MY 1ST EC BASH, BUT NOT THE LAST

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Alle goeie dinge kom tot 'n einde  :'(   :'(   :'(

It was cold and the plan was to leave at 7, then 8 and eventually we left about 8.30.  Still very cold.  On our way towards Patensie we saw various game, and some in-laws.

The well known Smitskraal . . . .

main.php

Fireboy

main.php

main.php

Woody1 - full of smiles

main.php

It was my 3rd time in the Baviaans.  They say once you drink the water of the Baviaans, you'll come back.

Darrel is coming back . . . .

main.php

Saying that, I want to state that I'll be back at the EC Bash.  It was nice to make new friends, see some old friends, and be able to ride my bike where I want.

main.php

Dankie vir Jup en sy span - ons maak weer so.

:sip: Ek en MevDutchman het nou altwee lekker saam gery , baie dankie oom Jmol en oom David die RR is baie mooi . Het die jaar die Bash gemis maar volgende jaar is ek verseker daar....
Die koffie en koek was n groot plesier en ons hoop oom hulle maak vinnig weer n draai hier by "Dutchmans inn"  :thumleft:

Pragtig!!

Ai tog, waar is die kaliber van onderwyser wat 25 jaar by n plaasskool kan diens lewer?

Was ook lekker om jul te ontmoet in lewendige lyfies.

Dutchman81 said:
:sip: Ek en MevDutchman het nou altwee lekker saam gery , baie dankie oom Jmol en oom David die RR is baie mooi . Het die jaar die Bash gemis maar volgende jaar is ek verseker daar....
Die koffie en koek was n groot plesier en ons hoop oom hulle maak vinnig weer n draai hier by "Dutchmans inn"  :thumleft:

Ons maak weer so  :sip:

2StrokeDan said:
Pragtig!!

Ai tog, waar is die kaliber van onderwyser wat 25 jaar by n plaasskool kan diens lewer?

Was ook lekker om jul te ontmoet in lewendige lyfies.

Dankie Dan.  Ja - hy was wel belese en 'n man vir wie ek baie baie respek gehad het.  hy het die geheue van 'n olifant gehad en het mens en dier respekteer.

Was ook lekker om jou te ontmoet - sien volg jaar.

Great RR! Super pics!

Volgende jaar gaan ek saam!

Birthday party sal Moët wag!

Hi Jmol it was great to meet the "church-pic-man"  :thumleft: :thumleft:  Glad you got to see some more beautiful churches. Thanks for sharing your route and trip,  I see its nice to stop so often on a ride , I must try it sometime.  :biggrin:

Lekker gelees JMOL. Baie dankie vir die saamry in die Ooskaap. Nou ja my Afrikaans het veroes hier onder die lang wit wolk en ek sal totsiens se voordat ek iets stupid se.

JMOL said:
Dorsland. 

Vanaf Cradock ry jy by die skougronde uit na Mortimer se kant to vir seker 4 kilos.  Draai dan regs oor die spoorlyn na Swaershoek en volg die pad vir seker so 50 kilos waar jy regs moet draai en dan ry jy Pearston toe. 

Ek gaan hom bietjie plot op Basecamp  :thumleft:

Dorsland said:
JMOL said:
Dorsland. 

Vanaf Cradock ry jy by die skougronde uit na Mortimer se kant to vir seker 4 kilos.  Draai dan regs oor die spoorlyn na Swaershoek en volg die pad vir seker so 50 kilos waar jy regs moet draai en dan ry jy Pearston toe. 

Ek gaan hom bietjie plot op Basecamp  :thumleft:
Dis n mooi stukkie Suid Afrika daai. Jy ry natuurlik voor Bie se voordeur verby en as
jy nie aandoen nie veroorsaak dit glo papwiele :deal:
Vanaf Pearston tot oor die eerste passie kan hy snotterig wees na reen........................
maar modder is mos jou kos of hoe? :eek7: :peepwall: ;)

Hi Jmol,
It was a pleasure to ride with you, David, Darryl, Maco and Jo on the way out.

Thanks for the RR and the pictures. I am looking forward to the next ride already, Baviaans is on the list of must do again for sure.

Fireboy

spoedvark said:
Great RR! Super pics!

Volgende jaar gaan ek saam!

Birthday party sal Moët wag!

Jou gese jy moet ander kinders kry of beter gesinsbeplanning doen  :imaposer:  :ricky:

Moet saamstem ChrisL - elke slag as ek iets beplan, dan moet dit oor Swaershoek wees.

FireBoy said:
Hi Jmol,
It was a pleasure to ride with you, David, Darryl, Maco and Jo on the way out.

Thanks for the RR and the pictures. I am looking forward to the next ride already, Baviaans is on the list of must do again for sure.

Fireboy

It was a pleasure having you, Darrel and the rest of the crew with.  Post some of the video's you took.  :deal:

Plesier lj111  :)