boere said:Jis ou Vaalbaas jy praat darem baie uit jong > >
Heloooo Boere :ricky:
Hahah ja soos as jy saam met ons ry dan voer ons jou nie kos nie , net bier en espresso milkshakes. :imaposer:
Gelukkig swyg hy oor die res . :laughing4:
Rynet said:So paar fotos en jy kan maar please explain van die laaste foto :imaposer:
Vis Arend said:Rynet said:So paar fotos en jy kan maar please explain van die laaste foto :imaposer:
Ek dog ek is die enigste wat so staan en val. atch:
Kom nou, verduidelik so bietjie............. :biggrin: En moennie sê dis daai Black Label nie. :eek7:
VaalBaas said:Vis Arend said:Rynet said:So paar fotos en jy kan maar please explain van die laaste foto :imaposer:
Ek dog ek is die enigste wat so staan en val. atch:
Kom nou, verduidelik so bietjie............. :biggrin: En moennie sê dis daai Black Label nie. :eek7:
Sien julle die ooreenkom tussen die foto van my en die een van Twe Twe. In albei is daar 'n waterbottel betrokke. Daai plek se waters maak nie mooi nie > eepwall: atch:
ChrisL - DUSTRIDERS said:As n reël klim mense gewoonlik af as hulle n powernap wil vat gedurende die dag eepwall:
Jakkals said:Bwaaahaaa !!!!! :imaposer: :imaposer:
Plat op die Karoo grondjies, en dit vir 'n botteltjie water,,,,,,,,,,,,,, babelas is 'n lelike ding lyk dit vir my. :imaposer: :imaposer: :imaposer:
Hitman said:Hey, dis 'n lekker RR die!! Lees sommer lekker en geniet die fodies! :thumleft:
Dankie en groete!
Enter your email address to join: