Ben 10 - Eco Challenge
Dag 3: 19 Mrt 2022 Saterdag
Die oggend breek aan, dus n bietjie bewolk en die kanse vir reën is goed maar dit gaan ons nie stop, n ridder ry nie 600km tot hier om in die Hotel te kom lê. Die lywe is bietjie aan die stywe kant voel amper soos iemand anders sin, wasgoed word afgehaal, fietse word uit getrek en gepak.
Na n heerlike ontbyt groet ons vir Dups "Sidney" oppad na n familie troue en Christo se knie wat redelik houe gevat het so ook die maer merrie het n shot weg. Daarna maak ons brandstof vol en ry uit op die R58 Lady Grey rigting, Lundins Nek, Volunteershoek en Carlislehoekspruit Pas vir die dag.
"Riaan wat saam Johan van Benoni Gauteng die trippy bywoon het kon vir die eerste keer saam ry na n battery wat hom die vorige dag weg gegooi het.
Dag 2 by MSH (Mountain Shadows Hotel) na ontbyt en net toe ons wil vertrek na Bottel Nek Pas gebeur die onvoorsiende, battery mors dood. Wel dit het Riaan amper heeldag geneem om dit uitgesort te kry en gelukkig kon hy."
NB: Laat die video eerste die praat werk doen dan lees jy die Rr (ride report).
Dié Rr (Ride report)
Op die grondpad na Lundins Nek Pas wat droog was kon ons bietjie litte los maak, die oor van die versneller draai dat die stof die lug optrek en so jou vernuf opskerp vir wat voor lê met n bietjie adrenalin wat soos custard pomp deur die are.
Die pad na Lundins Nek was pragtig, by tye wil dit begin mis reën maar bly gelukkig weg, so ry ons oor Witnek en Ballochs Pas en bekyk die rotsformasies tot bo op Lundins Nek, ons draai op die kruin vir die kiekie wat bevestig dat ons dit gemaak het. Die pad gaan natuurlik nog 22km aan tot onder rigting Telle Bridge en glo die mooiste gedeelte van die pas, omdat tyd teen ons gedraai het het ons dit nie aangedurf.
Die pad van Wartrail na Volunteershoek Pass ry ons oor en weer die Funny Stone Stream onder die canopy van die bome en dit voel of ek in Hogsback is.
Met die wegtrek by Volunteershoek Pas word daar net weer herhinner wat se uitdaaging die gepakte motor bande kan wees indien gruis aan die onderkant uitgespoel sou wees, so ook die keerwalle " huge speed bumps", om momentum hou.
So ry ek laaste en so trots op die vordering van die ridders na die 2de draai en natuurlik die pad oppervlakte, dit kan mos nie altyd goed gaan nie iewers moet die moeilikheid ons tref en toe gebeur die eerste oopsie.
Dank ons Hemelse Vader dat Riaan nie oor die krans gery het, is net genade van bo. Ek sien hom val, dink ek't so jaar of 3 ouer geraak in daai sekondes tot by hom.
Verby hom gery, gehelp op, moed ingepraat en stoot aan. 2km verder dieselfde storie, maar min het ek geweet dat dit n lang dag gaan wees van meenigte valle.
Daar was nie beklemtoon voor die trip deur 2de party of aggeslaan dalk deur die betrokke ridder wat gesê was hoe moeilik die passe gaan wees. Ek het aangeneem n man doen sy huiswerk
"Google, YouTube en vriende " voor die tyd en weet wat jy vir homself voor inlaat, n les om te leer vir die avontuurlustige ridders wat Ben 10 wil aanpak.
Verwagtinge was verseker nie dieselfde.)
Dit daar gelaat, ek is baie trots op Riaan vir sy staal wat hy getoon het om deur te druk in moeilke omstadighede met sy vermoeë en ondervinding. Well done Riaan, hy't ook vir my gesê dat hy al in n baie erge motorfiets omgeluk was en ek weet dit het n invloed gehad op die dag se uitdaagings.
In die vervolg sal ek persoonlik n man se CV aanvra voor ek hom toelaat tot n Ben 10 trippy.
Die tempo na die kruin van Volunteershoek Pas het stadig gegaan, daar aangekom, kiekies inni reën geneem en aangestoot tot by Tiffindell afdraai wat maar n geslip en slide was, maar awesome.
Van Tiffindell tot bo op Carlislehoekspruit Pass was ook maar stadig, pad bly nat en die reëntjie val, na ons kiekie op die kruin durf ons die pad af, dit het maar weereens teen n slakke pas gevorder.
Op Rhodes aangekom die Hotel opgesoek waar Reitz hul Reunie gehou het was daar n magdom mense, so skyf ons deur die mense na die kroeg betrek met oudhede van n vorige era. Waar die kaggel in die hoekie brand en die hitte soos die gasvryheid beklemtoon, ons ontmoet mede ridders van Bastervoetpad daarna les ons dié dors met n paar ys koue biere en nabekrag die dag se gebeure. Die Restaurant is gesluit agv die Reunie maar ons kan saam die Reitz mense eet, wow dankie vir julle gasvryheid, het sommer deel gevoel van die Reunie slash Rhodes familie.
Die aand oornag ons by Hilton "Alpine Swift Tails " en na n warm stort nuttig ons n heerlike aandete en slaan die dekke vroeg vir nog n dag se avontuur.