Sondag 15 Februarie 2015
Die laaste dag van my trippie. Net na 3h00 is ek wakker om die Wereldbeker Krieket te kyk. Ek was baie bly toe ons eerste kolf want dan kan ek klaar kyk voor ek moet ry. Die res sal ek maar later as highlights by die huis kyk.
Weer het ek besluit om die Moloto pad huis toe te vat soos die eerste keer wat ek met Jane gery het. Ek het rustig gery en besluit om eers 'n Milo Milkshake by Marble Hall se Wimpy te drink. Van daar is ek via Arabie dam en Zebediela huis toe, maar net by die Zebediela Hospitaal gekom, stop ek om gou die weer af te neem wat dreig in die verte. Ek het Jane afgesit en rustig fotos geneem. MAAR skielik is sy dood. Die starter doen niks. Nou begin ek wonder wat aangaan. So haal ek die cover af om die seat af te haal toe dit skielik begin sous.
Glad nie deel van my beplanning gewees nie. So in die sukkel stap daar 'n man verby en hy stel voor hy stoot maar Jane aan die brand. Hy het duidelik gesien as hy my nie help nie sal ek nog more daar staan. Jane aan die gang gekry en nou ry ek, maar word natter en natter. 10km verder ry ek in 'n hael storm in en as dit nie vir die helmet was nie het ek groot knoppe op my kop gehad.
Dis nogal jammer ek kon nie fotos neem van die nat ryery nie. Daar was geen wegkruipplek nie so ek moes maar aan ry. By Gompiesdam verby hou dit op reen en kan ek jaag om droog te word. Net na 14h30 stop ek by die huis en ska ars afgepak toe sous dit hier ook.
16 dae se ry. 3022 myl later en veilg by die huis. Dankie aan almal wat saam my gery het op Facebook, en hier ook. En in besonder aan Brian Strompie Cheyne vir jou saam ry onder in Die Hel en weer van Bloem af huis toe. Dis lekker om fotografie en Adventure Riding as passie met jou as vriend te kan deel. Johann van Tonder (Trailrider) weereens baie dankie vir jou hulp en saam ry HEL toe. Jou kennis van die omgeving het die trip baie lekker gemaak.
Op pad Kwa Mhlanga toe
By die Wimpy in Marble Hall. Jane wag geduldig terwyl ek afkoel
Gestop om die reen storm in die verte af te neem. 3 minute later is ek papnat
Die afdakkie by die pomp was te klein om te help. Net so gehelp om die fotos geneem te kry
Stop by die huis en trip pie is klaar