Piet Coke said:Jup ek het dit in persoon reeds gese, maar gaan dit weer beaam. Die bash was EPIES. Welgedaan aan jou en jou span helpers.
Dankie ook aan Doornkloof se mense. Julle was great.
Sien uit na volgende jaar.
Hey hey jy het daai stippelyn padjie uit gewerk. :imaposer: :imaposer: :imaposer:RASSIE GS800 said:Jup eerstens net vir jou en jou helper n klop op die skouer gee vir n puik bash, dit was great.
Dan die Voelgesang groep wat saamgery het, dankie ouens ons maak weer so, sorry vir die stippelyn padjie maar dis V Strom se gps se skuld.
DrDirt said:Sien die SC Honne het weer one naam deur die modder gesleep :mwink: Of is dit nou julle het ons naam hoog gehou DC en Malan :imaposer:
jupiter said:DrDirt said:Sien die SC Honne het weer one naam deur die modder gesleep :mwink: Of is dit nou julle het ons naam hoog gehou DC en Malan :imaposer:
Ek het jou en Phillip gemis, maar glo nou ons sien julle vlg jaar daar ? :biggrin:
DrDirt said:Sien die SC Honne het weer one naam deur die modder gesleep :mwink: Of is dit nou julle het ons naam hoog gehou DC en Malan :imaposer:
AndriesZ said:Ek is bly ek het nie met julle George ouens terug gery nie . Ek het dit baie geniet om saam met julle bash toe te ry. Nou reen dit tog te lekker hier in Bonnievale
HAMSTER said:Ook gister veilig by die huis gekom.Paar grandpa"s het darem ook gehelp.Dankie Jup en span vir al die reelings.Dit was n ongelooflike lekker bash.
DirtCopper said:AndriesZ said:Ek is bly ek het nie met julle George ouens terug gery nie . Ek het dit baie geniet om saam met julle bash toe te ry. Nou reen dit tog te lekker hier in Bonnievale
Altyd Welkom en lekker om te ontmoet :thumleft: :thumleft:
:xxbah: :xxbah: :thumleft:jupiter said:DirtCopper said:AndriesZ said:Ek is bly ek het nie met julle George ouens terug gery nie . Ek het dit baie geniet om saam met julle bash toe te ry. Nou reen dit tog te lekker hier in Bonnievale
Altyd Welkom en lekker om te ontmoet :thumleft: :thumleft:
Lyk my jy het maar gewoonte om 'n nuisance te wees > gee nou ander mense ook 'n kans om te post :deal:
KAAS said:Nice fotos polisieman. My maagspiere is nou nog seer van al jou grappe. Dit was lekker om julle almal te ontmoet. Dit was n GREAT bash. Lekker week vir julle.............
Jys niks lekke nie. Hoe laat het jy by die huis aangekom ?DirtCopper said:KAAS said:Nice fotos polisieman. My maagspiere is nou nog seer van al jou grappe. Dit was lekker om julle almal te ontmoet. Dit was n GREAT bash. Lekker week vir julle.............
Ek is so bly jy het gepost nou kan ek wee aangaan eepwall: eepwall: >
Plesier was great fun :thumleft:
KAAS said:Jys niks lekke nie. Hoe laat het jy by die huis aangekom ?DirtCopper said:KAAS said:Nice fotos polisieman. My maagspiere is nou nog seer van al jou grappe. Dit was lekker om julle almal te ontmoet. Dit was n GREAT bash. Lekker week vir julle.............
Net voor die fliek 19:30
Ek is so bly jy het gepost nou kan ek wee aangaan eepwall: eepwall: >
Plesier was great fun :thumleft:
Enter your email address to join: