DRAZIL
Race Dog
- Reaction score
- 7
- Bike
- BMW R1200GS Adventure
Thanks :thumleft:,I just find a compatable riding bud and now he goes and gets engaged.He will soon be under house arrest. > and Jess send her best :thumleft:chrisL said:Drazil it was good to see again. :thumleft:
I think you and Hazzard make a good rideing team.
tottetos said:Ek wil nog altyd weet, wie het die Wilde perde pas so opge F...???? > Daar was 'man wat die laag waterbruggie ook byster geraak het.
tau said:tottetos said:Ek wil nog altyd weet, wie het die Wilde perde pas so opge F...???? > Daar was 'man wat die laag waterbruggie ook byster geraak het.
Ek weet nie hoe ek nie oor die rand is nie, net bly iemand het die merke gesien. Hotsauce se plakkies het afgeval by daai boompies net voor die brugie. Ek het hulle net so onder my been ingedruk tot ek hom weer sou inhaal.....toe spring die draai voor my in.
Dodo said:Lekker RR Tweets..... glad you had such a jol !!
Tweets said:Dodo said:Lekker RR Tweets..... glad you had such a jol !!
Great to see you also had a good week end. At least you behaved yourself . :biggrin: ot:
Tweets said:Dodo said:Lekker RR Tweets..... glad you had such a jol !!
Great to see you also had a good week end. At least you behaved yourself . :biggrin: ot:
ja rite heDodo said:Tweets said:Dodo said:Lekker RR Tweets..... glad you had such a jol !!
True.... I hardly had a drink all weekend :imaposer: :imaposer:
tottetos said:Tau, jy mag maar ou broer. Ons het lank by daai bruggie en draai gestaan en kyk na daai ploegmerke deur die rivier. Jy het seker aan die anderkant net "blue sky" gesien.
Julle sterpe het my ook gehelp met my ryvermoë. > :ricky:
Andy het daai strepe op video. (Andy 660)
Ek het gelukkig rustig agter gesit toe ek die ge'toot'toot hoor kom ek op die besigheid af... anders was daar groot k@k vir my ook.. Ons vrind MS se bors was redelik warm, sy scooter is dan nou-net mooi gemaak...tottetos said:Ek wil nog altyd weet, wie het die Wilde perde pas so opge F...???? > Daar was 'man wat die laag waterbruggie ook byster geraak het.
Enter your email address to join: