DSC04822 by
Piet.P, on Flickr
Oppad terug kom ons weer die familie flap-ore teë en net na die kruising is daar nog drie groot olifante wat staan en speel op hulle sokkerveld. Weereens, ten spyte van my vertoë, word daar afgeklim en die driepootjie ingespan.
DSC04826 by
Piet.P, on Flickr
Vir die res van die transitopad deur Tuli word daar nie veel gestop nie. Ons sien nog talle rooibokke en ‘n paar koedoes, maar buiten dit nie veel nie. Ongeag die hoeveelheid leeuspore wat ons oral opgemerk het, was ons nie gelukkig genoeg om die koning self te sien nie.
Ons arriveer by Pontdrift grenspos omstreeks 14h. Ons het altesaam ‘n skamele twee ure in die reservaat spandeer. Daar is ‘n paar mense wat vir die kabelkarretjie wag, ons verneem van hulle dat die elektrisiteit af is.
DSC04828 by
Piet.P, on Flickr
Ons stap in by die koddige kantoortjie om die nodige papierwerk af te handel. Doeane gaan maklik en vinnig, ons is die enigste mense behalwe vir ‘n groepie jongmense wat inkom toe ons oppad uit is. So in die verbygang hoor ek hoe die meisie vir haar kêrel sê: “Ek het nie geweet mens kan hier oor met ‘n motorfiets nie! Volgende naweek kom ons deur op joune!”
Toe ons buite kom is die mense wat gewag het vir die elektrisiteit om aan te kom reeds aan die oorkant. Die bordjie dui dat die karretjie ‘n maksimum van vier volwassenes op ‘n slag mag vervoer. Met die hulp van die operateurs laai ek die motorfiets in die hok, maar hy is te lank, en die operateurs kan nie toelaat dat die hekkie oopstaan nie. Ek beraam gou ‘n plan en maak die een oortollige tou se naaste punt los. ‘n Vinnige knopie om die hekkies bymekaar te hou en hulle is gelukkig. :ricky: Carrie wil ook inklim, maar sy word voorgekeer: die karretjie is vol genoeg.
DSC04830 by
Piet.P, on Flickr
Dis ek, die esel en een van die operateurs wat in die hokkie vasgekeer is toe die ander operateur die knoppie druk: NIKS. (Daai klink bekend!?) Die elektrisiteit het weer uitgeskop! Die minute gaan verby en ek en Carrie begin met die man redeneer: “gestel die krag gaan nou weer af as ek aan die oorkant is? Dan sit sy hier alleen?!” Ons oortuig hom, en sy klouter sommer oor die rant van die kabelkar. Sy was skaars in, toe is die elektrisiteit weer aan!
DSC04832 by
Piet.P, on Flickr
DSC04833 by
Piet.P, on Flickr