"Loepie" to 10th Thumper Bash 2022

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
N paar kiekies van die Brandrivier pad tot Gysmanshoek Pas afdraai links.
 

Attachments

  • GOPR4270_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4270_ALTA1130168295774812643.JPG
    5.7 MB
  • GOPR4271_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4271_ALTA1130168295774812643.JPG
    5.8 MB
  • G0674273_ALTA1130168295774812643.JPG
    G0674273_ALTA1130168295774812643.JPG
    2.3 MB
  • GOPR4269_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4269_ALTA1130168295774812643.JPG
    5.3 MB
  • GOPR4274_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4274_ALTA1130168295774812643.JPG
    5.3 MB
  • G0684275_ALTA1130168295774812643.JPG
    G0684275_ALTA1130168295774812643.JPG
    2.3 MB
  • GOPR4277_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4277_ALTA1130168295774812643.JPG
    5.8 MB
  • GOPR4278_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4278_ALTA1130168295774812643.JPG
    5.4 MB
  • GOPR4279_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4279_ALTA1130168295774812643.JPG
    5.7 MB
  • G0694280_ALTA1130168295774812643.JPG
    G0694280_ALTA1130168295774812643.JPG
    2.3 MB
  • G0704283_ALTA1130168295774812643.JPG
    G0704283_ALTA1130168295774812643.JPG
    2.3 MB
  • GOPR4284_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4284_ALTA1130168295774812643.JPG
    5.2 MB
Met die afdraai sien ons n uitroepteken "!" en close road bord, WHAT??? Wel dus n ou bord, ons vat n kans en stoot verby, n vals alarm gelukkig.
Gysmanshoek, wat kan ek sê van die pragtige pas. Dus my 2de keer oor hom maar van die teenoorgestelde kant, 2jr gelede was dit van Herbertsdale se kant en nou van Brandrivier.
Na die hek begin los klippe, pebbles wat wel geskraap is en n uitdaaging bied met n pillion op.

Brokkie nuus:
"The Gysmanshoek Pass follows an historical ox wagon route dating back to the mid 1700's. This is an old gravel pass through a natural cleft in the Langeberg Mountains between Heidelberg in the south and the Little Karoo/ Ladismith area in the north. It is driveable in a normal car in good weather, but if it's been raining, a 4x4 will be a better option or evena adventuremotorcycle.

Depending on the weather, things can get tricky on this pass. Not too many people have travelled this delightfully scenic and off the beaten track pass. It was originally named Hudson's Pass after the local magistrate. Take your time over this pass and stop frequently to enjoy the proteas, ericas and other flowering fynbos species. See if you can find the ruins of the old English fort which dates back to the Anglo Boer war.

The pass is 11,6 km long and contains 51 bends, corners and curves. The average gradient is a mild 1:36 but there are two very steep sections close to the summit,where the gradient gets as steep as 1:5 and FWD cars might well experience traction issues here (especially if driving from south to north) - even in dry weather."

Ons ry op en aanskou die landskap, daar was n groot brand en het verwoesting gesaai onder die plantegroei maar jy kan die pad na herstel sien groei. Bo op die kruin ry ons verby ander avontuur fietse wat ook die dag geniet en vriendelik ons groet. So sak ons af en vat die los klippe versugtig tot onder, laas het die proteas my panniers geslaan en vandag is nie afv die brand.
Waar die pad n y vorm stop ons vir n breuk, gesels en eet ietsie.
 

Attachments

  • GH014290_1659965570127.jpg
    GH014290_1659965570127.jpg
    563.6 KB
  • GH014290_1659965700066.jpg
    GH014290_1659965700066.jpg
    432.3 KB
  • GH014290_1659965664970.jpg
    GH014290_1659965664970.jpg
    499.4 KB
  • GH014290_1659965638085.jpg
    GH014290_1659965638085.jpg
    611.9 KB
  • GH014290_1659965632641.jpg
    GH014290_1659965632641.jpg
    716 KB
  • GH014290_1659965602275.jpg
    GH014290_1659965602275.jpg
    476.1 KB
  • GH014290_1659965585831.jpg
    GH014290_1659965585831.jpg
    613.1 KB
  • GH014290_1659965544499.jpg
    GH014290_1659965544499.jpg
    704 KB
  • GH014290_1659965532159.jpg
    GH014290_1659965532159.jpg
    696.1 KB
  • GH014290_1659965510081.jpg
    GH014290_1659965510081.jpg
    601.8 KB
  • GOPR4285_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4285_ALTA1130168295774812643.JPG
    5.8 MB
  • GOPR4286_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4286_ALTA1130168295774812643.JPG
    6.4 MB
  • GOPR4288_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4288_ALTA1130168295774812643.JPG
    6.4 MB
  • GH014290_1659965436357.jpg
    GH014290_1659965436357.jpg
    717.7 KB
  • GH014290_1659965460928.jpg
    GH014290_1659965460928.jpg
    641 KB
  • GH014290_1659965468541.jpg
    GH014290_1659965468541.jpg
    504.1 KB
  • GH014290_1659965476495.jpg
    GH014290_1659965476495.jpg
    633.7 KB
  • GH014290_1659965525092.jpg
    GH014290_1659965525092.jpg
    657.7 KB
So sak ons by die y regs oor Wadrift Pas na Heidelberg en verby Hessequa Hills Private Nature Reserve oor Seekoeigat Pas, by die T aansluiting regs langs die Duiwehoksrivier.
Na n paar kilos draai ons weer regs en oor Doringkraal Pas hou jy die Langeberge se Ooste kant op jou skouer en partykeer van vooraf dop, ons bly in n beeldskone land. Ons ry verby Noukrans Boskamp op met Boosmansbos Pas en voor sluit die pad aan by die R322 na Moodies Pas wat met n teerpad verbind
 

Attachments

  • GOPR4309_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4309_ALTA1130168295774812643.JPG
    4.5 MB
  • GOPR4308_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4308_ALTA1130168295774812643.JPG
    4.3 MB
  • G0724311_ALTA1130168295774812643.JPG
    G0724311_ALTA1130168295774812643.JPG
    2.3 MB
  • GOPR4312_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4312_ALTA1130168295774812643.JPG
    5 MB
  • GOPR4673_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4673_ALTA1130168295774812643.JPG
    6 MB
  • GOPR4674_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4674_ALTA1130168295774812643.JPG
    4.9 MB
  • GOPR4675_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4675_ALTA1130168295774812643.JPG
    4.5 MB
  • GOPR4676_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4676_ALTA1130168295774812643.JPG
    5.1 MB
  • GOPR4677_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4677_ALTA1130168295774812643.JPG
    5.6 MB
  • GOPR4678_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4678_ALTA1130168295774812643.JPG
    4.7 MB
  • GOPR4679_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4679_ALTA1130168295774812643.JPG
    4.5 MB
  • GOPR4680_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4680_ALTA1130168295774812643.JPG
    4.1 MB
  • G0854682_ALTA1130168295774812643.JPG
    G0854682_ALTA1130168295774812643.JPG
    2.3 MB
  • G0864683_ALTA1130168295774812643.JPG
    G0864683_ALTA1130168295774812643.JPG
    2.3 MB
  • G0874685_ALTA1130168295774812643.JPG
    G0874685_ALTA1130168295774812643.JPG
    2.3 MB
  • GOPR4687_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4687_ALTA1130168295774812643.JPG
    3.9 MB
  • GOPR4304_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4304_ALTA1130168295774812643.JPG
    4.3 MB
  • GOPR4306_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4306_ALTA1130168295774812643.JPG
    4.2 MB
  • GOPR4307_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4307_ALTA1130168295774812643.JPG
    4.3 MB
  • GOPR4291_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4291_ALTA1130168295774812643.JPG
    5 MB
  • G0714293_ALTA1130168295774812643.JPG
    G0714293_ALTA1130168295774812643.JPG
    2.3 MB
  • GOPR4294_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4294_ALTA1130168295774812643.JPG
    4.9 MB
  • GOPR4296_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4296_ALTA1130168295774812643.JPG
    6.2 MB
  • GOPR4297_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4297_ALTA1130168295774812643.JPG
    4.8 MB
  • GH014298_1659965740485.jpg
    GH014298_1659965740485.jpg
    433.1 KB
  • GH014298_1659965748141.jpg
    GH014298_1659965748141.jpg
    439.7 KB
  • GH014299_1659965766045.jpg
    GH014299_1659965766045.jpg
    468.6 KB
  • GH014299_1659965774969.jpg
    GH014299_1659965774969.jpg
    356.3 KB
  • GH014299_1659965783944.jpg
    GH014299_1659965783944.jpg
    503.7 KB
  • GOPR4300_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4300_ALTA1130168295774812643.JPG
    4.5 MB
  • GOPR4301_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4301_ALTA1130168295774812643.JPG
    4.3 MB
  • GOPR4302_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4302_ALTA1130168295774812643.JPG
    4.9 MB
  • GOPR4303_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4303_ALTA1130168295774812643.JPG
    4.2 MB
  • GOPR4305_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4305_ALTA1130168295774812643.JPG
    4 MB
Die R322 sluit by die R324 deur Tradouw Pas aan na Barrydale.

The Tradouw Pass (which means Womens Path in the old Khoi language) is a 16 kilometer drive through an altitude range of 219 meters through some of the most beautiful and rugged mountain scenery on offer in the Langeberg. This pass is undoubtedly in the Top 20 tarred passes in the Western Cape on an overall rating.

It joins the towns of Barrydale and Swellendam and was originally built by Thomas Bain. Extensively revamped in recent times, the engineering teams did an outstanding job of preserving the environment and retaining Thomas Bain's character in the design and supporting stonework. This is truly one of those mountain passes that you must drive. This one ticks all the boxes.

Op Barrydale het ons weer brandstof vol gemaak, Shaun sien n lek op my diff, skrik eers en daarna kom ek agter dus met die kwaai lê in die Pas se draai olie by die breather uit gelek. So gaan eet ons iets by Diesel & Cream, gesels met mede ridders en nuttig hul lip lekker milkshakes.
 

Attachments

  • GOPR4691_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4691_ALTA1130168295774812643.JPG
    5.2 MB
  • GH014690_1660233196454.jpg
    GH014690_1660233196454.jpg
    301.2 KB
  • GH014690_1660233218343.jpg
    GH014690_1660233218343.jpg
    347.4 KB
  • GH014690_1660233346592.jpg
    GH014690_1660233346592.jpg
    407.1 KB
  • GH014690_1660233233506.jpg
    GH014690_1660233233506.jpg
    390.2 KB
  • GH014690_1660233255706.jpg
    GH014690_1660233255706.jpg
    452.5 KB
  • GH014690_1660233280396.jpg
    GH014690_1660233280396.jpg
    408.1 KB
  • GH014690_1660233308661.jpg
    GH014690_1660233308661.jpg
    425.8 KB
  • GH014690_1660233336259.jpg
    GH014690_1660233336259.jpg
    493.9 KB
  • GH014690_1660233357287.jpg
    GH014690_1660233357287.jpg
    409.1 KB
  • GOPR4689_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4689_ALTA1130168295774812643.JPG
    4.7 MB
  • GOPR4688_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4688_ALTA1130168295774812643.JPG
    4.1 MB
  • GH014690_1660233300779.jpg
    GH014690_1660233300779.jpg
    457.9 KB
  • Like
Reactions: ETS
So kom n dag se stofpaaie ry ook amper op n einde, ry uit op R62 na Ladismith en na Touws Rivier links op die Plathuis pad deur die Prinspoort Pas - "The Prinspoort is often confused with the Prinsrivier Pass, and it's easy to see why. Both passes are formed by the Prinsrivier, which is a tributary of Touwsrivier. It flows from north to south through the Witteberg and Anysberg mountains, where the Prinsrivier Dam and the Prinsrivier Pass are located. It then swings into the east for 11 km where it finds a path around Oshoek se Berg, before curving back into the south. It is at this second southerly bend that it has formed the Prinspoort, where it has carved a natural defile through the mountains, making it a suitable routing for a road. The pass is an easy, scenic drive of just under 6 km in length and connects the R62 tar road with the P315 and R323 further north."
Wat weer aansluit by die Montagu pad so ook later by die Laingsburg pad regs na Ladismith.
Net voor 16:00 ry ons in by Koedoeskloof en natuurlik te laat vir n uiltjie knip, werk toe maar kroeg se kant toe.
Kry vir ChrisL en kuier saam Bennie wat mekaar laas in die weermag gesien het so daar was baie memories terug gebring. Dankie Chris vir die kuiertjie, great om jou te kon sien en dankie die moeite om deur te ry.
So gesels ons met mede ridders oor hul dag se trippies voor die Bokke die AB's dragslae gegee het.
Na die Bok game het die band weggesping met musiek van tokka en toe tel die bash behoorlik spoed op, dankie Veltie & Debbie hulle was awesome.
Tussen deur die kuier oor lang biere, brannas, rooiwyn en musiek braai elkeen sy eie vleis en geniet die tyd saam mekaar om so memories te maak vir die klein kinders se bedtime stories.
Later die aand sluip ek kooi se kant toe, my gô is uit en wel verdiend.
Die volgende word ons weer bederf met n groot breakfast, groet almal en sleep teeroad terug Kirkwood toe via Calitzdorp, Oudtshoorn, De Rust vir n koffie en eeniste grondpad "Toorwater" na Willowmore, Steytlerville vir n quick lunch, Wolwefontein R75 terug in Kirkwood.
Wow chaps dankie aan almal vir jul reelings vir die Thumper bash en n awesome kuier om vir lank te onthou.
Mooi naweek en dus die storie.
Fluit fluit en see you next time.
 

Attachments

  • IMG-20220807-WA0011.jpg
    IMG-20220807-WA0011.jpg
    175.9 KB
  • IMG-20220807-WA0009.jpg
    IMG-20220807-WA0009.jpg
    118.2 KB
  • IMG-20220808-WA0030.jpg
    IMG-20220808-WA0030.jpg
    143.5 KB
  • GOPR4700_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4700_ALTA1130168295774812643.JPG
    5.4 MB
  • GOPR4699_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4699_ALTA1130168295774812643.JPG
    5.4 MB
  • GOPR4698_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4698_ALTA1130168295774812643.JPG
    5.1 MB
  • GOPR4697_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4697_ALTA1130168295774812643.JPG
    4.9 MB
  • GOPR4696_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4696_ALTA1130168295774812643.JPG
    6.8 MB
  • GOPR4695_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4695_ALTA1130168295774812643.JPG
    6.7 MB
  • GOPR4694_ALTA1130168295774812643.JPG
    GOPR4694_ALTA1130168295774812643.JPG
    6.3 MB
  • G0884692_ALTA1130168295774812643.JPG
    G0884692_ALTA1130168295774812643.JPG
    2.3 MB
Lekker report, Difflock, en baie dankie vir daai vragte kole Saterdagaand met die braai!!
Altyd lekker om dieselfde gesigte elke jr te sien so ook n paar nuwes, n mens probeer plan maak om by mekaar uit te kom.
Iemand het dit genoem "we are a dying breed" want daar is nie jong manne wat saam ons ouer geslag " hoop nie ek kry n paar shots" ry op die stofpaaie.
Veltie & Debbie het n awesome plekkie, Koedoeskloof / Dwarsbar is op baie van ons se moet omgaan spots.
 
Top