Old School ride to Oudshoorn-Ride hard or stay at home

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Some more:piston Pete caught in the act!
naweek026.jpg

Berm Rooster. Die kos smaak k@k!
naweek028.jpg

From left:Mr Python,Bradleys,operator and I forgot your name sir.SORRY!
naweek029.jpg

John Travolta(OPERATOR),Joe Rocket
naweek037.jpg

naweek039.jpg

The man with the most energy that I have ever met: Cassie Fordyce Botha,and the man with the cooler phobia TR!
naweek040.jpg

Some more: The hang mob.
naweek041.jpg

Joe Rocket,AntonW
naweek043.jpg

My gay roomies!
naweek044.jpg

Busted! No names,no pack drills!
naweek045.jpg

Nice meeting all of you.
Cheers

sorry julle ek net vrek warm met werk.  trailrider nee die bike is honkey donkey reg. niks verkeerd nie. jy kan atoombom gooi op odn en die yama sal nog staan of nog hang

Stoetie, die ou wie se naam jy in jou voorlaaste post nie kon onthou nie is my Mosselbaai connection, GroenMamba!

Daai flippen Operator! Hy wil die hele tyd met my chat, maar dit maak nie saak hoe baie gesigte ek trek nie, hy weier om sy donnerse headlamp af te sit.

Stoetbul

Ek gaan jou kry boet  :imaposer:    :imaposer:

TR hoe voel mens of die suspensie nog werk. ek niks veel agter gekom nie.  groete daar

Smidty said:
Stoetbul

Ek gaan jou kry boet  :imaposer:    :imaposer:
:thumleft: :thumleft: Entertaining your friends: PRICELESS! >:D

Last few that I found.
Starting of Sat morning
naweek018.jpg

naweek019.jpg

Hats of to Mr B for sleeping in Anton's room, you got balls!
naweek034.jpg

cassiebotha said:
TR hoe voel mens of die suspensie nog werk. ek niks veel agter gekom nie.  groete daar

Cassie , maak ook net seker oor die agterwiel.........
As 'n bike so 'n paar uur in die lig gehang het , dan kan dit veroorsaak
dat die agterwiel begin vorentoe draai as jy ry. ;)

Operator said:
cassiebotha said:
TR hoe voel mens of die suspensie nog werk. ek niks veel agter gekom nie.  groete daar

:imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer:

Dr Dirt said:
Operator said:
cassiebotha said:

:imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer:
HE HE HE :laughing4:

Stoetbul dankie dat ons Vrydag aand daar by jou kon kuier, dit was uit die boonste rakke.
Ek hoop nie die bure was te veel omgekrap nie. :thumleft:

Dr Dirt said:
Stoetbul dankie dat ons Vrydag aand daar by jou kon kuier, dit was uit die boonste rakke.
Klomp suur knolle as jy my vra! Was net 1 groot plesier. :thumleft: Ons maak sommer gou weer so.

stoetbul said:
Dr Dirt said:
Klomp suur knolle as jy my vra! Was net 1 groot plesier. :thumleft: Ons maak sommer gou weer so.
Ja ja ja ja ! En die keer sal ek nie soos Boris aangaan nie !  :laughing4:

Mooi man. :D

I was walking alone in the bush in Anysberg on Saturday morning, looking for wild animals.

Then i heard the thunder.......

Missing it.

Fidel said:
Mooi man. :D

I was walking alone in the bush in Anysberg on Saturday morning, looking for wild animals.

Then i heard the thunder.......

Missing it.
Sorry...it must have been something i ate the night before...

Fark...i almost fell off my bike braking to get into your yard! Cool spot you had there Fidel....where was Mommy & the kids....hiding from us?

What a great week-end !  The riding was superb , thanks to Lefless for putting in 16 hours of planning  + to get such a lekker route together , the tractor got a real work-out !  :thumleft:

Thanks PP for organising , Leftless for being such a great ride leader , Anton W for sweeping ,  Nivea and Rudi for helping sweep, Abe for helping out in general ,Rudi and Doerengone for making me laugh ,1 Kat for being such a good sport , and all the rest in my riding group , you were great to ride with!  :3some:

As for the Southern Cape and EC dogs , it was good to meet all of you , esp  TR , Fat -B ( and I  learned what the B stands for  ;)) , Dusty and loads more . Cassie Fordyce Botha who impressed me no end by going for a fast run the morning after the party  ???, and for being even funnier in real life than you are on the forum  :biggrin:

And last but not least Stoetbul who reminds me of Jim Morrison , all you need is snakeskin stove pipes and a mike LOL

Dr Dirt said:

I second that A. it was an awesome evening. hope you don't get in too much trouble with your mom if she finds anything we missed.  8)

Latest posts