Johantjie gaan skool toe.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

Chrisl

Teelhond
WD Vendor
Reaction score
10,146
Bike
BMW R1200GS
Nie ver vanaf Riversdal aan die noordekant van die Langeberge is daar n paadjie wat ek van tyd tot tyd ry en
geniet. Daar is net een plaas en by die arbeidershuise is daar twee hekke. Een net voor en een net na.
Johantjie is gewoonlik die gewillige hekoopmaker by albei. Weet van als op die plaas as jy hom vra.
Laaste keer wat ek daardeur is noem sy pa aan my dat hy volgende jaar skool toe gaan in Van Wyksdorp.
Hy gaan inwoon by sy tannie.
Ek en MissesL besluit ons gaan hom ietsie gee vir die skooltoeganery.

Ek besluit om teer te gooi na Riversdal want ek het laat geslaap. Net 3 kilos op teer toe is ek gatvol van al die karre.
Klim op die naaste grondpad Riversdal toe.
GouKou rivier laagwaterbrug.

IMG_0984.jpg

Maak vol in Riversdal en speel bietjie deur die draaie in Garciapas..Ek probeer my altyd inhou ;)
Die ou Tolhuis in Garciapas.

IMG_0985.jpg

Dis nou n smart plaasingang.

IMG_0986.jpg

Draai af op die Brandrivierpad wat deurloop Barrydale toe.

IMG_0988.jpg

Die pad in die verte is die een wat ek gaan ry.

IMG_0987.jpg

Na 10 of meer kilos draai ek af op die pad na waar Johantjie woon. By die eerste hek voel ek dit is klaar warm.
Pragtige vallei oppad na die plaas.

IMG_0989.jpg

Hierdie water kom uit die Langeberge.

IMG_0992.jpg

IMG_0990.jpg

En die mannetjie is by die huis om sy boeksak te ontvang!!

IMG_0993.jpg

Nuwe boeksak vol inkleurkryte en tekenboeke.

IMG_0994.jpg

Dorsland hierdie een het ek spesiaal vir jou geneem. Ek dink jy sal van hierdie plaas hou.

IMG_0995.jpg

Dit begin stinkwarm word.

IMG_0996.jpg

Daar is nog so n paar hekke om oop te maak. Ek sukkel al heeldag met my ryery.Voel heeltyd of ek met iemand
anders se fiets se ry!! :biggrin:
Kan een van die "klipdokters" vir ons sê hoekom hierdie klip sulke strepe in het?

IMG_0997.jpg

Vandag was die stadigste wat ek nog ooit hierdeur gery het. Seker die hitte.

IMG_0998.jpg

Ek sak af na die Miertjieskraaldam.

IMG_0999.jpg

Vir die eerste keer vandat ek die pad ry is die hek na die dam oop!!

IMG_1000.jpg

Nie n baie groot dam nie maar hy gee water vir n paar plase wat dit baie goed gebruik.
Soms is hy heeltemal leeg as dit nie goed gereen het.

IMG_1001.jpg

Sluis is so effe oop om water deur te laat vir die leibeurt.

IMG_1003.jpg

Ek is nie lief vir trappe nie dus sal ek hierdie stel kom aandruf in die winter wanneer dit koeler is.

IMG_1004.jpg

Daar waai n koel luggie oor die water en ek rus in die skaduwee en drink bietjie water.

IMG_1005.jpg

Ek kan voel die hekoopmakery het my bene moeg gemaak. En die hitte het ook gehelp. Dis nou al n
jaar dat ek voel my regterbeen raak al hoe swakker en dit beinvloed my ryery en lopery. Dus as ek alleen ry
is ek ekstra versigtig en vandag ook, maar met die terugstootery haak my regtervoet agter n klip en ek bliksem neer
soos n BOF ja n blok woonstelle. Fiets land natuurlik op een van my tone soos gewoonlik!!! :biggrin:
En ook lê hy bultaf!!! :biggrin:
O ja ek het vergeet om te sê dis stinkwarm!!

IMG_1006.jpg

Nou ja met my swak rug en bene is dit onmoontlik om my fiets op te tel. Ek twyfel of ek eens n 250 kan optel.
Dus moet mens n plan maak as jy so hardkoppg soos ek is om nog te wil bike ry!!
My eie winch. Nou weet almal wat ry ek saam in die blou pyp agterop my fiets. Twintig minute later toe staan hy weer.
Ek tel die fiets so 85% op met die kontrapsie en die res kan ek darem doen.

IMG_1007.jpg

Ek besluit ek wil nou by koelte kom en glip weer deur Garciapas. Net buite Riversdal draai ek af op grond en oor die GouKourivier weereens.

IMG_1008.jpg

Oppad na Jongensfontein.

IMG_1009.jpg

Die wind waai lekker daar en dis heerlik koel.

IMG_1010.jpg

Ek ry Stilbaai toe en dieselfde wind waai daar. Plek is vol van die vakansiegangers.

IMG_1011.jpg

Dit was n gawe trippie behalwe vir die seer toon wat nounog pyn!! :eek7:

Dankie vir die saamry :thumleft:

Hey hey Chris cool trippie and photos.

Looooove the contraption thingy you made 2 lift bike up.

Wayne.

Jys 'n voorbeeld vir alle slapgatte en posers! Dankie vir die nice pics! :thumleft:

Hel Chris ,jy bly maar n yster van n dieper orde.

Pragtige storie en foto's, Chris. Dis baie mooi van jou om 'n boeksak vir daai knapie te skenk, ek's seker dit sal hom aanspoor om te presteer op skool, jou moet beslis sy held wees!

Jou positiwiteit en vasberadenheid kan as voorbeeld dien vir ons almal wat so gou verskonings uitdink as ons iets moeiliks moet aanpak.  Jou hart en kop is beslis op die regte plek.

En daai "Louw Jack" is eenvoudig briljant - jy moet die ding patenteer! :thumleft:

Great Photos Chris!

Ingenious winch idea mate!!! Too bloody clever, you should market that.

Thanks for sharing.

Cheers

Mambat

:ricky:

Mooi storie Chris , mooi fotos en mooi dat jy vir Johantjie so mooi gehelp het. Hy sal dit vir altyd onthou.  :thumleft:

En ja , baie slim plan , die jack van jou .  :thumleft:

En Garcia Pass is een van my beste rypasse , ek het hom nog nooit een keer gery nie , moet altyd 'n U -draai maak en hom sommer nog twee maal ry, hy het sulke lekker lang draaie.  :drif:  En ek hou ook van die vinnige  temperatuur en plantegroei verandering as mens so van die Karoo na die See toe ry.

Bokveld said:
   Hel Chris ,jy bly maar n yster van n dieper orde.
Net so!! Dankie vir die fodies en storie Chris,  sterkte met daai poot.  :ricky:

Chris,  jy is 'n man wat ek maklik 1200km sal aflê om te kom kuier.  Daai wenas kontrepsie van joune is waaragtig 'n boereplan, mooi man.  Dankie vir die bokfotos. Jy sien:  ek sê mos altyd, as daardie klippies net klein genoeg is om te kan kou dan kan 'n bok ook daar oorleef  :biggrin:  Is daai plaas dalk innie mark dat jy so praat?

Julle manne is geseen met bitter mooi rywêreld, dis draaie, en klowe, en stroompies en bulte op en bulte af.  Anderdag as jy verveeld raak, dan kom ry jy bietjie vlaktes hier in ons wêreld.  Die eindtyd van die jaar dan kyk mens oor daai vlaktes 2013 heel verby tot by 2014 doer oppie horison  :imaposer: :imaposer:

Ai man. Baie nice. Dankie dat jy kom deel het en ons toegelaat het om saam te ry.

Mooi RR, en mooi wereld, ek het snaaks gekry vir daardie plaasingang, hoe moet 'n trok daaruit?

Dorsland said:
Chris,  jy is 'n man wat ek maklik 1200km sal aflê om te kom kuier.  Daai wenas kontrepsie van joune is waaragtig 'n boereplan, mooi man.  Dankie vir die bokfotos. Jy sien:  ek sê mos altyd, as daardie klippies net klein genoeg is om te kan kou dan kan 'n bok ook daar oorleef  :biggrin:  Is daai plaas dalk innie mark dat jy so praat?
Julle manne is geseen met bitter mooi rywêreld, dis draaie, en klowe, en stroompies en bulte op en bulte af.  Anderdag as jy verveeld raak, dan kom ry jy bietjie vlaktes hier in ons wêreld.  Die eindtyd van die jaar dan kyk mens oor daai vlaktes 2013 heel verby tot by 2014 doer oppie horison  :imaposer: :imaposer:
Nee die plaas is nie in die mark nie. Die sad part is die eienaar woon en werk in Guateng en kom net Des en Paasnaweke
soontoe. Johantjie se pa en twee ander werkers boer maar so oor die telefoon. Moet sê dit lyk asof hulle n goeie job
doen. As jou bokke klippe soek sal daai omgewing hulle nie teleurstel nie!!!! :eek7: