Pigfest 2015

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Tampan,

daar's natuurlik ook n ander oplossing: jy vra mooi vir Grondpaaie wat hy aan sy L gedoen het, en dan doen jy dit aan joune ook!
Kyk, 2 uit 3 R-manne het op sy very-modded L gery, en hulle raas nou nog ook hoe lekker die ding is!!!  :biggrin:

Masehare,

hoe die 230 hom gedra het?
Hy het glad nie! Dis rerigwaar die allereerste keer dat ek jammer is dat ek nie earprotection gedra het nie (ek het nog nooit nie!) want my ore suis nou nog altyd, en as ek op ons raserige fabrieksvloer is dan wil ek wegkom daarso, dis vrek onaangenaam. OK ja ek's n dwis, maar dit maak genoegsaam duidelik die dingetjie raas so effens - wat hy moes doen om by die groot base te bly, en dit het hy daarem mooi gedoen.
Toevallig start ek die ding vanoggend, en nee, hy klink soos altyd... maar full taps raas die etter - wat seker my fout is, ek het dan die pyp opgesit  :p

Jy beter volgende keer saamkom, verals as jy nog die mooi 400 het?

Ek werk aan my L ...

Tampan said:
Mof said:
Tampan said:
Demmit, dit lyk lekker. Is daar enige vereistes as 'n vreemdling soos ek volgende jaar wil saamry...? :drif:

Jy moet net bereid wees om kort-kort te hoor hoe fantasties 'n XRR is, verder absoluut niks.  ;D

Dankie Mof. Daai's maklik! :thumleft:

EN jy moet bereid wees om die hele tyd dit gewys te word ook. Net so elke af en toe dan wens hulle, hulle sit op 'n Lazy Boy seat.  :imaposer:

Volgende keer bring ek ou grote Jaco, en as julle gedink het die 230 raas dan bly beter stil....  :p
Maar, hy hoef nie 9500 revs te maak nie heeltyd, so pleks van BRRRR sal dit ordentlik BRAAAAP wees  :biggrin:

Wees verseker dat ek volgende keer my ali op jou saal gaan laat sak, wil ook voel hoe n SeatConcepts (tog?) saal voel!
Rede is natuurlik dat myne nog standaard is, en ek het nog nooit iemand hoor roem oor die gemaklikheid van die dun smal ding nie - proven by my moffieonnerbroek, met padding sodat my arme boudjies gespaar sal bly  ::)
En, 2 tog wel wat hardere R-ouens het so half jaloers gekyk na jou lazyboy, so kom ons try n slag  :lol8:

Lazyboy, aaaaaahhhhh

XUt4Nhedqh3muLzZvd2JRro51wV3TtGpTbVD70aiil4R8b1NQILc0UibJ8w88BO3Nz805lrnlO5PrXYVl-2-9EQ1_fd7-bJu3Wt7epwX1zt0Y6ieKccH16BIes1o5AqO3TL-NzyWg5k4eflUYxigb9LVj5bVqh8dx1UF9-74FhMLtRYNnW0UvAtoxDLEEeceCLqACepBMd1VlxwLG-jdqmZaR0zqIgxLzMWXVIDdG132F3mnPPZfbROvuJhBRkTBocGIENBFzSCMcLj2mgTROFSVRorl0WjlOKZOsh_5uu8VZFrgs69rrXF4awObPwZ10atm2J4AoFiJxwcXymzBuXDRfkoTrB4iBXmSDhgweULrApmDnUAc2T1w9ZtdGOwrm7p1sC2qUDhZOsedi3lLuAqY0xRcuxFaH76m6cODAByqV7frrSYGEZIsmxtBQNcUadHFdIf31ja33WaxzBv51AEYA5LbduCGZRb0NnfVVR-M9UUKP1iNOrsz7pU1WjcDq9U0pySRcZtDblQDjod_EIj9pKmHYRKxJtx4LNwFlO0=w1741-h979-no

:imaposer: :imaposer:

Dis al wat ek van daai L kan onthou, die oomblik wat ek my kneusings in daai kussing laat sak het. Dit het sagter as tette gevoel.

Mof said:
Hiervandaan het ek nie meer kiekies nie, maar alles het baie mooi geloop tot by my, oftewel bietjie warm. Ons maak dit nog betyds vir die rugby.  :p

Hiermee my laaste kiekie en 'n kompetisie: Die eerste persoon wat presies dieselfde selfie op hierdie thread post, kry 'n slaglam persent. My braai klippe en die doringrivier moet in wees, maar met jou gesig en jou bike. As jy photoshop, skuld jy my 'n bottel Laphroaig.

Raaaaaaait. met groot geswoeg en sweet is ek toe me die skoeter van die Karoo kant daai bult af. Dirk het my gewaarsku oor ground clearens, maar ek het my nie veel daaran gesteur nie. Sien ek het nou wel nie die foto in dieselfde rigting geneem nie, maar di 'n selfie van die klippe my gevriet en die skoeter en dis nie gephotoshop nie :bootyshake: :loser: Ek kom my skaapie optel saam met die stickers :imaposer:

Moet darem net bysê dat die water heelwat laer was en die wateroorsteek was ietwat makliker as Grondpaaie s'n :peepwall: :lol8:

Daai kiekie bet die braai wat loop, langs die water..... Te lekker!! Awesome trip...

VaalBaas said:
Mof said:
Hiervandaan het ek nie meer kiekies nie, maar alles het baie mooi geloop tot by my, oftewel bietjie warm. Ons maak dit nog betyds vir die rugby.  :p

Hiermee my laaste kiekie en 'n kompetisie: Die eerste persoon wat presies dieselfde selfie op hierdie thread post, kry 'n slaglam persent. My braai klippe en die doringrivier moet in wees, maar met jou gesig en jou bike. As jy photoshop, skuld jy my 'n bottel Laphroaig.

Raaaaaaait. met groot geswoeg en sweet is ek toe me die skoeter van die Karoo kant daai bult af. Dirk het my gewaarsku oor ground clearens, maar ek het my nie veel daaran gesteur nie. Sien ek het nou wel nie die foto in dieselfde rigting geneem nie, maar di 'n selfie van die klippe my gevriet en die skoeter en dis nie gephotoshop nie :bootyshake: :loser: Ek kom my skaapie optel saam met die stickers :imaposer:

Mooi speech, maar waar's die kiekie?

:headbang: :hello2: :hello2: :hello2: :hello2: :headbang:

Wheeeee :lol8:

Attachments

• DSC_0153.JPG
    DSC_0153.JPG
    149 KB
:eek7: Miskien moes ek maar fotoshop toegelaat het, almal maak net nie ewe mooi selfies nie!

Vir 'n speelgoed scootertjie, kan jy hier 'n paar tjops kom eet, die slaglam is nog beskikbaar.  :lamer:

:spitcoffee: ons is mos nie almal ewe mooi nie.

Aanvaar die uitnodiging.  :thumleft: 

Was 'n dem lekker dag en het lekker daar langs die rivier gebraai. Ons het gewag en gewag, maar nie een enkele skoeter het verby gekom nie

Jirrre Mof, gaan jy daai lelike ding van daai lekker sappige tjops gee?
O wag, jy het my ook, en ek's ouer EN leliker as hy...
Gee hom, hy's daarem die eerste ou wat jou challenge ernstig vat!!
Mooi man Vaalbaas (ek bedoel dit ab-so-luut as figure of speach ne?), jy het n lekker ry gehad.
Mind jou, ons het dit op gery, ahem, ek wil net se....  :biggrin:

BuRP said:
Jirrre Mof, gaan jy daai lelike ding van daai lekker sappige tjops gee?
O wag, jy het my ook, en ek's ouer EN leliker as hy...
Gee hom, hy's daarem die eerste ou wat jou challenge ernstig vat!!
Mooi man Vaalbaas (ek bedoel dit ab-so-luut as figure of speach ne?), jy het n lekker ry gehad.
Mind jou, ons het dit op gery, ahem, ek wil net se....  :biggrin:

Om met 'n 1200 Cruiser daar af te gery het was 100x erger as met daai 230 van jou op :imaposer:

Jy's heeltemaal reg, ek het seker die maklikste fiets vir die stukkie daar gehad!
Nogtans kom Mof my daar verby, 2e rat en al.... showoff  :p

Watse klein bike-statue het jy saamgedra rivier toe?

Dis die R1200 Cruiser :imaposer:

Ons met die bakkie daardeur  :lol8: so die aanbod vir die skaap was maar net 'n probeerslag. Daai wereld se vleis is mos die moeite werd om 'n kans voor te vat :deal:

Jippai lyk of julle 'n luukse trip gehad het. Volgende jaar die tyd sal my fiets reg wees vir langpad (dit bars om meer as 120km op die stock tank te doen, throttle is mos daar om gedraaaai te word) en studies behoort klaar te wees so dan is ek verseker by vir PigFest2016.

Kortbroek said:
Jippai lyk of julle 'n luukse trip gehad het. Volgende jaar die tyd sal my fiets reg wees vir langpad (dit bars om meer as 120km op die stock tank te doen, throttle is mos daar om gedraaaai te word) en studies behoort klaar te wees so dan is ek verseker by vir PigFest2016.

:ricky: :thumleft: