National Bash ride Report

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Eselbank

Attachments

• IMG_2240.JPG
    IMG_2240.JPG
    257.1 KB
  • IMG_2242.JPG
    IMG_2242.JPG
    328.5 KB
  • IMG_2238.JPG
    IMG_2238.JPG
    265.4 KB
Blackball, was nice to see you again!

Oh, and that goes for Blackbitch as well ( I still prefer this name :) )
What is her boets name on the forum, not talking about GJ

Snafu said:

Likewise Snafu , it was very nice to see all the familiar faces that I have met before and also meet for the first time , but because you have read there ride reports and saw their pictures it feels like you are old friends.

Kriek1, the artist formally known as Blackbitch ‘s brother is (Dirk) Quicksilver .
Ek sien sy is al weer in die moeilikheid omdat sy haar hare laat hang het , ongelukkig oor Frannarossie se kop. Ha ha ha

Ja my vrou reken hoe sou ek voel as sy alleen weg was vir 'n naweek en 'n ane man het dieselfde met haar gedoen.Toe sê ek vir haar sy het hare en ek nie,maar my verduidelikning het nie vir haar sin gemaak nie :peepwall:

Blackball said:
Snafu said:

Likewise Snafu , it was very nice to see all the familiar faces that I have met before and also meet for the first time , but because you have read there ride reports and saw their pictures it feels like you are old friends.

Kriek1, the artist formally known as Blackbitch ‘s brother is (Dirk) Quicksilver .
Ek sien sy is al weer in die moeilikheid omdat sy haar hare laat hang het , ongelukkig oor Frannarossie se kop. Ha ha ha

Dankie man, wou nie vir Dirk so uitspel nie, ten minste weet ek nou wat sy forum naam is :)

Arme kriek, die manne moet maar hulle pyne vat :)
Dit is die nice ding om jou vrou saam te vat, niks wat jou later kan byt nie :)

Frannarossi said:
Ja my vrou reken hoe sou ek voel as sy alleen weg was vir 'n naweek en 'n ane man het dieselfde met haar gedoen.Toe sê ek vir haar sy het hare en ek nie,maar my verduidelikning het nie vir haar sin gemaak nie :peepwall:

:laughing4: :laughing4:

Hulle sal nooit verstaan nie.  :biggrin:

Heimer said:
Frannarossi said:

:laughing4: :laughing4:

Hulle sal nooit verstaan nie.  :biggrin:
+100000000000000000000000000000000000000000000000000 :thumleft:

Deepbass, did your riding buddy tell you about the face plant he did in the camp? :)

No, I didn't hear about that.....  :mwink: Must have been just looking closely for a good place to camp.  ;D

DeepBass9 said:
No, I didn't hear about that.....  :mwink: Must have been just looking closely for a good place to camp.  ;D

After his Saturday ride, but I think he should tell you himself :)

Classic! :)

Frannarossi said:

Dink julle dit sal die situasie help as julle verduidelik ek is 'n lesbian (not).  Just a thought.  Meskien maak dit die klap sagter as da wife my ontmoet.  Eks skadeloos ouens, net 'n moerse party animal. :pot:

Snafu said:

Hi Snafu

Dirk is huidiglik Grysie op die forum, maar hy is nie active nie.  Ek het hom maar geregistreer en as hy kom kuier dan visit ons die site.  Die ou het nie eers 'n clue van computers af nie LOL.  Gaan hom nog leer.

Hy wil die naam verander na Quicksilver.  Ons werk nog daaraan.