The Adventures of NOMAD.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Gérrard said:
:thumleft: Sien baie uit na vandag se ry Oasis toe. Dit gaan elke dag bietjie beter. Die leer kurwe is styl  :biggrin: mens moet foute maak  dat nog n manier kan leer om dit nie te doen nie maar met die sidecar is daar min ruimte vir foute. Hy byt jou vinnig

Gerrard, moennie worry oor die grondpad nie.  Blaas jou bande af, grondpad is losser as teer en sal eers effe snaaks voel.  Gou sal jy agterkom dis lekkerder as teerpad ry.  Jy gaan baie minder stress op die handlebars he, dus rus jou arms lekker.  Stadig in die draai en gee vet soos jy uit gaan.  Jy gaan dit geniet.  :deal: :deal:

Geniet julle trip, hou van jou terugvoer elke dag.  :thumleft: :thumleft:

Vis Arend said:
Gérrard said:
:thumleft: Sien baie uit na vandag se ry Oasis toe. Dit gaan elke dag bietjie beter. Die leer kurwe is styl  :biggrin: mens moet foute maak  dat nog n manier kan leer om dit nie te doen nie maar met die sidecar is daar min ruimte vir foute. Hy byt jou vinnig

Gerrard, moennie worry oor die grondpad nie.  Blaas jou bande af, grondpad is losser as teer en sal eers effe snaaks voel.  Gou sal jy agterkom dis lekkerder as teerpad ry.  Jy gaan baie minder stress op die handlebars he, dus rus jou arms lekker.  Stadig in die draai en gee vet soos jy uit gaan.  Jy gaan dit geniet.  :deal: :deal:

Geniet julle trip, hou van jou terugvoer elke dag.  :thumleft: :thumleft:

:thumleft:

En daar vind ek ook die trip van die jaar.
Dankie vir die inloer. Lekker ry met daai ding sonder die linker briek. :laughing4:

woody1 said:
En daar vind ek ook die trip van die jaar.
Dankie vir die inloer. Lekker ry met daai ding sonder die linker briek. :laughing4:

Soos hulle in die classics sê... as ek moet verduidelik, sal jy in elkgeval nie verstaan nie

Went through a roadblock and passed with flying colors. Cops were mostly bemused and did not really know what they were looking at.  Checked the license and said we good to go  :lol8:

Gérrard said:
Packed and ready to roll. If you see us on the road, hoot and wave  :ricky:
Hell ....that is a really awesome build G.  :thumleft:  Makes me want to hook one up to my S10... would never need a car again
Enjoy your trip further. Riding along vicariously :ricky:

McSack said:
Gérrard said:
Hell ....that is a really awesome build G.  :thumleft:  Makes me want to hook one up to my S10... would never need a car again
g

Come visit me. I will show you how to fit it to the S10 :laughing4:

woody1 said:
McSack said:
Gérrard said:
g

Come visit me. I will show you how to fit it to the S10 :laughing4:

With the suicide brake  :lol8:

Hey. Wat loer jy. Is daai kontrepsie stukkend langs die pad. Moet ons die treiler bring :ricky:
Jy moet ry pappie

McSack said:
Gérrard said:

Thanks Boet. Are you going to 'fall'' in at Oasis again ?  :lol8:

woody1 said:
Hey. Wat loer jy. Is daai kontrepsie stukkend langs die pad. Moet ons die treiler bring :ricky:
Jy moet ry pappie

Ons gaan NOU grondpad ry. So lekker knyp gevoel in my hol

Nou vat hom en geniet hom. Laat ons weet as julle daar is.
Ek gaan nou bietjie slaap.

Gérrard said:
McSack said:
Gérrard said:

Thanks Boet. Are you going to 'fall'' in at Oasis again ?  :lol8:
  :laughing4:  :laughing4:
Mos can't fall off if there is a karretjie attached to the side 

Ok kontak op watsapp gemaak.

Ek probeer sein sleg. Post vir my.  Veiilig hier. Grondpad was interessant. Amper twee keer van die pad af in die eerste kilo 🤣 sal update as ek weer in beskawing is

woody1 said:

Ek probeer sein sleg. Post vir my.  Veiilig hier. Grondpad was interessant. Amper twee keer van die pad af in die eerste kilo 🤣 sal update as ek weer in beskawing is

:thumleft: :thumleft:  Net bly Lynn en die sidecar is veilig.    :patch: :lol8: :lol8:

Vis Arend said:
woody1 said:

:thumleft: :thumleft:  Net bly Lynn en die sidecar is veilig.    :patch: :lol8: :lol8:

Vir Gerty se part ja

Ons is hier. Het spot gekry met konneksie. Die grondpad in het sy uitdagings gehad. Pad baie sinkplaat en gooi die kar rond. Vanoggend bietjie inspeksie en onderhoud gedoen. Als goed. Moes die moddeskerm se binnekant bietjie trim want het gekap teen die caliper.

Andersins is als goed.

Cruising

Attachments

• 55958377-e183-411a-a069-23e56f8c9678.jpg
    55958377-e183-411a-a069-23e56f8c9678.jpg
    145.5 KB