Snafu said:Blackball, was nice to see you again!
Oh, and that goes for Blackbitch as well ( I still prefer this name )
What is her boets name on the forum, not talking about GJ
Blackball said:Snafu said:Blackball, was nice to see you again!
Likewise Snafu , it was very nice to see all the familiar faces that I have met before and also meet for the first time , but because you have read there ride reports and saw their pictures it feels like you are old friends.
Kriek1, the artist formally known as Blackbitch ‘s brother is (Dirk) Quicksilver .
Ek sien sy is al weer in die moeilikheid omdat sy haar hare laat hang het , ongelukkig oor Frannarossie se kop. Ha ha ha
Frannarossi said:Ja my vrou reken hoe sou ek voel as sy alleen weg was vir 'n naweek en 'n ane man het dieselfde met haar gedoen.Toe sê ek vir haar sy het hare en ek nie,maar my verduidelikning het nie vir haar sin gemaak nie eepwall:
+100000000000000000000000000000000000000000000000000 :thumleft:Heimer said:Frannarossi said:Ja my vrou reken hoe sou ek voel as sy alleen weg was vir 'n naweek en 'n ane man het dieselfde met haar gedoen.Toe sê ek vir haar sy het hare en ek nie,maar my verduidelikning het nie vir haar sin gemaak nie eepwall:
:laughing4: :laughing4:
Hulle sal nooit verstaan nie. :biggrin:
DeepBass9 said:No, I didn't hear about that..... :mwink: Must have been just looking closely for a good place to camp. ;D
Frannarossi said:Ja my vrou reken hoe sou ek voel as sy alleen weg was vir 'n naweek en 'n ane man het dieselfde met haar gedoen.Toe sê ek vir haar sy het hare en ek nie,maar my verduidelikning het nie vir haar sin gemaak nie eepwall:
Snafu said:Blackball, was nice to see you again!
Enter your email address to join: