EC BASH 2012 - THE GROUP REPORT

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Daai gesig was om Gravelmad te probeer af skrik. Dit het nie gewerk nie dis 'n blerrie persistant mannetjie. :D
 
Thanks Jup en jopu span veral jannie en Merissa wat Saterdag oggend al 06h00 begin het met ontbyt.

Dankie vir die W-Kaap honne vir 'n lekker naweek en goeie geselskap. :thumleft: :thumleft:

Dankie Fouriekop dat ons 'n bed kon deel. Ia net bly ek kon jou onderkleure weer gaan optel by De Rust >:D
 
Ek is bly ek het nie met julle George ouens terug gery nie . Ek het dit baie geniet om saam met julle bash toe te ry. Nou reen dit tog te lekker hier in Bonnievale
 
Trailrider said:
Donker by die huis gekom?

Iemand het spykers in die pad gegooi. n Paar agterwiel probleme gehad. JUP JUP en HELPERS baie dankie vir die ene, dit was my beste Bash nog. Ek het klaar my huisie vir volgende jaar bespreek.  :peepwall: :thumleft: :thumleft: En dankie aan die saamry maaitjies. Weereens n lekker trippie. :thumleft: :thumleft:
 
Jupiter you out did yourself thank you. Was a great bash and very kewl meeting a lot of new dogs :thumleft:
 
Jis, ek is so spyt ek was nie daar nie, maar darem kon ek toe my Oom se begrafnis in Bloemfontein bywoon. Sy masjiene is toe Donderdag afgesit.
 
Jup eerstens net vir jou en jou helper n klop op die skouer gee vir n puik bash, dit was great.
Dan die Voelgesang groep wat saamgery het, dankie ouens ons maak weer so, sorry vir die stippelyn padjie maar dis V Strom se gps se skuld.
 
Thank you Jupiter and everyone who helped make this the Bash of all bashes !! 

Fantastic venue  :thumleft: and the food  :drif:

THANK YOU !!!!
 
 
Ook gister veilig by die huis gekom.Paar grandpa"s het darem ook gehelp.Dankie Jup en span vir al die reelings.Dit was n ongelooflike lekker bash.
 
HAMSTER said:
Ook gister veilig by die huis gekom.Paar grandpa"s het darem ook gehelp.Dankie Jup en span vir al die reelings.Dit was n ongelooflike lekker bash.

Vir party van ons beter as ander,  >:D maar as dit jou beurt is, is dit jou beurt. Hier's die Hond wat 'n free entry kry  :eek7: en dan die lucky draw wen  :imaposer:
 
Oom Pad said:
Trailrider said:
Donker by die huis gekom?

Iemand het spykers in die pad gegooi. n Paar agterwiel probleme gehad. JUP JUP en HELPERS baie dankie vir die ene, dit was my beste Bash nog. Ek het klaar my huisie vir volgende jaar bespreek.  :peepwall: :thumleft: :thumleft: En dankie aan die saamry maaitjies. Weereens n lekker trippie. :thumleft: :thumleft:
Oom Pad said:
Trailrider said:
Donker by die huis gekom?

Iemand het spykers in die pad gegooi. n Paar agterwiel probleme gehad. JUP JUP en HELPERS baie dankie vir die ene, dit was my beste Bash nog. Ek het klaar my huisie vir volgende jaar bespreek.  :peepwall: :thumleft: :thumleft: En dankie aan die saamry maaitjies. Weereens n lekker trippie. :thumleft: :thumleft:
1 ste flat
2de flat
3de flat
 

Attachments

  • DSCF3413.jpg
    DSCF3413.jpg
    128 KB
  • DSCF3450.jpg
    DSCF3450.jpg
    118 KB
  • DSCF3453.jpg
    DSCF3453.jpg
    154.8 KB
:laughing4: :laughing4: :laughing4:


Ons het rerig moeilik by die huis gekom  :-\

En ampers maak my wiel  :eek: :eek:  in Montagu  :eek:




Jupiter, dit was die beste bash ooit


Ek dink nie eers Watty kon meer verwag het nie.

Dit was 'n "send of" om op trots te wees
 
Watter pad het julle dan gevat wat so baie papwiele gegee het?
 
Jupiter

Jy en jou span het uitstekend gedoen. Ek kan nie glo wat julle vir ons opgedis het vir die prys wat jy gevra het nie!! Dit wys jou wat gedoen kan word!!

Ek weet dit is telkemale genoem, maar die borge moet 'n groot klop op die skouer kry vir hul bydraes en miskien moet jy sommer jou eerste post aanpas en die manne in die RR ook lys.

Elke jaar leer ek iets, laas jaar was dit die VT en enkel, hierdie jaar...................as jy wil blomme kyk, kry vir jou 'n kombi!  :imaposer: :imaposer:

Een woord vir die bash,UITSTEKEND!!
 
Soos altyd is ek maar heeltyd hier en lees wat julle almal sê. Ek gaan nou nie op elke post antwoord nie, want dan mors ek met die thread.

Ek sal my storie later apart vertel, want daar's nog so paar ander goedjies om ook oor te gesels... soos EC Bash Doornkloof 2013  :biggrin:

Intussen waardeer ek al julle positiewe komentaar. Dat julle dit geniet het, het dit al die moeite werd gemaak.


                                                                      WAAR'S DIE PRENTJIES ?
 
chrisL said:
Watter pad het julle dan gevat wat so baie papwiele gegee het?

Niks snaakse paaie nie, reguit huistoe. Ek dink dit was ma net badluck.
Smidty said:
:laughing4: :laughing4: :laughing4:


Ons het rerig moeilik by die huis gekom  :-\

En ampers maak my wiel   :eek: :eek:  in Montagu  :eek:




Jupiter, dit was die beste bash ooit


Ek dink nie eers Watty kon meer verwag het nie.

Dit was 'n "send of" om op trots te wees

+1000 :hello2: :hello2: :hello2:
 
Jup ek het dit in persoon reeds gese, maar gaan dit weer beaam. Die bash was EPIES. Welgedaan aan jou en jou span helpers.

Dankie ook aan Doornkloof se mense. Julle was great.

Sien uit na volgende jaar.
 
Piet Coke said:
Jup ek het dit in persoon reeds gese, maar gaan dit weer beaam. Die bash was EPIES. Welgedaan aan jou en jou span helpers.

Dankie ook aan Doornkloof se mense. Julle was great.

Sien uit na volgende jaar.

Ek stem 100%  :wav: :wav: :wav: :wav: :wav:
 
Top