2 TENERE"S 'N KLAARTJIE EN 'N TRIUMPH (BAVIAANS EN MEER)

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Nice one Winston and tell Wendy my vrou is "stukkend" impressed by the way she rode the KLaaR when we did the 7 Passes.......... :happy1: :happy1:

Will do. She was on a roll in Baviaans  :thumleft: It is awesome to have a riding buddy like that. We also had a great time with the Arende.

DAG 2 – Kudu Kaya tot by Uitspan via Baviaans.

So met die reelings het Winston my baie mooi laat verstaan dat Baviaans ‘n moet is.  Ons het die heeldag vandag om van kudu Kaya duer die Baviaans te ry tot by Uitspan waar ons vir die nag sal kamp.  Ons het reeds vooraf gereel met die vriendelike mense van Uitspan vir die aand se kos en ys.

Sienende dat dit Paas Naweek is, seg ek vir Winston en Wendy dit gaan ‘n vroeg oggend vetrek wees.  Ons behoort dan voor die verkeer van onse kant te wees en dan behoort ons eers die kwaai verkeer van voor af aan die ander kant van Smitskraal te kry, daar waar die pad darem so bietjie beter en wyer is. 
Ons is toe vroeg uit die kooi en gepak.  Reg vir Baviaans.

Die vars lug en oggend koelte le vlak oor die vallei.  Dis pragtig so vroeg oggend.

Baviaans se hek waar jy inboek.  Nannie kry sommer hier vars water vanuit die berge, on tap nogal.

Ons is die eerstes vir die dag hier in.

Hierdie Baviaans is en bly maar net asemrowend mooi, saak nie maak hoeveel keer jy hier was nie. 

Die pad was plek plek sleg gewees, of stel dit so, dis was slegter as my vorige besoek, niks ernstig nie, inteendeel, eintlik net soos ons dit wil hê.  Hier gaan ek nie te veel gesels nie, kyk maar die fotos.

Smitskraal aangekom toe was daar reeds ‘n groep bikers wat van die ander kant af gekom het.  Hulle was gelukkig almal al deur.  Eers so bietjie met hulle gechat tot hulle gery het.  Die klomp was nogals lekker jubbelend en luidrigtig, duidelik het hulle so bietjie meer as ek gehad die vorige aand.  Party se ogies was maar lekker poeferig en ander sin het weer soos padkaarte gelyk.  Soos daai Fortuna se advertensie se, lekker man lekker.   
Smitskraal het min water, die water is nie ‘n problem nie.  Daar is egter boulders onder die water wat ‘n man nie kan sien nie, en dis die goed wat ‘n ou so bietjie van balans gooi.  Maar daar is net one way, en dit is reguit deur ander kant toe.
Hier kry ons die ander ouens wat van die ander kant gekom het.

Hier gaat ons

Die eerste helfte

Amper uit

Van die ander kant gesien

Ons almal het dit veilig deur gemaak.

Maak droog daai sokkies.
Net na Smitskraal stop ons vir ‘n brekkie.
Hier kom Wendy, ek haal my hoed af vir die vrou, sy ry daai Klaartjie van haar soos ‘n pro.

Winston.  Check die kiekie, dis glad nie gedokter nie, maar hy maak sulke skaduwees, lyk of die bike moer baie rattle.

Brekkie, die vorige aand se oorskiet braaivleis met ‘n blik sweatcorn.

Dis rustig hier onder by die rivier.

Dis so rustig, Winston tokkel aan sy kitaar sonder snare.

Na die brekkie is ons weer aan die beweeg, alpad grondpad, dit laaik ons kwaai.    Die moeiliker gedeelte is nou agter die rug.  Hiervandaan is is dit baie gemaklik en ‘n mens kan bietjie meer rondkyk om die mooi in te neem.

Doer ver kom Wendy met haar Klaartjie aan.

En so kom Winston ook aan , as die man kan grondpad ry smile hy heeldag.

Daar is hier en daar nog so paar water crossings, maar niks ernstig nie.  Die watervlak in die Bavians is huidiglik op laagwater. 

Ons het by Babes se winkel gestop vir ‘n lekker koue gemmerbier.  Die ou oom gesels te lekker, smaak my hy is uitgehonger vir geselskap.  Sout van die aarde se mense die.

Hier verduidelik Wendy ons hoe sy ‘n 4X4 verby gevat het.  Dis ‘n treat om na haar te luister, sy verduidelik ‘n ding met soveel passie en in die fynste detail.

Ons pak die laaste gedeelte aan na Uitspan.

Uitspan, ons oornag plekkie.

Ons was nou al ‘n paar keer hier gewees, die plek raak net beter en beter.  Dis verseker een van my gunstelinge kamplekke in die Baviaans.  Weereens vriendelike mense, puik diens, skoon en netjiese kamplek en ablusie blokke teen ‘n billike prys.

Ons het ‘n rustige dag gehad wat weereens afgesluit was met ‘n bobaas braai, ‘n paar stewiges en lekker geselskap.  ‘n Rustige dag is vir die volgende dag beplan, so ons het die aand geniet en wou vir ‘n slag so bietjie inlê.

DAG 3 – Uitspan na George.

Ons roete vir die dag sou vlugtig vanaf Uitspan wees tot by Uniondale, deur Uniondale poort na Avontuur, dan op die Prince Alfred pas na De Vlugt, nog steeds op Prince Alfred pas na Kom se pad tot by Knysna.  Vandaar sou ons die sewe passe pad neem tot by George.

Ons beplanning was dat ons ‘n luilekker dag sou hê, so ons het geen tyd gehad om op te staan en klaar te maak nie.  Dit werk ook nie, dis was nog pildonker toe is ek al besig om koffie te maak.  Ons pak toe maar op en maak klaar.  Wat anders sal ‘n man dan nou doen.

Ons vat ons tyd en pak rustig op.  Wendy slaan later hulle tent af en rol die bedryf in ‘n mooi klein bondeltjie en verpak hom in sy sakkie.  Nie lank daarna nie, soek sy haar sonbrille en selfoon.  Sy soek vir die vale maar kry nie.  Sy haal die tent weer uit die sakkie en maak van voor af oop.  Waaragtig, daar lê die sonbril en selfoon asook Winston se sonbril, binne in die tent wat sekondes terug so netjie opgevou was.  Die vrou is ‘n helse sport.     

Klaar gepak toe is ons op die pad, weereens met ‘n heerlike koelte in die lug.   

Die laaste stuk net voor die teerpad na Uniondale.

By die teerpad stop ons vir ‘n vinnige smoke break.
Ek is baie rustig, bly ek kon die Baviaans weereens doen met my vrou en die keer deel met sulke nice vriende.

Wendy lyk ook baie tevrede dat sy die Baviaans suksesvol voltooi het.

Winston vier dit behoorlik met sy doepa.  Hy vertel my daar is so 20% OBS en 80% gemmerbier in daai doepa.  Ek wil nie glo nie, want elke keer as hy daar so sluk gevat het, is daar geen keer aan die man nie.

In Uniondale stop ons vir ‘n heerlike brekkie.

Vandaar is dit deur Uniondale poort.

Ons is Avontuur verby op die Prince Alfred pad oppad na De Vlugt.

De Vlugt aangekom het ons ‘n vinnige stop gemaak by Angies G spot.  Ek het julle mos vertel die vrou is ‘n moerse sport.

Vandaar so ent aan kry jy die afdraai na Kom se Pad.  Hulle sê die Knysna olifante loop hier rond.

Deur Kom se pad toe begin dit te reen.  Die pad hou ons op ons tone, niks ernstig nie, maar genoeg om jou amper besig te hou,  In Knysna kom toe reen dit al hoe meer.  Ons besluit toe maar om die sewe passe te los vir nou.  Winston hulle het nog ‘n week of twee se verlof en sal later die pad aanpak.  Ons vat toe maar die teerpad saam tot by George.

George aangekom stop ons by ‘n Wimpy en drink ‘n lekker warm koppiekoffie en eet bietjie tert en koek.  3 uur die middag, fook ek raak sag.

Hier kruis ons paaie, Winston hulle slap vanaand by pelle van hulle iewers in Knysna omgewing en ek en Nannie slap by Kosie op George.  Ons het more ‘n groot afspraak met Rigged4Life.  Ma gaat haar karretjie optel.  Sien ons rr oor die karretjie hier.
https://wilddog.net.za/forum/index.php?topic=149987.0

Dit was een helse-uit-die-boeke fantastiese trip gewees.  Die weer was aan ons kant en Moeder Natuur was weer op haar stukke. 
Ons het die paaie al baie gery maar dit was die keer lekker om dit te kon deel met ons vriende wat net so lief is vir die natuur en diere soos ons.  Smaak my ons het ons ewekniee ontmoet.  Dankie Winston en Wendy.  Ons sal ‘n pad met julle kan saamstap. 
Groetnis tot volgende keer.

Die Vis Arende

Julle is ongelooflik!

Baie dankie vir die saamry en prag fotos!

Well done Wendy!  :thumleft:  :thumleft:  :thumleft:

Wendy  :hello2: :angel13: Respect. You got my Respect Girl.

Al wat ek kan se is, uitstekend, goeie vriende is gemaak en die kameraadskap is puik. :thumleft: lekker saam gery.

Ja nee kyk, ek stem saam julle mag maar! Sal wat wil gee om ook eendag n trip saam julle te wil ry.

Baie mooi gewees Arende! :thumleft: :thumleft:

Mooi wêreld hier in ons agterplaas en net langsaan!!
Dankie vir die deel en die mooi fotos - nou is ek lus vir Baviaans besoek.  :drif:
Bly julle het 'n veilige, alhoewel gebeurtevolle, reis gehad!

Knap gedaan Wendy - flink gedink!  :thumleft:

Soos altyd ,was dit lekker om saam met die Arende te ry.

Jis, ek het nou lekker gelag vir oom Vis se skryf styl.

Daai prentjies is baie mooi tannie Vis.  Ek het heerlik saamgery.

Eish daai antie in die water is awesome.  Lewensredder extraordinaire :thumleft:

Beaut ride report as per normal  :thumleft: :thumleft:
swiming in my angling spot at Double Drift  :patch: :eek7: