MY 1ST EC BASH, BUT NOT THE LAST

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Good meeting you JMOL, glad there are no pics of your bike lying down. ;)

BEN TEN said:
n goeie RR
dankie julle

Plesier - hoekom het jy nie gekom nie??  Hou jou dop met 'n valkoog . . . .

Mev Vis Arend said:
Jo-jo, dit lyk omtrent lekker.  Dankie vir die deel en die mooi prentjies.  :thumleft:

Was baie lekker - net verdomp koud.  Dink net ons kon hoenders in die 3-wiel gepak het en dit langs die pad geeet het . . .  :lol8: 

COLES said:
great report great pics

Thanks Coles - must make a plan to meet you one day.  :deal:

superten said:
Good meeting you JMOL, glad there are no pics of your bike lying down. ;)

Likewise - must say I'm doing my best to keep the bike going forward  ;)

Jmol I just hate reading your R/R's, when I haven't been able to join you, It makes me feel down for days,
But a good report, Looks like you guy's had a great time.

KALLY said:
Jmol I just hate reading your R/R's, when I haven't been able to join you, It makes me feel down for days,

+ 110%

IRISH said:
Lekker gelees JMOL. Baie dankie vir die saamry in die Ooskaap. Nou ja my Afrikaans het veroes hier onder die lang wit wolk en ek sal totsiens se voordat ek iets stupid se.

Nice to hear from you Pat!! Keeping well?  Jou Afrikaans is nog altyd 100% gewees - moenie worry nie  :ricky:

KALLY said:

We missed you now that you are driving all over the world with your 4x4.

Knucklhead said:

:thumleft:

Ja ek speel maar net. My Afrikaans het soewel verbeter hier want ons moet die taal gebruik as ons wil skinner. Dit gese, hier is baie Saffers en n mens moet versigtig wees wat jy se.

Coo; thanks for sharing, had a nice ride.  :ricky:

IRISH said:
Ja ek speel maar net. My Afrikaans het soewel verbeter hier want ons moet die taal gebruik as ons wil skinner. Dit gese, hier is baie Saffers en n mens moet versigtig wees wat jy se.

:laughing4:  Praat engels dan bef@k jy almal.  :lol8: