Sunday 07 fun/play around ride in the High-lands Overberg area.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
lyk my julle moet ook so iets ontwerp vir hierdie roete, daai roete lyk baie vêr van newbie friendly af, great pics almal :thumleft:

Attachments

• arcs-small.png
    arcs-small.png
    5.4 KB
Pote said:
lyk my julle moet ook so iets ontwerp vir hierdie roete, daai roete lyk baie vêr van newbie friendly af, great pics almal :thumleft:

Ons het gister gepraat van 'n RRCS badge - Rovrat Ride Crashers Association ;D ;D ;D

Eisbein said:
Pote said:

Ons het gister gepraat van 'n RRCS badge - Rovrat Ride Crashers Association ;D ;D ;D

Lol. You funny man.  Wonder how many qualified on Sunday?  :deal:

Ok, the video.

No Titles, no music. Just some of the bits chopped out and put together.

Maybe a new thread for those who might miss it in this one?

Cheers

Click on the video, then once it starts to play, click on the screen icon on the bottom right, then turn the stretch function on.

Nice video Kamanya!  :thumleft: You must come along on more of these rides.  :deal:
Love the commentary and little chuckles. It's like reading your mind.

Thanks also obviously for letting me ride that beast of yours. This wasn't the first time but I
must admit I was blown away all over again. KTM does make them to be so agile and capable.
I do think your sample have a couple of added tweaks to suit your riding style.

Lekke video Andrew! Dankie weereens vir julle, gister was regtig n great workout... :biggrin:

Dankie,  Ouens  dit was lekker om saam met julle te ry  ;D  en n paar "tips" op te tel .......ROVrat wat dit gereel het.  :thumleft:
Bomber ek hoop jy is gou weer op twee wiele.

Great ride you guys. Respect!!

Kamanya, my admiration for your riding skills on that nine fiddy knows no bounds.  :thumleft: Great vid!

And well done to you too Michiel. It takes a special rider to ride that beast up those hills.    :eek7:

Thanks for posting the video Kamanya!  Good riding.  :thumleft:

Awesome video footage............ thanks Andy
Now we just need the crash footage from bomber & ROV's video of the goat track :thumleft:

Dit was my eerste rit saam met die Hard Core Milkshake honne. Dankie Riaan vir 'n lekker outing, jammer dat ek my soos 'n Hooligan gedra het nie, maar dit was tog te lekker ryplek! 2 Stroke Dan, jy kook nogals met die XT, dit was moeilik om jou af te skud! Thanks, julle is 'n lekker klomp ouens om mee saam te ry, hoop ons maak gou weer so.  Sterkte aan my KTM maatjie wat geval het.  GJ

GJ said:
Dit was my eerste rit saam met die Hard Core Milkshake honne. Dankie Riaan vir 'n lekker outing, jammer dat ek my soos 'n Hooligan gedra het nie, maar dit was tog te lekker ryplek! 2 Stroke Dan, jy kook nogals met die XT, dit was moeilik om jou af te skud! Thanks, julle is 'n lekker klomp ouens om mee saam te ry, hoop ons maak gou weer so.  Sterkte aan my KTM maatjie wat geval het.  GJ

I am a bit pissed off that I missed your first go up the hill. Those 690's when not trying to throw the pilot are awesome.

wys net hoe vinnig is ek daar weg ek ry n GS1100  :thumleft:    ja het 1 duik in die tenk en wou jul nie heeldag ophou om te sien hoe ek die bike optel nie.  was leka die kort rit saam met jul klomp

Sorry GS, jy is net te vroeg weg, ons het baie lekker gespeel en mekaar gehelp. GJ, ek kon hoor daai 690 loop en idle net hier voor my! Donner, daai ding is amper so vinnig soos sy ryer! Maar ek is trots op die XT, getroue ou gedierte. Kamanya, great video! Was Sinclair actually at that roadblock?!

2 Stroke Dan said:
Was Sinclair actually at that roadblock?!

Yep, the very same I.R. Sinclair. He was cool though.

I reminded him of my previous meet when he nailed me for the illegal number plate, he even managed to crack a smile!

GJ said:

Dankie aan jou. Dit is lekke om te sien hoe n bike gery kan word. Ek het nog baie om te leer. Volgende keer moet jy lesse gee asb.  :deal:

Tuareg said:
Awesome video footage............ thanks Andy
Now we just need the crash footage from bomber & ROV's video of the goat track :thumleft:

I am trying to make this video.  :-[  First time at this and not doing to well. Will try to get it to someone with some know-how to fix the s%*t I made and get it posted.  :deal: