Mof said:
Darem lekker om weer in te skud in jou bike en toer mentaliteit, hierdie het toe een van daai trippies uitgedraai waar ek sommer weer verlief op my bike terug by die huis aangekom het.
Ek moet se, Eselbank oor, en dan die stuk aan die ander kant van die rivier tot by die grootpad, "it was like
BRRRRAAAAPP!! "
My "take" op die trip; dis goed vir ouens wat gewig wil verloor, ek het begin "bant" met 'n Oasis T-Bone en paar Ribs, biltong oppad, droee wors, biltong "loaf", gerookte Springbok en Karoo tjops by Mof. (Dit was ook die enigste foto wat ek geneem het, van die tjops, maar ek kry nie my kabel nie.)
Die 43 grade Saterdag het ook so bietjie vet uitgebraai, wat goed was vir die maer word - tot jy by Gannagap lodge aankom, die eerste bier het nie kante geraak nie.
Pad tussen Gannagap en Middelpos was in uitstekende kondiese, en
BRRRRAAAAPP!! was aan die orde van die dag.
Die tyd langs die Doring, ek wou nog altyd daar stop, die swem was nodig. Grondpaaie het klere en al ingeklim, en was 20 min later droog.
Oorals lekker gebly, beste geselskap gehad.
Ek het natuurlik net 'n t-shirt saam gevat, behalwe dat ek redelik verbrand het Saterdag, het ek ook my gat afgevries Sondag middag laat van Tulbach tot in die Bos.
Bart, Grondpaaie en Mof wat alles gereel het, dit was A1.
Aan die ouens wat uitgemis het, :'(
Aan die ouens wat daar was,
BRRRRAAAAPP!!