Tankwa Bike Burn 23-25May 2014

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Scooterbike said:
Stoetbul said:
I was there as well but took boggerol pictures, except 2 on my way back Sunday morning.
enige fotos sonder n ktm??  :lol8:

Ek sien hulle is deur sy oe ook geneem, dof en geblur!  :imaposer:

Lord Knormoer said:
Scooterbike said:
Stoetbul said:
I was there as well but took boggerol pictures, except 2 on my way back Sunday morning.

Is net ouens wat gestop het wat kon fotos neem :pot:
Ten minste was ek daar julle klomp ............ vul self die word in! :3some: >:D

Stoetbul said:
Lord Knormoer said:
Scooterbike said:
Stoetbul said:

Is net ouens wat gestop het wat kon fotos neem :pot:
Ten minste was ek daar julle klomp ............ vul self die word in! :3some: >:D

ja toe, ek is ........ jaloers OK!

Heard about this event & looking forward to seeing the photos.

Martina said:
:sip:

:useless:

Ek het nou al met drie van die manne gepraat wat daar was, hulle het so geklou om bo te bly in daai wind dat niemand fotos geneem het nie! Ek is vrek jaloers, het maande voorruit beplan en betaal en beland toe in die bed. Sal maar op 'n ander naweek Henk se plek gaan sien.

Lord Knormoer said:
Martina said:

Ek het nou al met drie van die manne gepraat wat daar was, hulle het so geklou om bo te bly in daai wind dat niemand fotos geneem het nie! Ek is vrek jaloers, het maande voorruit beplan en betaal en beland toe in die bed. Sal maar op 'n ander naweek Henk se plek gaan sien.

n buddy van my het 2 go-pro video clips op FB gesit en dit het great gelyk!  :ricky:  Het ook die storie oor die wind gehoor  :peepwall: maar niemand het op die weskus opgeeindig agv dit nie  :peepwall: , so eks seker daar sal iewers n kiekie of twee uitdop  :pot:

Dit was een MO@RSE naweek gewees , sorry manne ,  " What happens in the Tankwa , stays in the Tankwa . Daai plek is Magic .
Waar anders gaan jy so klomp likeminded ouens  kry wat kan bikery en nog lekker kan paartie hou ook na die tyd ? Witsenbergies,  julle band  rock , Albert Frost het n lisensie om bekfluitjie te speel en die res van die groep , julle ouens mag maar .  :thumleft:
Ek was vanoggend skoon bemoerd omdat ek weer moes inval en werk na so lekker naweek .

Al wat ek nou nog so vêr uit die RR geleer het is dat ek 'n super naweek gemis het
en ook dat Stoutgatte nie geld spandeer op kameras nie  :3some:

Was daar nie dalk 'n nerd saam met 'n kamera nie?  Indien wel sal jy onmiddelik ons
tuis-blyers se Hero wees as jy iets pos.    ???

Martina said:
Lord Knormoer said:
Martina said:

n buddy van my het 2 go-pro video clips op FB gesit en dit het great gelyk!  :ricky:  Het ook die storie oor die wind gehoor  :peepwall: maar niemand het op die weskus opgeeindig agv dit nie  :peepwall: , so eks seker daar sal iewers n kiekie of twee uitdop  :pot:

How about a link to the clips?? I too took no real photos. Will see if I can steal some from a friends Facebook page.

It was an enjoyable weekend and overall well organised. Fantastic food and crowd. A little bit of chaos trying to find the where each group met for the out ride on Saturday morning. Here are some pics everyone seems to be waiting for.

Saturday's lunch pack:
image001_zps525faf99.jpg

Orange route waiting to get going
image002_zps773b9215.jpg

Entrance
image003_zpsdf823754.jpg

And we're off
image004_zps261e488e.jpg

Lots of sand, how about a shortcut
image005_zpsa61d0ce0.jpg

this looks like a pic from an advert
image006_zps5d786fdd.jpg

that shortcut did not work out
image007_zps3a21ad12.jpg

get me out of here
image008_zpsebe39b73.jpg

nice loose tankwa road
image009_zpsedb3e7a5.jpg

Oudebaaskraaldam
image010_zps2060f62f.jpg

very sandy
image011_zps3784333d.jpg

more orange route
image012_zps58314d8e.jpg

ha ha, nothing else grows in the tankwa but rocks
image013_zps13685495.jpg

green route pitstop
image014_zpseabb811c.jpg

orange route pitstop
image015_zps0332e0b5.jpg

looking exhausted on Ouberg Pass
image016_zpsd590e7a3.jpg

view down from Ouberg Pass
image017_zpsff1291d1.jpg

a very windy Ouberg Pass
image018_zpsb679b595.jpg

support vehicle on Ouberg Pass
image019_zpsf76ac6c0.jpg

stuck on Ouberg Pass
image020_zps1f38e7c8.jpg

need a push
image021_zpsacfd6bc2.jpg

thanks
image022_zps7d93cd58.jpg

Gannaga Pass lookout point
image023_zps33eab13d.jpg

refuel stop at Middelpos Hotel
image024_zps3693ea57.jpg

stop over at Gannaga Lodge for a drink
image025_zps61ba3d23.jpg

ouch
image026_zpsa2f5b501.jpg

Gannaga Pass
image027_zps5c1b770d.jpg

Gannaga Pass
image028_zpsf0c04f39.jpg

pitstop at the bottom of Gannaga Pass
image029_zpse73ff2ee.jpg

the corrugated road to Calvinia
image030_zps119146b8.jpg

recently graded loose road to Calvinia
image031_zpsdfc2245e.jpg

I wonder how old these signs are and how much longer they will last
image032_zps7b610f73.jpg

I hit 10,000km as I arrived home
image033_zpse9596bb6.jpg

Ha ha Lance as you were loading those I was downloading the same pics off someone's Facebook page. Glad you posted them. :thumleft:

Die naweek was great. Die partytjie was baie goed.

Dankie Andy vir die toer wat jy gelei het. Die 660 was baie woelig en ons moes maar vashou vir dood net om vir Andy weer te sien.

Dus geen foto's op die rit geneem nie, maar daar is 'n album op FB onder Tankwa Tented Camp of anders Henk van Niekerk se blad geplaas.

Thanks LanC, for the moment you are the man!  Nice photo's

Thanks, some pics at last.
Pity I missed it, but I had to do stuff at home......

Would have loved to see the band.