Namakwaland and Richtersveld Wildride

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
NK< Soos altyd hou jou RR mens vasgenael.
Al die fotos is baie mooi.
Prince Albert defnitief een van my gunsteling plekke.
Die Weskus sand lyk nie na kinderspeletjies nie.
Sien uit na die res.
 
die manne val hul gatte af en jy neem fotos van wurmpies in die sand! Hahahaha

Nice report! Eks jaloers, wou al lankal ook daai kus sand padjie gaan ry. Die eerste keer daar was ek maar min ervare met vroutjie agterop n vol gelaaide GS. Dit het nie goed ge-eindig nie.
 
Noneking said:
We arrived at the Park entrance at 4:05 and were refused entrance. No amount of begging, swearing or crying could convince the officials otherwise. We were very disappointed, but Amsterdam assured us the would be plenty more sand on the trip to more than make up for us missing this part of the ride.



https://www.youtube.com/watch?v=pVkiOcC-GWM
Poetry in motion, effortless..........seemingly. :ricky:
 
Noneking said:
We arrived at the Park entrance at 4:05 and were refused entrance. No amount of begging, swearing or crying could convince the officials otherwise. We were very disappointed, but Amsterdam assured us the would be plenty more sand on the trip to more than make up for us missing this part of the ride.



https://www.youtube.com/watch?v=pVkiOcC-GWM
Jy sal weer moet terugkom. Daardie "real" sand is groot sports

Sent from my SM-A325F using Tapatalk

 
We took a detour which was actually a beautiful ride with lots of flowers and great scenery. Not too bad after a long day of riding


29582ec0d82196a988d082e0250c786e.jpg






90dd34d1da9d32bf0fdb151a9e373aff.jpg





8b568079be308ac2f5a780d9aea66699.jpg






368949e66b21aab6ad3b611029bf0461.jpg
 
Vocifer said:
NK< Soos altyd hou jou RR mens vasgenael.
Al die fotos is baie mooi.
Prince Albert defnitief een van my gunsteling plekke.
Die Weskus sand lyk nie na kinderspeletjies nie.
Sien uit na die res.

Dankie vir die saamlees [member=16696]Vocifer[/member] ! :thumleft:
 
Adriaan.theron said:
Noneking said:
We arrived at the Park entrance at 4:05 and were refused entrance. No amount of begging, swearing or crying could convince the officials otherwise. We were very disappointed, but Amsterdam assured us the would be plenty more sand on the trip to more than make up for us missing this part of the ride.



https://www.youtube.com/watch?v=pVkiOcC-GWM
Jy sal weer moet terugkom. Daardie "real" sand is groot sports

Sent from my SM-A325F using Tapatalk

Ek sal verseker terug wees. Na die trip bang ek nie meer sand nie...... :peepwall: :ricky:
 
m0lt3n said:
die manne val hul gatte af en jy neem fotos van wurmpies in die sand! Hahahaha

Nice report! Eks jaloers, wou al lankal ook daai kus sand padjie gaan ry. Die eerste keer daar was ek maar min ervare met vroutjie agterop n vol gelaaide GS. Dit het nie goed ge-eindig nie.

Jiss...... 'n ou kan net soveel keer 'n foto van 'n onderstebo bike neem dan begin jy maar rondkyk.... :3some: :ricky:
 
Noneking said:
m0lt3n said:
die manne val hul gatte af en jy neem fotos van wurmpies in die sand! Hahahaha

Nice report! Eks jaloers, wou al lankal ook daai kus sand padjie gaan ry. Die eerste keer daar was ek maar min ervare met vroutjie agterop n vol gelaaide GS. Dit het nie goed ge-eindig nie.

Jiss...... 'n ou kan net soveel keer 'n foto van 'n onderstebo bike neem dan begin jy maar rondkyk.... :3some: :ricky:
ek wou aan begin van RR comment op hoe mooi daai 990 is

maar toe raak my comment irrelevant  :peepwall:
 
Enjoy the ride and beautiful pics so far NK  :thumleft: That sand where your bud dropped a couple of times looks mean !
 
m0lt3n said:
Noneking said:
m0lt3n said:
die manne val hul gatte af en jy neem fotos van wurmpies in die sand! Hahahaha

Nice report! Eks jaloers, wou al lankal ook daai kus sand padjie gaan ry. Die eerste keer daar was ek maar min ervare met vroutjie agterop n vol gelaaide GS. Dit het nie goed ge-eindig nie.

Jiss...... 'n ou kan net soveel keer 'n foto van 'n onderstebo bike neem dan begin jy maar rondkyk.... :3some: :ricky:
ek wou aan begin van RR comment op hoe mooi daai 990 is

maar toe raak my comment irrelevant  :peepwall:

Daar het darem nog een oorgebly ..... :peepwall:
 
Rode the last half hour or so into the setting sun and it was really tough to see anything. Was glad to arrive in Hondeklipbaai!


aa542af09198135979217383d6416f93.jpg
 
Some characters indeed!

From left to right:


Danie [member=8876]2StrokeDan[/member], Henry [member=13878]Muffin Man[/member],  Bart [member=10935]BuRP[/member], Jan-Lucas [member=7804]Amsterdam[/member] ,Marc and Wayne

The youngest in the group by far, I feel very privileged to have been part of the adventures we have shared this year and specifically on this trip! Amazing how WD continues to bring such diverse groups together.


5df03bd26c2aafa67369f828cf281209.jpg



 
We had a great supper at Die Rooi Spinnekop and was back there early morning for breakfast.  Wayne had decided to head back to Cederburg Oasis after his fall the previous day. He was feeling a bit eina and was not feeling up to the rest of the trip. We said our goodbyes and head off to Koingnaas to fuel up





bb6862552e5e5878053f00f57cc6a7a3.jpg



47428e43d2fa9a4b4b6496e336537ba2.jpg





f03d4e0964a9e89861d674fc5111e682.jpg
 
Getting fuel at Koingnaas was a real schlepp and it took close on 45 min to fuel 6 bikes.

But then things got lekker again…..



abd545d6bebf92f4d6711f732d3e331e.jpg
 

Latest posts

Top