Dutchman81
Race Dog
:thumleft:
Casting from Turd said:spoedvark said:JMOL said:The next Winterberg Get Together will be hosted over 2 nights.
The planned dates are 6 & 7 November 2015.
DAAR gaan my SLAAP alweer!!!!!!! Rustige Vrydagaand in sy m...!!!!!!!! O0 >
SPOED :snorting:
Speedypig, lekker to meet you but hell boet. You need that beauty sleep eepwall: eepwall:
spoedvark said:Casting from Turd said:spoedvark said:JMOL said:The next Winterberg Get Together will be hosted over 2 nights.
Speedypig, lekker to meet you but hell boet. You need that beauty sleep eepwall: eepwall:
DROLLIE, either that mirror you looking in or your contact lenses are dirty swaar!!!
I only misbehave on TORE!!!!!!!!!!!
Will pop past your place in December on our way to Baviaans or Back??
PS. I like BIG braai fires!! Ek en LABAN is mos SEX SAI G 7 stock!!!!!!!!
spoedvark said:Casting from Turd said:spoedvark said:JMOL said:The next Winterberg Get Together will be hosted over 2 nights.
DROLLIE, either that mirror you looking in or your contact lenses are dirty swaar!!!
I only misbehave on TORE!!!!!!!!!!!
Will pop past your place in December on our way to Baviaans or Back??
PS. I like BIG braai fires!! Ek en LABAN is mos SEX SAI G 7 stock!!!!!!!!
spoedvark said:DAAR gaan my SLAAP alweer!!!!!!! Rustige Vrydagaand in sy m...!!!!!!!! O0 >
Waaaaaaaaar gaan jy slaap??? Weer in die kombuis? Of gaan jy volgende keer alleen in jou tent slaap?? :imaposer:JMOL said:spoedvark said:DAAR gaan my SLAAP alweer!!!!!!! Rustige Vrydagaand in sy m...!!!!!!!! O0 >
Nee - jy verstaan verkeerd. Ek gaan Vrydag EN Saterdagmiddag slaap. :ricky: eepwall:
:spitcoffee: :spitcoffee:JMOL said::spitcoffee: :spitcoffee:
Dis Logies dat ek nie gaan se nie :deal: :imaposer:
Martina said:Nou voel ek nie sleg nie.... sien julle het ook maar fietse gestoot daar op Mitchells Pass
Dis goed om so eerlik te wees :thumleft: :imaposer:JMOL said:Martina said:Nou voel ek nie sleg nie.... sien julle het ook maar fietse gestoot daar op Mitchells Pass
:biggrin: Nie bang om dit te erken nie :lol8:
MAAR - moeg was ek - BAIE moeg na daardie episode :deal:
Enter your email address to join: