Waar daar 'n wil is...

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Nou is daar sommer 2 dae na mekaar. Wa het ek dan nou aan die slaap geraak. Lekker saam gery en verder saamgekyk. Het eers nie die foto van die stoep gesnap nie, toe sien ek tafelberg in die agtergrond.

VaalBaas said:
Nou is daar sommer 2 dae na mekaar. Wa het ek dan nou aan die slaap geraak. Lekker saam gery en verder saamgekyk. Het eers nie die foto van die stoep gesnap nie, toe sien ek tafelberg in die agtergrond.

Jip, jy sal sien ek werk aan my RR terwyl jy slaap - enigiets om my getroue lesers gelukkig te hou!!  :thumleft:
Die berg is maar klein, maar dis meer as wat ek sien as ek op my stoep staan... wat sien jy van jou stoep af??  :pot:

Dankie LEM!!  :thumleft:

Dag 5

Vandag is ek en Wedwo op ons eie. Hierdie keer gaan ons die ander kuslyn bekyk.
Ons vat die N7, rigting Malmesbury en draai regs - eerste stop: Melkbosstrand

dscf3286g.jpg

dscf3291g.jpg

Capetownvara het ons van die "lekker" plekke vertel wat die moeite werd is om te besoek - wie is ons nou om te stry?
dscf3297p.jpg

Hier by die Blue Peter het ons 'n gawe ontbyt gekry! Kort voor lank raak die plek lekker besig.
Ons verneem namiddae gebeur die dinge hier op die gras... Next time!!  :deal:

In Bloubergstrand waag ons dit in die Viper Lounge.
Mense oppie stoep kyk ons snaaks aan en ek dink aan wat die laaitie in die Plascon advertensie jare terug gesê het: "Ons mag nie hier speel nie". Ons sluip in, kyk bietjie rond, en maak toe maar spore. Daar is 'n paar mooi fietse daarbinne,  :drif: maar ek bly maar 'n DS seun!
dscf3300l.jpg

dscf3304h.jpg

20121219123017.jpg

Ons ry deur druk verkeer en maak dit uiteindelik tot op Tafelberg... OK, die parkeer area.

dscf3315.jpg

Wedwo is nie goed met hoogtes nie, en sê hy sal dit net tot op die berg maak as hy op die vloer van die kabelkarretjie kan lê met sy oë toe - en dan belowe hy niks vir daarbo nie. Ons laat vaar die idee. Stap is 'n opsie (waarna ek al lank uitsien), maar dit sal moet wag vir 'n volgende keer.
Ons kies koers Seinheuwel toe.
dscf3327a.jpg

dscf3329kp.jpg

Hierdie stad is 'n mooi plek - kan amper nie genoeg kry nie...

Volgende stop is in die stad by my broer. Kuier so bietjie, speel op die gras met die kinders en sit vir 'n ruk nie op die fiets nie.
In die parkeer area staan die twee menere.
dscf3338nv.jpg

Hulle het blykbaar kwaai getoer - China of iets - en kom net vir 'n vinnige pitstop. Jammer ek het nie meer detail gekry nie  :(

Van daar is dit Waterfront toe. Capetownvara hol 'n 15km wedloop en ons gaan hom na die tyd kry vir 'n biertjie.

dscf3346.jpg

Dit wemel van vakansie gangers, toeriste en hardlopers... en plotseling verskyn diè gifappeltjie op die toneel... met 'n lekker pose nogal.
Mens kan mos nie lelik wees en nee sê nie...  :deal:
dscf3350f.jpg

Dit raak laat by die watergat. Ons kom 21h00 daar weg en het natuurlik nie voorbereid gekom nie... Die trip huistoe is nie een van die bestes nie - en boonop sukkel ons in die wind om net regop op die fiets te bly.

Plotseling, dis nou n woord wat ek jare terug gehoor het. En gifappel toe Liewe Heksie nog koning gekraai het en Vera Vels as n duiwel aanbidder beskou is oor die einste Liewe Heksie. Maar.....as die gifappels so gelyk het dan was ek ook n satanskind!! :imaposer:

Daar was beslis BAIE 'scenery' gewees om te sien daai dag...

Nee wat, nie so erg. En ja, so iets vergeet n mens nie gou.

Nou ja, soos hulle sê: Alle goeie dinge kom tot 'n einde.
In die geval is dit waar van ons kuier in die Kaap, en Donderdag staan ons op met die pad huis se kant toe wat wink. Gelukkig is dit nie een van daardie "klim in die kar en jaag by alles verby tot by die huis" geleenthede nie. Nee, ons het darm twee of drie dae om tot by die huis te kom...

Dag 6

Fietse is gepak en ons is reg vir die pad.
dscf3355.jpg

Eerste foto geleentheid kom op die pad na Stellenbosch: Hierdie is darm moii wêreld waar ek graag kuier... gebeur net te min!!  :(
dscf3359b.jpg

My gunsteling kuierplek in diè studentedorp: Java Cafe. Soos gewoonlik is daar baie parkeerplek as jy klein genoeg is. Nou vir 'n heerlike ontbyt...
20121220093149.jpg

Die innerlike is versterk en ons stoot aan - rigting Franschoek. Moet darm stop vir 'n foto van die mooi wêreld
20121220111821.jpg

Vandag stop ons nie in die dorp nie, maar besluit om darm 'n bietjie kultuur in te werk.
dscf3370n.jpg

Wat kan 'n mens nou sê?
20121220120329.jpg

Anderkant af tot by die T-aansluiting. Ons draai regs na Grabouw.
In die Viljoens-pas is hierdie lekker stop plek...
20121220123811.jpg

met 'n asemrowende uitkyk oor die vallei waardeur ons sopas gery het. Theewaterskloof dam is indrukwekkend en lyk of daar nooit einde aan is nie! Hy bly aan jou regterkant soos wat jy ry.
20121220124417.jpg

Op die N2 draai ons weer terug Kaap toe - ons vat die laaang pad huis toe. Wat 'n uitsig van die Kaap...
dscf3375p.jpg

en die lekker pad hier tussen die berge.
dscf3378k.jpg

Ons werk ons weg kuslangs om die berg, kyk bietjie uit oor Gordonsbaai se see en vat die kronkelende pad tot by Rooiels. Die wind is besonder sleg van voor en dit sukkel maar... gelukkig kom ons betyds vir middagete hier aan.
20121220140952.jpg

Is nie lus om die wind aan te durf nie, maar ons moet maar. Kort voor lank is ons in Kleinmond... waar daar duidelike tekens van vooruitgang is.
dscf3385.jpg

Ons plan is om tot op Hermanus te gaan, so na 'n stop vir petrol en water is ons op pad. Die son en wind is 'n genadelose kombinasie. Uiteindelik is ons op Hermanus. Nou waar is daai karavaankamp???
20121220171029.jpg

Diè is toe buite die dorp en die Inligtings kantoor sê hulle kom glad nie deur op die telefoon nie.
Die hulpvaardige dame stel 'n selfsorg plek voor in die dorp - ons loop sommer soontoe en besluit dit is ons oornag plek. In plaas van 10km buite die dorp, in 'n tent in die wind (as daar plek is), het ons ons eie kamer, badkamer, braaigeriewe, swembad en 'n lekker bed. En dit terwyl ons sommer kan dorp toe loop en alles veilig toesluit - belis die R250-00 PP werd.

Na 'n lekker stort en rus verken ons die dorp. Die son het my getakel vandag en ek het tweede gekom. Die denim wat saamgekom het kry vir die eerste keer geleentheid om uit die sak te klim... maar ek kry nog steeds koud (die aand was maar koud met die onplesierige wind). Ons geniet egter die mooi dorp.
20121220194343.jpg

20121220194720.jpg

Die heerlikste vis en chips (en hoenderlewers vir Wedwo) kry ons by "The Fishermans Cottage Restaurant".  Nogal met kaggelvuur en al op die 20ste Desember!!

Daarna is dit bed toe vir 'n goeie nagrus...

Ons lees nou alweer 'n week aan die 5de dag. Is julle nog op Hermanus o het julle by die huis uitgekom  :pot:

Dit was lekker om saam te toer. Maak die jaar weer so, verkieslik met die GS.

VaalBaas said:
Ons lees nou alweer 'n week aan die 5de dag. Is julle nog op Hermanus o het julle by die huis uitgekom  :pot:

Dit was lekker om saam te toer. Maak die jaar weer so, verkieslik met die GS.

Jip, dit gaan maar stadig..., maar soos die titel sê: "Waar daar 'n wil is..." is daar 'n weg
ook om die RR klaar te maak!  :thumleft:

Niks sal my groter vreugde besorg as om daar voor jou deur te stop op 'n GS nie!
Hoe langer myne staan, hoe meer kyk ek na wat hier op die forum beskikbaar is...
sover kon ek die versoeking weerstaan  >:D

Vrydag

Vrydag-oggend is Wedwo eerste op. Hy voel hy het ‘n bietjie “tuning” nodig en het ‘n afspraak met ‘n jong dame wat graag handgemeen raak…  :pot:
Terwyl hy vroegoggend in die strate ronddwaal, kom hy op die gesig af:

20121221064249.jpg

Ek vaar ook die strate in om te sien hoe Hermanus in die vroeë oggend daarna uitsien.
Sowaar ‘n lekker plek om vroeg oggend rond te loop of ‘n draffie in te kry!!

dscf3398w.jpg

Daarna is dit terug om die fietse te pak en pad te vat. So bietjie gratis publisiteit vir ons gasheer en vrou: ek beveel graag die spot aan!

dscf3406uq.jpg

Ons kry eers petrol voor ons die dorp verlaat en eet sowaar ons eerste “garage pie” vir die trip – altyd ‘n wenner! (Vraag: as die pie oorkant die straat by P&P gekoop word maar op die garage se perseel ge-eet word, kwalifiseer dit nog as garage-pie??)

Volgende stop is Gansbaai. Dis weer baie warm en ons treat onsself met ‘n mooi see-uitsig stop.

dscf3412.jpg

dscf3423i.jpg

Toe ek op die kaart sien ons gaan naby Pearly Beach verby, besluit ek ons moet daar stop. Ek verwag om massiewe rubberbote met groot enjins en baie luukse motors daar aan te tref, maar dit is toe net ‘n stil strand buurt.

20121221114528.jpg

Volgens my (en die kaart) ry ons hiervandaan in ‘n Suidwestelike rigting, maar moet dan ‘n grond ompad vat na Struisbaai ens. Die kaart waarna ek nou sit en kyk wys die R43 loop tot by Struisbaai?? (enige menings??)
Soos ons egter uit Pearly Beach by die teerpad (R43) kom, sien ek ‘n grondpad wat regoor ons begin en na Elim gaan. Dis die pad wat ons vat… (dit is mos ‘n dual sport forum die). Nie ‘n slegte pad nie en dit gaan heel goed. Kort voor lank is ons op Elim en drink water en koeldrank by die (enigste?) kafee. Ons beset die locals se bankie op die stoep, maar toe die deure toemaak vir etenstyd, val ons weer in die pad. As jy van hier af op  pad Struisbaai toe is (of Agulhas in ons geval), en jy wil nie grondpad ry nie, dan moet jy Bredasdorp deur. Siende dat dit so lekker gegaan het op die grond Elim toe, besluit ons om weer grond te vat en sny ‘n lekker draai uit.
So vorder ons uiteindelik tot by die Suidelike punt van Afrika, maar hier moet jy ook maar jou beurt af wag (veral die tyd van die jaar).

dscf3430a.jpg

Dis taamlik amuserend om die “poses” te sien wat party mense uithaal oor daai denkbeeldige lyn.
Ons doel was om tot hier te kom en nie om mense te trakteer met ‘n show nie, so ons kom sommer gou tot die punt:

dscf3434h.jpg

Ons kry natuurlik warm en ons is honger so dis nog ‘n rede vir ‘n vinnige fotosessie.
Nou gaan ons lekker ontspan en die groot dors les.

dscf3449mdr.jpg

Soos ons op die klipperige deel wegtrek by die “monumentjie”, kom Wedwo agter daar skort iets… met die fiets.
Ons beloer die dinge buite die restaurant en besluit uiteindelik dat dit die seël op die skokbreker is wat gekalf het.
Gelukkig het ons vroeg al besluit om Malgas te mis, so dit kom nie as ‘n groot teleurstelling dat ons nie meer kan grondpad ry nie.

Lekker gerus, lekker ge-eet kry ons koers na Bredasdorp (stop vir drinkgoed en petrol) en dan deur die kale geel lande na Swellendam. Die wind waai sleg van voor en is warm. Ongelukkig is daar nie met die Bajaj ‘n opsie van vet gee deur die onaangename dele nie - sight see-ing sal jy doen!!
Moeg en warm, met die klem op warm, kom ons in die karavaanpark aan… nie voordat ons vir die tweede keer deur verkeersmanne gestop is nie – staan ons dalk uit as maklike tykens?

20121221193530.jpg

Ons trek laer en neem ‘n lekker stort, waarna on seers ‘n rustige draai deur die dorp ry en die mooi omgewing geniet.

20121221200228.jpg

Aandete is by die Full-stop pizza restaurant (heerlike pizzas) en dan is dit slaaptyd.

Dag 8

Die son looi ons uit die bed.
Ek besluit dis nou tyd om by die huis te kom en beplan sommer om tot by die huis te ry – ‘n lang trek.
Ons trek seker so 08h30 weg.

20121222082449.jpg

Ek stel voor dat ons sommer lekker aan die gang kom en eers stop eers vir ontbyt op Riversdal:
so gesê, so gemaak. Wimpy-ontbyt en petrol op Riversdal.

dscf3455o.jpg

Ons ry vir die eerste keer so lank op die N2 en kom agter hoe besig dit eintlik is.
Ons bly maar in die geel streep vanwee ons spoed en ek probeer so bietjie slip ry
om darm nie te veel tyd in beslag te neem nie. Aanvanklik sukkel dit maar met al die op en afdraende,
maar ons kry gou die proses onder die knie.
Ons vorder flink tot op Mosselbaai en gaan maak ‘n draai by die punt.

dscf3460g.jpg

Die pad tussen George en Knysna is altyd ‘n plesier om te ry,
maar vanwee die krag van die Bajaj (of die gebrek daaraan) gaan dit nie heeltemal so plesierig nie.
Ek neem maar fotos om daarvoor op te maak:
Wildernis

dscf3465qb.jpg

Kersvader se Somer Opleidingsentrum…
dscf3468h.jpg

Middagete op Knysna is weer ‘n aangename affêrre (sekerlik een van my gunsteling dorpe)

dscf3470i.jpg

Hievandaan is dit een trek huis toe met net ‘n vinnige koffie-stop op Storms.

200m van Wedwo se huis af, maak ons ons laaste stop.
Dit is 19h30 en ons word op kleurryke wyse terug verwelkom deur die natuur.

20121222193302.jpg

Veilig by die huis met ‘n hele week se motorfietsry agter die rug.

20121222194229.jpg

Dit was lekker om iets anders as die gewone te lees.  :thumleft:

Tafelberg verstaan ek.... dis eie aan Kaapstad, maar waar pas dié Coke mannetjie in?

Attachments

• 2012-12-19 17.30.18.jpg
    2012-12-19 17.30.18.jpg
    102 KB