'n Draai in die Klein Karoo - terug Kaaptoe
Vroegoggend het ons in die pad geval.
Wat lekker was is dat ons nie 'n vertrektyd afgespreek het nie.
Iewers ná sonop was ons beide wakker en besluit om koffie te maak.
Toe die paar beskuite gedaan was, het ons besef/besluit hier is niks verder te eet of te doen nie, kom pak op en ry. (fotograaf: Geo)
Vyf km teerpad uit Vleesbaai, toe verder grondpad via Cooper stasie tot in Herbertsdale waar ons brandstof volgemaak het.
Hierdie pad loop verby die Indalu wildplaas. Ons het 'n mooi troppie rooibokke gesien en selfs 'n renoster. Ongelukkig geen fotos want hulle was te veel versteek agter gras en plante.
Paar kilometer buite Herbertsdale het ons afgedraai op grondpad DR01566, wat ons na Ruitersbos gaan neem.
Dit is 'n mooi, wye pad. Hier en daar los klippies, af en toe steilerige plekke of skerp draaie
Brekfis by 8 Bells hotel/restaurant
Hier het ons elkeen sy eie koers gekies - hy na PE en ek Kaaptoe
Heelbo in die lekker draaierige Robinson pas na Oudtshoorn
Terugkyk suid na Mosselbaai se kant toe
Naby Oudshoorn het ek toevallig die afdraai na Bakenskraal gesien en besluit om 'n draai daar te gaan maak.
My oorlede Oupa was familie van die Le Roux familie wat destyds daar geboer het. Ek onthou dat ek 'n paar keer saam met my ouers die familie daar besoek het, en hoe ons as kinders die lang stoepe, mooi voordeur en groot kamers bewonder het. Vandag is dit 'n boetiek gastehuis. Baie mooi binne en buite.
Die kronkelende plaaspad loop al langs die Olifantsrivier. Die walle is ruig en mooi groen oral waar jy kyk.
Op die R62 rigting Calitzdorp is die afdraai gemerk Lategansvlei.
Hier begin die pad waarvoor ek beplan het.
'n Baie wye en reguit grondpad het my lateraan in die omgewing van die Meulrivier gebring. Hier het 'n smal tweespoor begin, met 'n padteken wat my laat wonder het of ek moeilikheid kom soek het.
Dit kannie te erg wees nie, het ek gedink, en aangery.
Soos ek gery het, het ek besef hier is 'n baie besonder mooi en lekker stuk tweespoor.
Nie een keer het ek 'n gevoel gekry van "waar-nou?" of "wat-nou!" nie.
Al die stormskade aan die driffies is herstel en die pad is lekker tweespoor.
Wat 'n plesier!
Ek mis ongelukkig 'n hele klomp fotos want my helmetkamera en ek het mekaar biki verkeerd verstaan.
Hierdie pad sluit aan by 'n grondpad wat parallel aan die Swartberg loop.
Regs (oos) lei na die voet van die Swartbergpas.
Ek het links (wes) gedraai na Calitzdorp.
By Kruisrivier draai mens weer regs na Calitzdorp.
Weer 'n tweespoor om van te droom
Hierdie deel van die pad is in goeie toestand met min tekens van verspoelings.
Dit is redelik smal, veral omdat die bosse van die kante af heelwat in die pad ingroei.
Seker stamperig vir 'n motor maar perfek vir ons tweewiele.
Hiervandaan volg die een mooi omgewing na die ander.
Jy ry deur kort stukkies tuinroete en stukke oop veld tot klein passe langs rivierlope
'n Mooi vista oor 'n plaas, met die indrukwekkende Swartberge daar agter
Ek het enkele voertuie en twee motorfietse op die pad gesien
Naby Calitzdorp is die Calitzdorpdam, wat op die oomblik propvol is en oorloop.
Die middedorp was 'n miernes van Saterdag-mense. Ek het 'n stil restaurant in die bo-dorp raakgeloop, vir 'n welkome rus voor ek die teerpad Kaaptoe aanpak.
Hiervandaan neus in die wind op teerpad Kaaptoe
Die mooi Huisrivierpas
In Barrydale het ek by Country Pumpkin aangery vir iets om te drink.
Ek het skaars gestop, toe bring hulle vir my die tradisionele doppie soetwyn
Iewers halfpad Kaaptoe het ek hierdie gesien
Dadelik het ek gedink "Arme ma, die kinders het haar laat kopverloor"
Kort voor donker was ek veilig tuis - wat 'n dag se besondere grondpadry was dit vandag!
Vroegoggend het ons in die pad geval.
Wat lekker was is dat ons nie 'n vertrektyd afgespreek het nie.
Iewers ná sonop was ons beide wakker en besluit om koffie te maak.
Toe die paar beskuite gedaan was, het ons besef/besluit hier is niks verder te eet of te doen nie, kom pak op en ry. (fotograaf: Geo)
Vyf km teerpad uit Vleesbaai, toe verder grondpad via Cooper stasie tot in Herbertsdale waar ons brandstof volgemaak het.
Hierdie pad loop verby die Indalu wildplaas. Ons het 'n mooi troppie rooibokke gesien en selfs 'n renoster. Ongelukkig geen fotos want hulle was te veel versteek agter gras en plante.
Paar kilometer buite Herbertsdale het ons afgedraai op grondpad DR01566, wat ons na Ruitersbos gaan neem.
Dit is 'n mooi, wye pad. Hier en daar los klippies, af en toe steilerige plekke of skerp draaie
Brekfis by 8 Bells hotel/restaurant
Hier het ons elkeen sy eie koers gekies - hy na PE en ek Kaaptoe
Heelbo in die lekker draaierige Robinson pas na Oudtshoorn
Terugkyk suid na Mosselbaai se kant toe
Naby Oudshoorn het ek toevallig die afdraai na Bakenskraal gesien en besluit om 'n draai daar te gaan maak.
My oorlede Oupa was familie van die Le Roux familie wat destyds daar geboer het. Ek onthou dat ek 'n paar keer saam met my ouers die familie daar besoek het, en hoe ons as kinders die lang stoepe, mooi voordeur en groot kamers bewonder het. Vandag is dit 'n boetiek gastehuis. Baie mooi binne en buite.
Die kronkelende plaaspad loop al langs die Olifantsrivier. Die walle is ruig en mooi groen oral waar jy kyk.
Op die R62 rigting Calitzdorp is die afdraai gemerk Lategansvlei.
Hier begin die pad waarvoor ek beplan het.
'n Baie wye en reguit grondpad het my lateraan in die omgewing van die Meulrivier gebring. Hier het 'n smal tweespoor begin, met 'n padteken wat my laat wonder het of ek moeilikheid kom soek het.
Dit kannie te erg wees nie, het ek gedink, en aangery.
Soos ek gery het, het ek besef hier is 'n baie besonder mooi en lekker stuk tweespoor.
Nie een keer het ek 'n gevoel gekry van "waar-nou?" of "wat-nou!" nie.
Al die stormskade aan die driffies is herstel en die pad is lekker tweespoor.
Wat 'n plesier!
Ek mis ongelukkig 'n hele klomp fotos want my helmetkamera en ek het mekaar biki verkeerd verstaan.
Hierdie pad sluit aan by 'n grondpad wat parallel aan die Swartberg loop.
Regs (oos) lei na die voet van die Swartbergpas.
Ek het links (wes) gedraai na Calitzdorp.
By Kruisrivier draai mens weer regs na Calitzdorp.
Weer 'n tweespoor om van te droom
Hierdie deel van die pad is in goeie toestand met min tekens van verspoelings.
Dit is redelik smal, veral omdat die bosse van die kante af heelwat in die pad ingroei.
Seker stamperig vir 'n motor maar perfek vir ons tweewiele.
Hiervandaan volg die een mooi omgewing na die ander.
Jy ry deur kort stukkies tuinroete en stukke oop veld tot klein passe langs rivierlope
'n Mooi vista oor 'n plaas, met die indrukwekkende Swartberge daar agter
Ek het enkele voertuie en twee motorfietse op die pad gesien
Naby Calitzdorp is die Calitzdorpdam, wat op die oomblik propvol is en oorloop.
Die middedorp was 'n miernes van Saterdag-mense. Ek het 'n stil restaurant in die bo-dorp raakgeloop, vir 'n welkome rus voor ek die teerpad Kaaptoe aanpak.
Hiervandaan neus in die wind op teerpad Kaaptoe
Die mooi Huisrivierpas
In Barrydale het ek by Country Pumpkin aangery vir iets om te drink.
Ek het skaars gestop, toe bring hulle vir my die tradisionele doppie soetwyn
Iewers halfpad Kaaptoe het ek hierdie gesien
Dadelik het ek gedink "Arme ma, die kinders het haar laat kopverloor"
Kort voor donker was ek veilig tuis - wat 'n dag se besondere grondpadry was dit vandag!
Attachments
Last edited: