Canola Run 2011 Caledon : Baie Foto's

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Mooi man dit lyk lekker, baie fotos en bikes.
V Stront daar waar julle oor Caledon Greyton pad is Krige afdraai is na die skones se plaas Herwin Tierkloof en Ertjiesdam.

Rant on"So some guys decide to dig up some poor farmers airfield ,not so cool :patch:
I don`t want to sound like a granny,but I have the same problem on our airfield some times and I can tell you.after spending weekends rolling the airfield and sweeping up loose stones ,this kind of behaviour is not on. Those loose stones you kick up with the knoblies damage the a/c prop .
So next time before you dig up a airfield ,please spare a thought for the oke that nicks his prop (minimum 8k later).the next time he uses his airfield.
We have to start behaving responsible ,otherwise we will very soon have nowhere to ride in the not so distant future .
I don`t know the exact circumstances of the day and the history behind the particular airfield .so if I am out of line here ,I will apologise.'
Rant off, :-[

Attachments

• Digging up the airfield.jpg
    Digging up the airfield.jpg
    38.3 KB
Johnnie Bok ...................... ek kan nie jou laaste pictures sien nie .................  :(

Skipskop said:
Rant on"So some guys decide to dig up some poor farmers airfield ,not so cool :patch:
I don`t want to sound like a granny,but I have the same problem on our airfield some times and I can tell you.after spending weekends rolling the airfield and sweeping up loose stones ,this kind of behaviour is not on. Those loose stones you kick up with the knoblies damage the a/c prop .
So next time before you dig up a airfield ,please spare a thought for the oke that nicks his prop (minimum 8k later).the next time he uses his airfield.
We have to start behaving responsible ,otherwise we will very soon have nowhere to ride in the not so distant future .
I don`t know the exact circumstances of the day and the history behind the particular airfield .so if I am out of line here ,I will apologise.'
JohnnieBok. Kan jy vir die man verduidelik wat hier aangaan?

Skipskop, it was pre-arranged and announced in the pre-trip briefing that this would be the "wheelie zone".  So I'm sure the farmer gave permission to the organisors.  :thumleft:

heti said:
Skipskop, it was pre-arranged and announced in the pre-trip briefing that this would be the "wheelie zone".  So I'm sure the farmer gave permission to the organisors.  :thumleft:

As I said,I don`t know the exact circumstances of the day and the history behind the particular airfield .so if I am out of line here ,I will apologise.'
So thanks for the explanation and please except my apologies if anybody feels offended by my post  :thumleft:

Baie dankie aan die Caledoners wat so lekke trip bymekaar gesit het. Ek en my vrou het dit geniet en bo gebly. Dankie vir die manne wat oor ons besorgd was. Julle is pelle 1000. :thumleft:

Jac en Russell van Worcester, sal laaik om julle weer op 'n trip raak te ry.

Nou ja, nou kan ek nie meer wag vir Vioolsdrif nie!!! ;D

Stoetbul said:
Skipskop said:

Die boer het geen probleem hiermee nie. Om die waarheid te sê, die boer het sy "eie" pilot, Wall-e, saamgestuur om homself te geniet! Ons crop-sprayers in die Overberg is nie bang vir 'n paar los klippies nie.....

V-Strom said:
Biker Chick said:
V-Strom said:
Monster XT660R said:
Wil net dankie sê vir die "koffie"! :mwink:
:thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :imaposer:

Pssstttt... Julle is weer gelyk  :3some:
Hey jy hou ons dop ne  :thumleft:

Jack sy moet net lekker dop hou! :imaposer: :laughing4:

tottetos said:
Baie dankie aan die Caledoners wat so lekke trip bymekaar gesit het. Ek en my vrou het dit geniet en bo gebly. Dankie vir die manne wat oor ons besorgd was. Julle is pelle 1000. :thumleft:

Ons het nog nie eers ons "drink tande" in gehad nie! :imaposer:

Johnnie Bok said:
Stoetbul said:
Skipskop said:

Die boer het geen probleem hiermee nie. Om die waarheid te sê, die boer het sy "eie" pilot, Wall-e, saamgestuur om homself te geniet! Ons crop-sprayers in die Overberg is nie bang vir 'n paar los klippies nie.....

:imaposer: Lekker gewees manne .  :thumleft:

Monster XT660R said:
tottetos said:

Ons het nog nie eers ons "drink tande" in gehad nie! :imaposer:
:thumleft: Russel daai stront kom nog........ons is nog "skaam"  >:D  :imaposer:

Biker Chick said:
And that, as they say, is that!

Nogmaals dankie aan almal, dit was great fun!

Ps...Dankie Committed, jy is die beste! Ek sal enigetyd weer saam met jou pillion. mwha!  :love6:

Dankie BC sonder jou sou ek nooit geweet het hoe die 2'de helfte van die trippie lyk nie. Het mos die hele oggend gesukkel om my band terug op die rim te kry na die pap wiel.

Mapsource said:
Biker Chick said:

Ps...Dankie Committed, jy is die beste! Ek sal enigetyd weer saam met jou pillion. mwha!  :love6:

Dankie BC sonder jou sou ek nooit geweet het hoe die 2'de helfte van die trippie lyk nie. Het mos die hele oggend gesukkel om my band terug op die rim te kry na die pap wiel.
O ja. Wie het die ding afgeblaas?

Mapsource said:
Mapsource said:
Biker Chick said:

Die blinde sambokkie is n bliksem... :biggrin: :mwink:

Biker Chick said:
Mapsource said:
Mapsource said:
Biker Chick said:

Die blinde sambokkie is n bliksem... :biggrin: :mwink:
Hahaja is so en dan het sambokkie nog 'n snaakse sin vir humor ook.

Eerste poging 'n boggerop. Hier's nog foto's vir die wat nog kan onthou daar was 'n Canole Run vroeër die maand.

Attachments

• DSCN0911.jpg
    DSCN0911.jpg
    56.4 KB
  • DSCN0916.jpg
    DSCN0916.jpg
    84.3 KB
  • DSCN0918.jpg
    DSCN0918.jpg
    88.2 KB
  • FenderBender, Dammetjies, Louwtjie en Oom Fourie.jpg
    FenderBender, Dammetjies, Louwtjie en Oom Fourie.jpg
    67.6 KB
  • Rikus eet so bietjie.jpg
    Rikus eet so bietjie.jpg
    40.8 KB
Eerste poging 'n boggerop. Hier's nog foto's vir die wat nog kan onthou daar was 'n Canole Run vroeër die maand.

Cool pics!! Gelukkig het ek n endjie van Rikus af gesit!  :D

Jy moet darem meer vleiende foto's neem , indien nie moontlik nie - daar is dinge soos photoshop