CABC 2020 Orange route reccie

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

hennielowe

Race Dog
Reaction score
0
Bike
BMW R1100GS
Eerste CABC 2020 reccie is gedoen maar ry alweer more op die volgende een om vir al die manne wat deelneem n great  ride te gee, iets wat almal sal onthou :3some:
Paaie op plase is gery en die mees beeldskone karoo is ervaar, almal was dit eens gewees dat hierdie CABC gaan epic wees :ricky:
Ek wens ons kan almal saam nooi op die reccies maar ons belowe om net die beste op die event vir julle te laat ry :3some:
Ek gaan maar fotos gooi want ek skryf nie te goed nie, net vir my span dankie se vir alles wat julle doen om die Cabc N great event te maak :ricky:

Attachments

• image.jpeg
    image.jpeg
    219.5 KB
  • image.jpeg
    image.jpeg
    244.4 KB
  • image.jpeg
    image.jpeg
    179.6 KB
Some more

Attachments

• image.jpeg
    image.jpeg
    189.5 KB
  • image.jpeg
    image.jpeg
    210.1 KB
  • image.jpeg
    image.jpeg
    223.9 KB
  • image.jpeg
    image.jpeg
    233.7 KB
:spitcoffee:

Attachments

• image.jpeg
    image.jpeg
    191.4 KB
  • image.jpeg
    image.jpeg
    174.2 KB
  • image.jpeg
    image.jpeg
    218.1 KB
  • image.jpeg
    image.jpeg
    148 KB
:spitcoffee:

Attachments

• image.jpeg
    image.jpeg
    186.4 KB
  • image.jpeg
    image.jpeg
    244.8 KB
  • image.jpeg
    image.jpeg
    233.1 KB
  • image.jpeg
    image.jpeg
    193 KB
Ek like...

8)

Very nice neck of the woods there  :love4:
and
definitely very nice photies  :thumleft:

Ek hou dop, is daar al datums Hennie? (jamr as dit kak vraag is, lui vir lees die tyd op Vrydag?)

weskus said:
Ek hou dop, is daar al datums Hennie? (jamr as dit kak vraag is, lui vir lees die tyd op Vrydag?)

Bring sommer vir Rickus saam

Looks awesome  :thumleft:

Heimer said:
weskus said:

Bring sommer vir Rickus saam

Dit sou nou spuls lekker gewees het, maar ek kom dai tyd net uit die Namib/Meob uit ....iemand moet mos darem van dai oortoligge vis gaan eet.
My eerste trippie Kaap se kant toe sal eers volgende jaar wees, en dit gaan nie n plesier trippie wees nie (moet aan my lae rug laat sny....net eers voor die tyd so 300kg afskud)