Black_Hawk said:Welkom by die nuwe avontuur en deel van iets wat 'n leefstyl gaan word. Hier is eindelose mooi paaie om te ry en plekke om te sien, veral as jy van die "swart goed" afklim en bietjie sof gaan maak.
Bly om te sien julle het dit geniet en als het goed verloop. Smaak my die training het jou baie goed gedoen :thumleft:
subie said:Mooi bike,mooi meisie en pragtige area om in te ry. Wat wil n man nou meer het :thumleft:
Thanks Tony. I also have much to learn so will take any advice people have to offer.Tony the Boney said:Fantastic ride report and very well presented.
90% of the folk on this forum can learn a thing or 2 from this!!
Hankeeb said:Black_Hawk said:Welkom by die nuwe avontuur en deel van iets wat 'n leefstyl gaan word. Hier is eindelose mooi paaie om te ry en plekke om te sien, veral as jy van die "swart goed" afklim en bietjie sof gaan maak.
Bly om te sien julle het dit geniet en als het goed verloop. Smaak my die training het jou baie goed gedoen :thumleft:
Ek neem aan jy was ook by die Training Day by Anura? ;D
Black_Hawk said:Hankeeb said:Black_Hawk said:Welkom by die nuwe avontuur en deel van iets wat 'n leefstyl gaan word. Hier is eindelose mooi paaie om te ry en plekke om te sien, veral as jy van die "swart goed" afklim en bietjie sof gaan maak.
Ek neem aan jy was ook by die Training Day by Anura? ;D
Dit is reg ja. Ek het level 2 gedoen en my bike het bietjie probleme gegee. My meisie het "ge-observe" by level 1 want sy wil ook begin ry. EK het toe die middag so bietjie saam met die level 1 groep uitgehang. Ons het julle so rukkie terug by TracMac ook verby mekaar geloop, maar ons was ongelukkig bietjie druk vir tyd gewees so kon nie juis kom groet het nie
Black_Hawk said:Dis reg so... my bike se stator het ingegee so ek het maar beperkte aantal "starte" gehad vir die dag. Ek het so uitgesien om weer die "outride te gaan doen na die training.. maar volgende keer is elk defnitief weer daar en dan het die huisdiertjie ook hopelik al haar learners en kan self ook 'n training bywoon.
winters said:Hey Hankeeb, is that your Dakar?
Vis Arend said:Baie netjiese rr en phodies. Dankie vir die deel. :thumleft: :thumleft:
Enter your email address to join: