How we got "cheated" on Verneukpan

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Status
Not open for further replies.
Hierdie moet die moeilikste ding wees om te skryf, maar weet dat ons dit waardeer.  :thumleft:

Voel so innig jammer vir julle.
Zander en julle gesin is in ons gebede.
Sterkte met die pad vorentoe.

ek kry rillings net van om dit te lees, ek kannie my indink hoe dit moet voel om dit vir ons te skryf nie.

baie sterkte vir julle  :thumleft:

SJOE! lanklaas so 'n scary ding gelees - dankie vir die deel en ek wens julle kom oraait uit die tragiese gebeurtenis uit - dinge gebeur in 'n oogwink

Thank you for having the courage to share your story.I believe it will have been good to share your emotions and the love you have for your son and family.

Our thoughts are with you at this time and wish everything that is good ahead of you.

BLK

I wish you and your Family Strength. The Spirit of your Son is an Inspiration. :thumleft:

Sjoe Jaco, as ouer weet ek hierdie is die ergste wat enige ouer kan tref; jou kind wat so seerkry

Saam met baie ander voeg ek ook my gebede hierby

Probeer om by Matthys Roets uit te kom, en te hoor hoe hy die lewe hanteer. Hy het al soortgelyke trauma deurleef, en kan dalk goeie raad gee

Vir my as iemand wat ook al my kind in n Medivac helikopter moes help laai is jou storie geweldig hartseer, maar nie op n jammerkry manier nie. Jy is sterk en Zander klink na n yster. Dankie vir die deel en sterkte vir die pad vorentoe.

Hey Jaco. Sorry to hear my mate. Thanks for sharing this, dont really know what to say i think its always in each one of us" the dreaded fall" Stongs my mate to the whole family.

Bitter moeilik om te lees en in te neem, so n pragtige jongman, sterkte vorentoe en glo dat hy sal genees

Jis Jaco ........ no words!!

Sterkte vir julle almal, en mag daai klong van jou aanhou smile, soos op al die foto's.........maar ek is seker hy sal :thumleft:

Dankie vir die deel!
Julle sal die ding hanteer, ek sien op die groep hoe sterk Zander is!
Jy is ‘n goeie pa wat ‘n goeie seun grootgemaak het!
Ons bid nog een strook deur vir julle en is ‘n groep wat volg hier.

Paar jaar terug op een van Hinksding se verneukpan bashes het ons omtrent dieselfde ongeluk gehad.
Pa en seun. Pa op n pragtige BMW1200 en seun op n KLR650. Jammer kan nie nou die name onthou nie maar is in n RR van my.
Ons sit in die kampie en kuier kom die seun en vra vir sy pa of hy die 1200 vir n spin kan vat op die pan. Pa se nogal jy fok nie my bike op nie en gee hom die sleutels. Hoor ons die laaities se plan is eintlik om die bike so effens oor n hobbel te vat terwyl die ander ou video neem. Ek dink dit was Ouman wat vir hulle gese het pasop BMW skop sy gat op oor n hobbel en kan gat oor kop slaan.
Presies toe wat gebeur het en 1 BMW afgeskryf maar gelukkig laaitie nie erg seergekry nie.
Sterkte vir julle daar is al wat ek kan byvoeg Jaco. Mens het nie eintlik woorde wat sin maak in so n ernstige ongeluk nie. :'(

Status
Not open for further replies.