weskus said:Hierdie outjies??
weskus said:Nodeloos om te sê die man het dit afgelag maar hy't darem geweet hy moet hulle verwyder vir sy maters..
:laughing4: Hulle is almal mooi , net perty is mooier as ander >tottetos said:Weskus, daar is net een mooi KTM en dit is 'n witte. :thumleft: :biggrin:
tottetos said:Weskus, daar is net een mooi KTM en dit is 'n witte. :thumleft: :biggrin:
Die storie wil ek nog op n dag hoor :mwink:Oom Foe-rie said:tottetos said:Weskus, daar is net een mooi KTM en dit is 'n witte. :thumleft: :biggrin:
........OEEEEEEEEEEEEEEE ............ en op die wittes verloor die vroue pillions hul klere langs die pad > >
Oom Foe-rie said:Nee ............ dit was nie Weskus se pillion wat haar klere afgegooi het nie ................ >
Snafu said:Oom Foe-rie said:Nee ............ dit was nie Weskus se pillion wat haar klere afgegooi het nie ................ >
Praat jy dalk van 'n pannier wat gebreek het?
LeonDude said:Kry toe vandag eers tyd om hierdie RR te lees, hel dit was nou n lekker lees, thanks vir almal wat input geggee het.
Ek maak nog werk van my RR so tussen die werk deur, sal hopelik daarby uitkom voor die volgende bash! :biggrin:
Enter your email address to join: