Lake Malawi, Lake Tanganyika en Lake Victoria)  en dit is altyd lekker en mooi daar en die mense is nice.
 
Roulof said:
Oom Schalk, nou die hele storie van begin tot einde gelees.

Hou moed, miskien soos die ander manne genoem het kan Sudan na Saudi of Morokko na Spanje werk?

Vrede en Vreugde.
Dit is een van die opsies wat ek oorweeg.
 
FlyRide said:
Go to Port Sudan, wait for a ship out of the red sea, or put the bike onto a truck, to go through Saudi, to UAE.  Once in UAE, all routes are easier.  Im in Dubai, give me a shout!! Or Djibouti
I have been thinking of Port Sudan. Just one problem I will have to take enough money from Egypt as our bank cards don't work in Sudan. I just might come and look you up. I see you also fly Microlights, might come and join you for a touch and go. Thanks mate, look ot for a PM in a week or so.
 
Mr Zog said:
Jinne Schalk, ek's seker daar moet n ander manier wees om in Europa te kom?

Maar wat, dis jou AVONTUUR en ons ry net saam.

As jy wel dan wer terug Suide toe ry, prober om n kykie in die Danakil te gee. Dis die woestyn daar in noord Ethiopie. n Ongelooflike ervaring.

Ons ry nogsteeds saam met jou  :thumleft:
Danakil met sy 52C is nog op my bucket lys
 
gser said:
Eish ! Jammer dit werk nie uit soos beplan nie.
Wat van Libie, Tunisie, Italie-roete ?
Besoek dan WW2 plekke waar SAers geveg het in Libie.
Visas van party lande vat 2 weke. Dit is beter om dit in SA te doen
 
TornadoF5 said:
Oh my not good news, but if there is something I've learnt Everything will be all right in the end... if it's not all right, then it's not the end
Ja I am keeping all options open
 
Draadwerk said:
Dis nie lekker nuus nie Schalk - maar ja, als met goeie rede, as dit help???

Geniet die terugrit - dit sal net so fantasties wees.

Ek haal my hoed af vir jou - jy doen wat ons almal soooooooooooooo graag wil doen.  :thumleft:
Sal julle op hoogte hou
 
Vis Arend said:
Jammer om te hoor Schalk, maar ek kan hoor jy is nog positief.  Maak die beste van 'n slegte saak, dis al hoe jy gaan survive in Afrika.   :thumleft:
Jy is reg my maat en dit is wat ek doen
 
Xpat said:
That is a shame. Isn't there a way to join police convoy to Israel or thereabout, or maybe put your bike on a truck that can take you there?

There must be supply trucks going to Gaza.
Had a goverment connection and he told me even the locals are not allowed through the Sinai at the moment due to the opening of the new Suez Canal and they fear trouble from the extremist.
 
Sterkte met al die besluite. Ons geniet wat jy ook al doen.
 
One more idea - can't you fly the bike? It's not going to be cheap, but probably cheaper that coming back and then shipping bike up to Italy.
 
I am back in Port Said from Alexandria. Done exacly 14 000 km since leaving home on the same back tyre and the front have done about            17 000km. Both Continental knobblies. Will change them tomorrow morning before going down to the Red Sea for the 2nd time to meet up with the Zapp family and their 1928 Graham Paige car that they have been traveling around the world with for 15 years. Will take me 2 days to do the 700km. will post some pic's once I am down there.
 

Latest posts

Top