zetman
Race Dog
:ricky: Gooi mielies en vertel ons oor die namibie trip jy maak dit altyd interesant met jou stories en mooi afrikaanse beskrywings :spitcoffee:
Ek sal graag wil weet hoe jy die trip gevind het na jy nie meer fiets gery het nie net om idee te kry hoe dit was.Ri said:Dankie, maar Noneking het klaar so 'n uitstekende joppie gedoen, en boonop nog my foto's gebruik ook, dat dit mostert na die maal sal wees. :imaposer:
Ri said:Leo said:Het jy gekyk dat jou agteras presies gecentre is, maw dat hy aan albei kante op presies deiselfde merkie sit? Dalk was die as effens skeef, so die agterwiel wou aanmekaar "uitstep"? Dit lei tot "snaking"
Dankie vir 'n great RR. Jou keuse van woorde laat my as Afrikaner wonder oor my gebruik van ons taal. Voorwaar 'n voorbeeld van suiwer, kleurvolle afrikaans wat lekker lees.
Nie baie mense sal doen wat jy gedoen het na die val nie. :thumleft:
RESPECT :ricky:
Daardie selfde agterband het, nadat ek die banddruk verlaag het, sonder enige verdere verstellings of probleme die hele Kaokoland deur gery ... met 'n ander ridder, nadat die Hooligan my in 'n bos afgeskud het :imaposer:
Dankie vir die komplimente oor my vasbyt, en my taalgebruik. Ek verkneukel my aan lekker woorde en akkurate (en amusante) woordprentjies :biggrin:
Fransw said:'Verkneukel'! :lol8: ja-nee defnitief n woordfees aanhanger jy! Was n paar jaar daar innie Bos gewees, heeltemal te veel feeste om n getroue student te bly!..eish!
Oubones said:Ek sal graag wil weet hoe jy die trip gevind het na jy nie meer fiets gery het nie net om idee te kry hoe dit was.
Ek sal graag wil weet omdat ek dalk in die toekoms my vrou sou wou saamvat en ek dink van die ander manne ook.
Jy vertel ook 'n storie lekker. :thumleft:
Saaks reg, verstaan en sal jou net die een keer verskoon. eepwall:Ri said:Oubones said:Ek sal graag wil weet hoe jy die trip gevind het na jy nie meer fiets gery het nie net om idee te kry hoe dit was.
Ek sal graag wil weet omdat ek dalk in die toekoms my vrou sou wou saamvat en ek dink van die ander manne ook.
Jy vertel ook 'n storie lekker. :thumleft:
Baie dankie, maar ek was beseer en meestal in pyn, ek dink nie ek gaan hierdie een lekker kan vertel nie.
Enter your email address to join: