Noneking and Dwerg’s reunion ride.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Here is a short one. This is a cool little road we happened upon in the Protem area. First time hitting sand on the Tiger and first time on sand in years. Let's just say I wasn't exactly styling. At least I muted the swearing :ROFLMAO:

This is a cool little road we happened upon in the Protem area.

Daai paadjie het my nou erg nuuskierig, want dis not n damn nie Protem plantegroei nie? Noord van die Sonderendrivier dalk julle het knap anderkant Stormsvlei die teerpad geT dalk?

Daai paadjie het my nou erg nuuskierig, want dis not n damn nie Protem plantegroei nie? Noord van die Sonderendrivier dalk julle het knap anderkant Stormsvlei die teerpad geT dalk?
Ek sal moet gaan op die tracks kyk. Dit was dalk eerder nader aan Papiesvlei

We were at it again early the next morning and made our way to Rooiberg Pass Via Van Wyksdorp. Chill in the air and a few drops of rain here an there

A0F48CC2-2808-4F2A-ADDB-25056208A76C.jpeg

Lyk my dit was Sandy's Glen as ek die kaart so kyk