Where it all began - my first bike trip in 1995

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
amazing photo,s only the young can sleep on the floor
thank u for sharing

Thanks for sharing

As my daughter said the other day: " In the old days in the 1990's, what did you do?"  :imaposer: :imaposer: :imaposer:

EDIT - It's ironic that when nature was unscathed the pictures quality was so 'poor'

Great! Absolutely great!  :thumleft:  :thumleft:  :thumleft:

1995 seems like yesterday.... :(

Dankie Rokie.Dit was nou n slag weer lekker avontuur sonder GPS en video clips.Ek dink as jy n paar van die hedendaagse vreeslose bikers daar gaan los,sal jy n soekgeselskap moet stuur om hulle te gaan red. :pot:

Nice een Rokie.

Daai reisgenoot van jou lyk baie na die oudste De Waal broer?

Lekker gelees Rokie  :thumleft:

Iewers in my garage sal ek nog so n DR 600 aanskaf. Hulle het nogal presence.

Wow! Hierdie 'Ride Reports' afdeling verbaas my altyd. Dankie vir al die lekker terugvoer  :thumleft:

1995 feels like yesterday, but a bit of reflection makes one realise that things change a fair bit. I don't think it's about whether it was better back then - it was just different. And for some reason we can get quite a kick out of it when something takes us back there. Our memory seems to be specifically triggered to the point of familiarity with that which is long lost - and then we hold it dear. Perhaps more so than before.

Bliksem, het iemand vir my n tissue?  :lol8:

Rokie said:
ktmkobus said:

Dis hy daai. Hoe ken jy die De Waals?

Ons was saam op skool. Manie was 'n jaar voor my saam met my suster en as ek reg onthou Nico (hoop Ek het not die name reg) twee jaar na my. Goeie mense!

Rokie said:
Wow! Hierdie 'Ride Reports' afdeling verbaas my altyd. Dankie vir al die lekker terugvoer  :thumleft:

1995 feels like yesterday, but a bit of reflection makes one realise that things change a fair bit. I don't think it's about whether it was better back then - it was just different. And for some reason we can get quite a kick out of it when something takes us back there. Our memory seems to be specifically triggered to the point of familiarity with that which is long lost - and then we hold it dear. Perhaps more so than before.

Bliksem, het iemand vir my n tissue?  :lol8:

:thumleft: Rokie...jou report het lekker memories teruggebring van my eskapades in die jare 1985/6/7 toe ek as jong lat, saam met pelle in die middelwinter op die destydse "tussen riviere?" natuurreservaat (Makwassie omgewing) onwettig op bikes gaan rondry en oornag het onder n seiltjie op die bak van my Isuzu 2000. Atgatt het bestaan uit ou army boots sonder kouse, n blou one piece overall bo-oor jeans en truie, met n ondergrondse myn'vest' waarin 4 ekstra liter petrol saamgery is. Die bikes was my eie IT200, en n Honda XL500L, IT490,HondaXL125S en n een of ander quad. Dit was great onpretensieuse tye!!! :ricky:

What a lekker rr.  Man, just keep the ride simple and fun with the basics and look what you get. Thanks Rokie

ktmkobus said:
Rokie said:
ktmkobus said:

Dis hy daai. Hoe ken jy die De Waals?

Ons was saam op skool. Manie was 'n jaar voor my saam met my suster en as ek reg onthou Nico (hoop Ek het not die name reg) twee jaar na my. Goeie mense!

Dit was hoeka Nico se XT . . .  :thumleft:

Dit was mos nou lekker lees, ek klim sommer my fiets nou en gaan ry n bietjie....

Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

lekker man! baie dankie vir die deel  :ricky:

We are getting old now.  But these thumper trips were unforgettable.  No gps.  No luggage, no comfort, no real clothing, no real fuel range, no electric start, no real destinations, and no money. But we made it work.  That DR600 was a reliable bike.  Like all the thumpers of that era.  And it was easy to start.  Unlike the XT.