The Unforgiven Trail - and the legends that tamed it

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
OK Werner, omdat jy nou so eerlik is sal ek ook maar: die enigste rede hoekom ek my 300 kies is omdat my nuwe 500 NIE n kickstarter het nie!
Daar het julle dit, straight from the horse's mouth.
YEEHAAA!!!!!
Hahahaha

Kak snaaks, dankie :)
 
Ek het nodig gehad om bevestiging te kry oor my “kickstart” teorie omrede ek n 2016 eerder ry.

Van julle ouens moet onthou om n capacitor te vat!

Het my alie gered in Moz, trust my net.
 
Ek ken daai storie van die cap (of 9V battery) maar dis goed uit Tokyo glo.
Weet jy die waarde asook die wiring-up (polarity) van die ding?
Glo(?) dit sal oor die battery ge-wire moet word (en daarmee is die polarity my bekend...), maar die grootte van die ding weet ek nie.... ?
 
E
Ek ken daai storie van die cap (of 9V battery) maar dis goed uit Tokyo glo.
Weet jy die waarde asook die wiring-up (polarity) van die ding?
Glo(?) dit sal oor die battery ge-wire moet word (en daarmee is die polarity my bekend...), maar die grootte van die ding weet ek nie.... ?
Daar staan geen waardes op hulle nie ongelukkig van Cap.

Net pos/neg kabels wat reguit aan battery koppel met n ander kabel wat ook vas is om die 9v bat te vat.

Ek los dit nie permanent op die bike nie, ry saam met my vir noodgevalle. Het opgekoppel toe daar probleme was, die battery was MORS dood en glad nie charge gehou nie.

Kry vanaf Enduro Pro

Nie eers kickstart het gewerk nie, bump start of trek in diep sand🤣
 
@OomD ,

Watse size electrolytic cap sal jy voorstel?
Ek sal dink 40 of 50VDC omdat die battery nie daar sal wees nie, maar watter kapasiteit dink jy sal werk?
 
@Renrew

I made a set of bike jumper cables about 10 years ago - cost me about R20 and 30 minutes - they roll up smaller than a tube

I can jump start a bike with them off another bike or any vehicle or any 12v battery
 
@OomD ,

Watse size electrolytic cap sal jy voorstel?
Ek sal dink 40 of 50VDC omdat die battery nie daar sal wees nie, maar watter kapasiteit dink jy sal werk?
So groot as moontlik. The bigger the prooblem, the bigger the capacitor - dis hoe ons ingeneurs redeneer.

Ernstig nou, minimum 25V, 40v of 50v is beter want daar gaan waarskynlik back-emf van die stelsel af wees wanneer die enjin vat. Maar in terme van die capacitance kan ek nie eens raai nie - maar ek kan wel sê, hoe groter hoe beter vir hierdie geval. Sou interresant wees om 'n bestaande een te kan meet.
 
E

Daar staan geen waardes op hulle nie ongelukkig van Cap.

Net pos/neg kabels wat reguit aan battery koppel met n ander kabel wat ook vas is om die 9v bat te vat.

Ek los dit nie permanent op die bike nie, ry saam met my vir noodgevalle. Het opgekoppel toe daar probleme was, die battery was MORS dood en glad nie charge gehou nie.

Kry vanaf Enduro Pro

Nie eers kickstart het gewerk nie, bump start of trek in diep sand🤣

@Renrew

If one Cap is good then more will definitely be better

Here is a slightly bigger than pocket size - it will fit in your topbox - right next to your cocktail dresses and glass slippers

These are capacitors - Not to be confused with fuel storage - don't be silly - we will not need even close to this much fuel
 

Attachments

  • capacitor.PNG
    capacitor.PNG
    448.3 KB
manne, kan jul die ktm issues gesprek asb terug vat na die incognito wilddog seksie?








watse capacitor goed praat julle? is dit dan n DIY battery bank jump starter?
 
@BuRP

Help my gou, die TPI’s kan mos nie hardloop sonder n battery nie?

Nie soos die Carb 300’s nie, kickstart en jys shap selfs sonder n battery.

Soos ek dit verstaan, as jy die 500 jumpstart met kabels, maar die battery het geen volts en is stukkend, dan sal die fiets nie hardloop nie sodra jy ontkoppel?

Of is ek deurmekaar?
 
  • Like
Reactions: ETS
Top