Nou wat nou????? Ek was daar en kani wag vir die res nie....... :lamer:
Sal baie lank vat................................................................................hy het baie lang batterye :deal: :imaposer:Dorsland said:Jy skryf lekker LMG, lekker trippie wat julle gery het, is die batterye nou al gelaai? ;D
:laughing4:ChrisL - DUSTRIDERS said:Sal baie lank vat................................................................................hy het baie lang batterye :deal: :imaposer:Dorsland said:Jy skryf lekker LMG, lekker trippie wat julle gery het, is die batterye nou al gelaai? ;D
‘n Moerse nice trippie gewees.
Nick kan sy eie opinie van die trip gee. Ek sal twee opmerkings maak oor die trip in retrospek.
1. My meeste trips ry ek alleen omdat ek lank genoeg in weermag was om te weet dat as jy in ‘n groep operate is daar iewers ‘n man wie se ego gaan seerkry of maak dat hy goed doen wat hy nie behoort te doen nie. Ook omdat ek teen my skills level ry as ek alleen ry. Maar dit was moerse lekker om Nick as riding partner te hê.
2. Ek het die kombinasie van teer en grondpad op die ou end baie geniet. Miskien is dit omdat die R62 ‘n baie lekker teerpad is om te ry.