MURPHY said:Thanks owes for a lekker ride and party , New experience for me drowining my bike and all , but all part of learning dont do baviaans without a snorkle on a BM . Jupiter your queen size Rest Assured mattress will be instore tomorrow - twin top hi tech value @R7800.00.
Always lekker to get a new WORKBENCH . just let me know where i can deliver it to .
Jip hy het langs ons gekamp. Sondagoggend Wiilowmore se kant toe uit na wie weet waar.Stoetbul said:Jup, het HondseKierie dit toe gemaak tot daar? Ek sien ook nog geen foto's van ETS nie, en hy is dan so lief vir 'n kamera soos ek vir 'n koue Castle!!!!!!!!!
Stoetbul said:Jup, het HondseKierie dit toe gemaak tot daar? Ek sien ook nog geen foto's van ETS nie, en hy is dan so lief vir 'n kamera soos ek vir 'n koue Castle!!!!!!!!!
Stoetbul said:Jup, het HondseKierie dit toe gemaak tot daar? Ek sien ook nog geen foto's van ETS nie, en hy is dan so lief vir 'n kamera soos ek vir 'n koue Castle!!!!!!!!!
Treiler het glo bearing probleme eepwall: ot: :imaposer:jupiter said:Stoetbul said:Jup, het HondseKierie dit toe gemaak tot daar? Ek sien ook nog geen foto's van ETS nie, en hy is dan so lief vir 'n kamera soos ek vir 'n koue Castle!!!!!!!!!
Hulle was. Daar moet nog baie foties wees so ons sal hulle sien.
En ek het nog nie jou verskoning gehoor nie :deal:
chrisL said:Treiler het glo bearing probleme eepwall: ot: :imaposer:jupiter said:Stoetbul said:Jup, het HondseKierie dit toe gemaak tot daar? Ek sien ook nog geen foto's van ETS nie, en hy is dan so lief vir 'n kamera soos ek vir 'n koue Castle!!!!!!!!!
Nee ernstig Stoetie het by n nuwe plek begin werk. :deal:
Ja nee as mamma by is is ETS mos soos 'n sponsie............ Ek het toe nie van werk verander nie Chris. Jip my beplanning was maar tos JUP, ook seker maar beter so want ek dink nie julle sou genoeg bier vir my gehad het nie! :biggrin: :biggrin:jupiter said:Stoetbul said:Jup, het HondseKierie dit toe gemaak tot daar? Ek sien ook nog geen foto's van ETS nie, en hy is dan so lief vir 'n kamera soos ek vir 'n koue Castle!!!!!!!!!
Stoetbul said:Ja nee as mamma by is is ETS mos soos 'n sponsie............ Ek het toe nie van werk verander nie Chris. Jip my beplanning was maar tos JUP, ook seker maar beter so want ek dink nie julle sou genoeg bier vir my gehad het nie! :biggrin: :biggrin:jupiter said:Stoetbul said:Jup, het HondseKierie dit toe gemaak tot daar? Ek sien ook nog geen foto's van ETS nie, en hy is dan so lief vir 'n kamera soos ek vir 'n koue Castle!!!!!!!!!
:biggrin: :biggrin: :thumleft:jupiter said:Stoetbul said:Ja nee as mamma by is is ETS mos soos 'n sponsie............ Ek het toe nie van werk verander nie Chris. Jip my beplanning was maar tos JUP, ook seker maar beter so want ek dink nie julle sou genoeg bier vir my gehad het nie! :biggrin: :biggrin:jupiter said:Stoetbul said:Jup, het HondseKierie dit toe gemaak tot daar? Ek sien ook nog geen foto's van ETS nie, en hy is dan so lief vir 'n kamera soos ek vir 'n koue Castle!!!!!!!!!
Jy vat my laag. Onthou ek het jou al sien kuier. Die drank voorraad verstaan ek was genoeg om te cater vir 400 mense. :eek7:
Snafu said:Stoetbul said:Jup, het HondseKierie dit toe gemaak tot daar? Ek sien ook nog geen foto's van ETS nie, en hy is dan so lief vir 'n kamera soos ek vir 'n koue Castle!!!!!!!!!
HSK is nou oppad Vrystaat bash toe.
ETS was daar, maar ek kon sien hy wou nie vir mammie in die oë sit nie. Rerig 'n voorbeeldige mannetjie!
Enter your email address to join: