BLK
Race Dog
- Reaction score
- 34
- Bike
- KTM 1290 Adventure R
Looks a wondeful trip.Thks
Offshore said:Awesome, ek is in Mariental gebore :thumleft:
Rexc-w said:Offshore said:Awesome, ek is in Mariental gebore :thumleft:
:thumleft: Ekke ook :thumleft:
Vis Arend said:Rexc-w said:Offshore said:Awesome, ek is in Mariental gebore :thumleft:
:thumleft: Ekke ook :thumleft:
Wil net se, al die ouens wat ek ken wat daar gebore of gebly het is ongodlike stout mense. Moet seker iets in daai Hardap water wees. eepwall: ot:
m0lt3n said:Flip dit lyk lekker!
Ek het nie geweet verblyf met kamp is so cheap by askham nie. Laat n man sommer nou planne maak.
Baie nice trip, en eks bly jy het toe steeds deur Tswalo gery. Ek moes redelik polities korrek antwoord toe jy vra hoe is die pad na die reen. Netnou sien jy jou agterent alleen op n nat pad dan het ek jou gese om dit wel aan te pak. Ek het na daai gesprek eers mooi vrede gehad toe ek sien jy het darm nie slangvelle vir tyres nie.
Ek dink die Kalahari het vir jou sy mooiste voetjie voor gesit op die ou einde, great trip
ChrisL - DUSTRIDERS said:Spent a large part of the day at Home Affairs. Success at the end of the day :thumleft:
Klink ve my jy het in die ry gestaan met jou geboortesertifikaat om te kyk of jy n Nam paspoort kan kry? :thumleft:
Ek sou ook as ek kon. :thumleft:
As ek moet raai was jou pa, bankbestuurder,onderwyser OF dominee op Mariental? OF dalk stasie meester?Rexc-w said:ChrisL - DUSTRIDERS said:Spent a large part of the day at Home Affairs. Success at the end of the day :thumleft:
Klink ve my jy het in die ry gestaan met jou geboortesertifikaat om te kyk of jy n Nam paspoort kan kry? :thumleft:
Ek sou ook as ek kon. :thumleft:
:thumleft: :thumleft:
100 km watter kant toe Rex?Rexc-w said:My pa was boer op Victory, 100km uit die dorp. Sal vanaand paar fotos laai van wat oor is van ons plaas huise.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Enter your email address to join: