- Reaction score
- 11,263
- Bike
- KTM 890 Adventure R Rally
Ek is alweer genees van modder ry vir ń rukBrakenjan said:Bliksem dis hardcore! :eek7: Een van daai trips wat al hoe lekkerder raak hoe langer terug dit was.... :biggrin:
Dankie vir die deel.
Noneking said:Ek is alweer genees van modder ry vir ń rukBrakenjan said:Bliksem dis hardcore! :eek7: Een van daai trips wat al hoe lekkerder raak hoe langer terug dit was.... :biggrin:
Dankie vir die deel.
Wooly Bugger said:Noneking said:Ek is alweer genees van modder ry vir ń rukBrakenjan said:Bliksem dis hardcore! :eek7: Een van daai trips wat al hoe lekkerder raak hoe langer terug dit was.... :biggrin:
Dankie vir die deel.
****, Canzius, julle ry baie rond? Mooi fotos.
[member=13184]Noneking[/member]
Noneking said:Wooly Bugger said:Noneking said:Ek is alweer genees van modder ry vir ń rukBrakenjan said:Bliksem dis hardcore! :eek7: Een van daai trips wat al hoe lekkerder raak hoe langer terug dit was.... :biggrin:
Dankie vir die deel.
Bevoorreg om alles hier op ons voorstoep te hê…… en ń gesin wat my die genotjies gun [emoji6]
[emoji3]Grunder said:Noneking said:Wooly Bugger said:Noneking said:Ek is alweer genees van modder ry vir ń rukBrakenjan said:Bliksem dis hardcore! :eek7: Een van daai trips wat al hoe lekkerder raak hoe langer terug dit was.... :biggrin:
Dankie vir die deel.
Bevoorreg om alles hier op ons voorstoep te hê…… en ń gesin wat my die genotjies gun [emoji6]
en dan nog salfies smeer ook. :biggrin:
blessed
Just Blip It! said:I think it's a bit dryer now, we should go back soon and do some proper riding!
Enter your email address to join: