18 de wittebrood

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Dit voel of die bome mens wil insluk. Die eerste lê daar so klam, koel mistigheid in die lug. Dis asem rowend en daar is nie genoeg tyd ver al die fotos wat ek wil neem nie. En dit is net die eerste. By die derde boomlaning stop ons eers vir n paar fotos. “Dis prentjie mooi”,sê Monica, en ek is verlore vir woorde. Ek wil net fotos neem. Maar ons moet aan ry. Dis n lang dag die en daar lê nog heelwat pad voor. Ons ry aan en kom op n punt waar die pad lyk of hy sommer net voor jou wegval, met n styl afdraande, en n uitsig wat ek glo jy op n skoon dag tot op longtom pas sal kan sien.
Weer word daar eers gestop vir foto’s en Monica gebruik die geleentheid om haar foon se kamara op te stel, en aan n brandstokkie te suig, vir die senuwees met die wat voorlê. “Ek kyk gou watter versnapering ek hier uit my tower sak kan toor”. “Lus vir ietsie soets, want daai feta en spinasie smaak sit nog in my mond”, probeer ek Monica se aandag van di twat voorlê opsy skuif.  “Grond pad wil ons deeglik toets”, sê sy. Mmm, duidelik nie baie suksesvol nie. “Dit lyk net erg”.”Hou jou esel in eerste en so nou en dan raak jy aan die briek. Wissel ook maar af tussen voor en agter briek dat een nie warm word nie”, verduidelik ek haar. “Die pad lyk net klam maar hy is droog en vas getrap”.”As jy net aan die voorbriek raak sal hy nêrens heen nie, en as die grond los raak gebruik dan maar meer jou agter rem”, sê ek verder, asof ek n wafferse instruteer is. Ons saal die esels weer op en laat hulle gaan. Ons is skaars om die eerste draai en halfpad af toe is dit my esel skielik rem en my wys op n waterval aan die regter kant. Eers weer foto tyd.
Dis nostalgies mooi hier, met die waterval wat aftuimel van uit die wuifende gras heuwels, en in n groen mat van bome in verdwyn, en waar hy met donderende gejuig, onder homself kalmeer in n golwende poel . N entjie verder stop ons weer want die waterval gee ons nou meer lyf.

Ons gewaar twee 4x4 voertuie op die kop aan die bokant van die waterval. “Ek vermoed die ou het n 4x4 baan op sy plaas wat mens kan gaan ry om by die waterval te kom”, sê ek vir Monica, wat bietjie stoei  om die esel stil te hou om af te klim. Sit sy die voet uit, maar hy is opgewonde en wil vorentoe oor die voet, maar besef seker nie hy gaan dan val nie. “Sit hom in eerste rat, dan sal hy staan, aangesien hy nie n handrem het nie”, gaan ek aan as n, ‘dink ek is n instrukteur’. Sy maak so en glimlag dankie. “Jy is darm te oulik hoor”. Wag maar tot vanaand as jy ons blyplek vir die special dag sien. Wonder wat gaan jy dan van my dink, gaan dit deur my kop. Sy neem ook n paar foto’s van die waterval. Dan klim ons weer op die esels en ry verder stadig oor die klippe.

Attachments

• 20180204_101058.jpg
    20180204_101058.jpg
    195.7 KB
  • IMAG0166.JPG
    IMAG0166.JPG
    125.1 KB
  • IMAG0169.JPG
    IMAG0169.JPG
    156.2 KB
  • IMAG0167.JPG
    IMAG0167.JPG
    132.9 KB
  • 2018 honeymoon trip (74).JPG
    2018 honeymoon trip (74).JPG
    111.9 KB
  • 2018 honeymoon trip (76).JPG
    2018 honeymoon trip (76).JPG
    90.8 KB
  • 20180204_101614.jpg
    20180204_101614.jpg
    140.6 KB
  • 2018 honeymoon trip (77).JPG
    2018 honeymoon trip (77).JPG
    139.4 KB
  • 2018 honeymoon trip (78).JPG
    2018 honeymoon trip (78).JPG
    97.4 KB
  • 2018 honeymoon trip (79).JPG
    2018 honeymoon trip (79).JPG
    165.6 KB
Onder op n gelyktetjie kry ons n hek met n herberg naam daarop, wat ek versuim het om af te neem of te onthou. “Dis seker die pad na die onderkant van die waterval, en n toekomstige oornagplek as ons weer hier verby kom”, sê ek vir Monica as sy teen stadige pas langs my intrek. Ons werk nog daaraan om oorfone aan te skaf. As ek nou daaraan dink moes ons daar ingetrek het, maar dis net nog n rede om weer daar verby te gaan. Die mooi hou nie op soos ons steeds afdaal in die kloof in. Ons stop gereeld vir fotos, maar dis kortstondige stoppies. Daar is nog boom lanings, en huisies in die berge.
So in so dat ek naderhand met die groot kamara om my nek ry en sommer so in die ry foto’s neem. Hier is net te veel mooi. Ons is nie seker of die kopdop kamara werk nie en wil nie die kans vat dat ons iets mis nie. Dan onder in die vallei loop ons die waterval raak.
Daar is eintlik n paar van hulle. ”Ek wonder wat is daai goed daar by daai een waterval, dit lyk ook so asof daar n damwal is”. “Dit lyk amper soos blyplekkies, maar ook nie heeltemal nie”, Sê vra ek vir Monica, en voor sy kon antw. “Dalk n krag opwek stasie vir die groot plek daarbo, wat lyk soos n securiteids komplek van n aard. Daar is ook nie eintlik n pad na die plekkies hier onder nie.
Die mooi wil net nie opraak nie, en dis baie oorweldigend. Hier stop ons ook vir n foto of twee, of drie, of vier, ag hel sê maar n klomp, en Monica geniet n brandstokkie. Die groot kamara se digitale vergroting word tot maksimum ingetrek, om mooi te sien. Bo teen die berg sien ons n tipe ontwikkeling van aard, wat ons later sou leer is, ‘Walkersons estate hotel, wat so 8 maande terug gebou is. Met dank vir die informasie aan Ross wood. Blykbaar is die waterfal grense bo op die waterfal en onder die waterval is die plekkie wat lyk of dit nog onder konstruksie is op n ander plaas. Ek en Monica het lekker kop gekrap oor wat dit kan wees.
Daar is beeste te sien maar ons het nie wild gesien nie. Van daar ry ons verby n paar plantasies en plase met uitsonderlike uitsigte en enkel huisies teen die  berg wat mens weereens laat dink aan Heidi se oupa se huisie in die berge. 

Attachments

• IMAG0175.JPG
    IMAG0175.JPG
    107.1 KB
  • 2018 honeymoon trip (82).JPG
    2018 honeymoon trip (82).JPG
    175 KB
  • 2018 honeymoon trip (85).JPG
    2018 honeymoon trip (85).JPG
    87.7 KB
  • 2018 honeymoon trip (87).JPG
    2018 honeymoon trip (87).JPG
    124.1 KB
  • 2018 honeymoon trip (90).JPG
    2018 honeymoon trip (90).JPG
    132 KB
  • 2018 honeymoon trip (92).JPG
    2018 honeymoon trip (92).JPG
    124 KB
  • 2018 honeymoon trip (94).JPG
    2018 honeymoon trip (94).JPG
    101.7 KB
  • 2018 honeymoon trip (88).JPG
    2018 honeymoon trip (88).JPG
    108 KB
  • 2018 honeymoon trip (89).JPG
    2018 honeymoon trip (89).JPG
    92.7 KB
  • 2018 honeymoon trip (100).JPG
    2018 honeymoon trip (100).JPG
    81.4 KB
Baie welgedaan aan Monica om daardie paaie baas te raak terwyl sy nog grondpad onder die knie kry!

En hierdie lees nog steeds baie lekker dankie :deal:

Oubones said:
Lekker as vroulief so saamry!
:sip:

Ja dit is baie lekker. Dit laat mens bietjie stadiger ry en meer sien van die wereld om jou.. Ons oudste word Junie maand 18, so Oktober beplan ons n trip met al 5 van ons op 3 klr's

Ri said:
Baie welgedaan aan Monica om daardie paaie baas te raak terwyl sy nog grondpad onder die knie kry!

En hierdie lees nog steeds baie lekker dankie :deal:

Dankie vir die kompliment. Monica ry net nie so heel gereeld nie, So as sy ry vat dit so rukkie om in die ding in te kom. Maar as sy hom eers het, is dit weer reabilitasie om haar daar af te kry.

Ek sien die blomme (veld lelies) waarvoor ek eers stop vir n foto. Ek wil vir Monica n blom pluk. "Los eerder sê sy, hy gaan net verniel op die fiets". "Dan kan ander ook sy skoonheid bewonder", sê sy
Ons vleg nog deur die boomlanings, en grasvlaktes, tot ons uit eindelik stop by die lunsklip revier brug.
Die sonnietjie brand nou al lekker.”Hoe lyk dit met n bietjie afkoel”,gooi ek die voorstel in die revier. “Die huis is net op die bult en ek het gesien toe ons aangery kom, daar stroom op is mense besig om wasgoed in die revier te was saam met die klomp beeste wat bad”, kom die antwoord met so rilling in die stem”. “Dis nou bleddie jammer, ek kon doen met n afkoel”, sê ek. Ons ry weer en die klimtog begin. Dis n baie mooi pad die eitlik en hy ry baie lekker. So in so dat n mens jouself vang dat jy uitstaar oor die vlaktes, tot jou esel jou weer tot verhaal roep omdat die pad skielik, deur n laning bome, in n klip wyveld ontaard het met uitspoelings oral.
Nie erg nie, maar dit laat die esel ongemaklik rond trippel oor die klippe. Ek hou vir Monica dop in die spieël en sien sy vorder goed. Ek trek so bietjie weg, en draai voor dwars in die pad om eers weer n foto te steel. Sy kom op n lekker stywe galop by my verby. Ek kry die esel weer in rat en gee hom voggies. Ons ry verby Monica en ek kan sien sy is baie ingenome met haarself, min wetend dit is nie die ergste wat sy gaan moet oorkom nie. Maar daarby kom ons nog. Geduldig wees. Die Die boom laning was weereens n ervaaring en n half. Dit voel soos die rooi tapyt waarop jy loop, met al die mense at aan die kante agter die lind staan en juig oor jou aankoms. Ons beur aan deur nog grasvlaktes, met die eesame boom in die middle van die lande, wat ons aangluur omdat ons sy stille omgewing kom besoedel met die esels se gebrom. Die foto word in die ry geneem,
en wetend dat die pad nou eers kwart agter die rug is. Ons klim n laaste klim tot by die asbes trein stasie, en op die pad kry ek die stok. Vêr af het dit vir my net soos n slang gelyk, wat vooraf beplan het om n happie van ons of die esels te kry, so met sy kop omhoog. Ek stop vir die foto,  maar Monica hou verby. Dan gaan ek verder en op die hoogtetjie neem ek die asbes stasie bordjie af, waarna ek langs Monica by die hoofpad tot stiltand kom.
Die selfde hoofpad wat ons vroë verlaat het vir die stukkie hemel. By die teerpad vertoef ons n oomblik terwyl e-trex my inlig oor die volgende stuk pad. N groep ryers kom met spoed op die teerpad verby ons. Alle soorte skou perde. Baie van hulle sien ons en groet. Die esels staan trots en sterk. E-trex lig my in, regs op die teerpad vir omtrent 4km af in die kloof in dan weer links op n grondpad, Rooikrans se kant toe. Ons draai regs op die teer, en kry vir grondpad, 4km aan soos e–trex gesê het en draai links op die Rooikrans pad

Attachments

• 2018 honeymoon trip (96).JPG
    2018 honeymoon trip (96).JPG
    186.7 KB
  • 2018 honeymoon trip (98).JPG
    2018 honeymoon trip (98).JPG
    142.6 KB
  • 2018 honeymoon trip (99).JPG
    2018 honeymoon trip (99).JPG
    146 KB
  • 2018 honeymoon trip (102).JPG
    2018 honeymoon trip (102).JPG
    186.3 KB
  • 2018 honeymoon trip (103).JPG
    2018 honeymoon trip (103).JPG
    196.3 KB
  • 2018 honeymoon trip (104).JPG
    2018 honeymoon trip (104).JPG
    75.8 KB
  • 2018 honeymoon trip (107).JPG
    2018 honeymoon trip (107).JPG
    200.8 KB
  • 2018 honeymoon trip (106).JPG
    2018 honeymoon trip (106).JPG
    133.3 KB
  • 2018 honeymoon trip (108).JPG
    2018 honeymoon trip (108).JPG
    129.3 KB
  • 2018 honeymoon trip (110).JPG
    2018 honeymoon trip (110).JPG
    99.3 KB
Regtig besonders wat julle daar meegemaak het. Volgens my is dit wat julle hier doen die ware doel en uitgangspunt van motorfietsavontuur.

Hy het aan die begin redelik agressief voorkom met lelike spoelgate, maar nadat ons hom die nodige respek gewys het, ontspan hy meer en word n harde onderlaag met effe, tot meer los gruis bo-op. Ons begin weer klim, en ek vind weer n paar van daai egalige redelike hoë spoedhompels en gee die esels so bietjie oor en hy reageer onmiddelik, met die vooruitsig van die geleentheid om net so bietjie soos n wafferse springperd deur die lug te sweef. Onwillekeurig dink ek aan die liedjie,’sweef soos n arend, so hoog soos die wind waai’. Wel sweef, en hoogx is seker maar n kwessie van persepsie. Sê maar n kortstondige sweef. Ek loer in die spieël en sien Monica raak bietjie agter, maar my esel geniet homself nou en ek wil hom dit nie ontneem nie. Sal daar bo vir haar wag. So gedoen. So 5 km aan van die teerpad af kry ons n sypad aansluiting, en e-trex lig my in ons moet hier links want daar is n pas. De berg pas. Die bordjie kry nie regtig onderhoud nie.
So dan het ons twee passe op ons kerf stok, so vêr vir die avontuur. Na die links draai is dit dadelik weer op en op, met redelike los gruis. Bo-op stop ons eers vir n foto of twee net verby n huisie op die berg met sy opstalletjie. “Kan jy dink om hier te bly en elke dag hier op of af te ry oom die kinders by die skool te kry”. “Ek is seker hulle doen tuis opvoeding of die kinders is in die koshuis”, sê/vra ek vir Monica. Sy lag ”Ja nee genade ek kannie dink om die pad elke dag met die bussie op en af te ry nie”.”Kan jy dink as dit reën”, sê sy asof om te sê,”moenie idees kry nie”. “Sien jy daai piek wat uitsteek daar in die verte”, verander ek vinnig die onderwerp “As ons die sirkel terug ry, gaan ons min of meer daar by daai piek verby ry”,sê ek vir Monica.
“Genade hoe vêr het jy gesê ry ons vandag”, antwoord sy met n onseker glimlag, op daai onweerstaanbare gesiggie van haar. Sy werk so half senuweeagtig deur n brandstokkie, waarna ons weer opsaal en die spesifieke stukkie lug ruim verlaat om plek te maak vir suurstof, om die koolstof spore wat ons los uit te wis. Dis so leka twee spoor paaitjie en ons daal weer af na die klowe. Ons ry verby verskillende opstalle. Ek kry die foto van die eensame bome op die berg, en die muurasie in die middel van nêrens. 
“Wonder wie het hom voorheen as n kraal gebruik”. “Ek hoop nie die foto veroorsaak een of ander grond eis nie”, lag ek as ek vir Monica wys. Dis bewolk maar bedompig en ek weet  reën gaan een of ander tyd weer opdaag om ons weer te seën. Ons ry nie te vinnig nie om so veel moontlik in te neem oor die asemrowende uitsig wat voor ons uitgerol lê, so daar is nie baie wind wat deur die baaitjie trek nie. Opeens verskyn die dam, en die versoeking is groot.
“Netnou skiet iemand op ons as ons deur die heining klim. “Maak maar eerder die baaitjie bietjie oop, om meer wind in te laat”. “Netnou tel ons moles op”, sê ek vir Monica. “Ja dalk is die dam daardie mense se drinkwater, dan gaan hulle nie waardeer as ons daar swem nie”, is haar opinie. Ons daal verder af in die vallei, weggevoer op vleuls van asemrowende uitsigte.

Attachments

• 2018 honeymoon trip (111).JPG
    2018 honeymoon trip (111).JPG
    140.8 KB
  • 2018 honeymoon trip (112).JPG
    2018 honeymoon trip (112).JPG
    128 KB
  • 2018 honeymoon trip (113).JPG
    2018 honeymoon trip (113).JPG
    81.8 KB
  • 2018 honeymoon trip (114).JPG
    2018 honeymoon trip (114).JPG
    134.2 KB
  • 2018 honeymoon trip (115).JPG
    2018 honeymoon trip (115).JPG
    129.9 KB
  • 2018 honeymoon trip (118).JPG
    2018 honeymoon trip (118).JPG
    89.5 KB
  • 2018 honeymoon trip (121).JPG
    2018 honeymoon trip (121).JPG
    135.7 KB
  • 2018 honeymoon trip (122).JPG
    2018 honeymoon trip (122).JPG
    139.1 KB
  • 2018 honeymoon trip (123).JPG
    2018 honeymoon trip (123).JPG
    128.5 KB
  • 2018 honeymoon trip (117).JPG
    2018 honeymoon trip (117).JPG
    72.1 KB
Steeds verder af tot by die T-aansluiting, wat sê ‘willow creek’,forel en natuur reservaat. “Gaan ons kyk, of aan ry”, vra ek vir Monica.
Vandag wens ek ons het gaan kyk. Dalk was daar n lêke eet plekkie. Ons was mos immers daar. Maar ons besluit daarteen en draai regs soos e-trex ons sê om te doen. Ek kan hom seker nie blameer vir simpel besluite nie, al wil ek. Ons ry n ent met die revier af en dan swenk die pad links en ons klim weer, deur n laning bome, tot ons by die teerpad kom.
As ek nou daaraan dink, moes ons met doe Boschfontein pad omgery het. Hoekom het ek nie, vra julle seker?. Ek sal graa ook wou weet. Seker maar een van dinge, oor hoe jy besluite maak. Maar dit is net nog n rede om vêrdere avontuur in daai wêreld te gaan soek.
Steenkamps bergpas se pad die maar ons gaan Lydenburg se kant toe vir 12 km tot waar ons die vermont/ beetgekraal pad kry waar ons regs wil draai Vermont toe. Ek ry stadiger en wys vir Monica sy moet langs my inkom, toe raps ek n foto van haar.
Op die pad is ook heelwat van die 18 voetige monsters, en oral is bewyse waar hulle die pad al goed opgevoeter het. Getrou laat weet e-trex my die afdraai regs Vermont toe is hier. Maar dit is ook die plek waar die Beetgekraal pad links afdraai  “Ek wil net gou iets gaan uitklaar op die beetgekraal pad”, as dit reg is”, sê/vra ek vir Monica. “Ok, gaan dit lank vat”, vra sy. “Nee ek wil net die ander hek kry, teenoorgesteld van waar ek en die seuns vas gery het, toe ons gery het”, verduidelik ek vir haar. “Dis reg”, sê sy. Ek verduidelik vir e-trex hy moet asb die stuk mooi onthou vir my, want dit is vir kaart opgraderings doeleindes, en hy stem in, opgewonde om sy verstandelike vermoë uit te bry. So draai ons toe links, Beetgekraal se kant toe. Dit is eers n bietjie van n rowwe paaitjie en ek wonder of dit die regte besluit was, en of die pad nie te rof gaan wees vir Monica nie. Dan skielik begin die pad daal. Ons kry heelwat water vore/spoed hobbels. Die pad is ook onlangs geskrap, wat heelwat los klippe en grond laat, so mens kan ook nie te vinnig nie, ook weens die afdraande. Ons ry rustig teen die pad af met die omgewing wat nou verander van hoëveld grasvelde habitad tot meer bosveld tipe habitad. Ons kry n bakkie op die pad, waar die drywer(boer), en sy seun, met een of ander werker praat. Ek stop langs hom en gee kans dat hy klaar praat. “Goeie dag”,groet ek, nie seker of dit nog oggend of middag is nie. “Ek soek bietjie inligting oor die roodewals hoek bevarea conservancy”. “Dit is n publieke pad, maar ons het hom toegemaak want die goverment onderhou nie die pad nie, en ons onderhou hom self”.”As jy daarbinne bly kry jy sleutels vir die hekke, die en ander kant”, kom die verduideliking. “So die hek is nie te vêr nie”,vra ek. “Glad nie, volg net die pad aan, dan sal jy hom kry”. Ek en Monica ry voort, steeds verder af in die kloof in, waar ons verby, wat lyk soos n houtskool makery ry, en waarna ons op n hek afkom. Maar niks so rof soos die hek wat ek verwag het nie, En dan staan hy nog oop ook. “Seker maar die hoofhek wat hulle deur die dag ooplos. Ek is tevrede dat ek die hek gekry het en ons draai om vir die pad terug na ons oorspronklike roete. Weer al die pad op tot bo. N end met die pad terug kry ons weer die ou met die bakkie. Ek stop langs hom, om te verneem of dit die regte hek is, sonder om eintlik in ag te neem, Monica is nie eintlik gaande om op n opdraand te stop nie omrede sy sukkel dan om weg te trek. Maar dis nou gedane sake, en ek sien in my spieëltjie daai ongelooflike oë nie so ongelooflik na my staar. Ek went toe maar my aandag na die ou in die bakkie. “Ons het die hek gekry, maar hy staan oop en hy is nie so indrukwekkend soos ander kant se hek nie”, verduidelik ek vir hom. “Nee dis nie die hek nie, julle moes nog so 300m aangery het, kom die antw. Ek is nie lus om weer om te draai om soontoe te ry nie, en ek weet Monica is definitief nie. Ek bedank hom vir sy informasie en wys vir Monica ons ry voort. Ek draai die esel se oor bietjie ekstra om weg te kom en hou Monica dop in my spieël, en sien sy kom met mag, tot sy mometum het en dan ry sy normaal, agter my aan tot bo uit. Die esels kan n mens amper vergelyk met berg bokke soos hulle die berg uit, oor die klippe hop. Bo kruis ons die pad nadat ons eers vir n paar van daai 18 voetige monsters moes wag. Anderkant betree ons weer die grond pad. Die uitsig wat ons groet is iets fantasties, en ek stop gou vir n foto.
“Wat dink jy”, vra ek vir Monica, nadat ons die esels stil gemaak het. Maar sy sit net daar en staar die verte in, terwyl sy die stilte inneem. “Dit is asemrowend, soos n onstuimige groen see met die golwende heuwels, en laat n mens sommer klein voel”,  kom dit uiteindelik. Ons staan nog so rukkie toe moes ons vort. Ons ry verby die afdraai na Akabeko boutique hotel, en ons begin weer ernstig te daal in die asemrowende aangesig in wat ons nou net beleef het. Dit is lekker styl en die kompressie alleen is nie genoeg om die esels in te hou nie en so nou en dan raak ek die brieke.

Attachments

• 2018 honeymoon trip (124).JPG
    2018 honeymoon trip (124).JPG
    133.4 KB
  • 2018 honeymoon trip (125).JPG
    2018 honeymoon trip (125).JPG
    166.7 KB
  • 2018 honeymoon trip (126).JPG
    2018 honeymoon trip (126).JPG
    156.7 KB
  • 2018 honeymoon trip (127).JPG
    2018 honeymoon trip (127).JPG
    143.5 KB
  • 2018 honeymoon trip (128).JPG
    2018 honeymoon trip (128).JPG
    117.6 KB
  • 2018 honeymoon trip (129).JPG
    2018 honeymoon trip (129).JPG
    98.8 KB
  • 2018 honeymoon trip (130).JPG
    2018 honeymoon trip (130).JPG
    98.3 KB
  • 2018 honeymoon trip (131).JPG
    2018 honeymoon trip (131).JPG
    78.9 KB
  • 2018 honeymoon trip (133).JPG
    2018 honeymoon trip (133).JPG
    172 KB
  • 2018 honeymoon trip (132).JPG
    2018 honeymoon trip (132).JPG
    158.3 KB
Eers die agter en as ek sien daar is vastrap plek vir die voor wiel die voor briek, om te verhoed dat die brieke warm word. Monica vaar uitstekend. Met daai fietse lyfie en esel wat darm nie so gepak soos myne nie, is die kompressie sekerlik genoeg om die esel in toom te hou. N entjie ondertoe regoor die boutique se, wat lyk soos n ses puikie golf baan stop ons eers vir n breuk.
Eers die agter en as ek sien daar is vastrap plek vir die voor wiel die voor briek, om te verhoed dat die brieke warm word. Monica vaar uitstekend. Met daai fietse lyfie en esel wat darm nie so gepak soos myne nie, is die kompressie sekerlik genoeg om die esel in toom te hou. N entjie ondertoe regoor die boutique se, wat lyk soos n ses puikie golf baan stop ons eers vir n breuk. “Jis dit was nou n ietwat van n benoude stukkie pad hierdie gewees”, sê Monica, en haal gou n brandstokkie uit om die senuwees effe tot bedaring te roep. “Maar moet ek bylas ek voel trots dat ek dit gemaak het, en dit was asemrowend, alhoewel ek nie veel kon rond kyk nie”. “Ek moes selfs hier en daar die brieke aanwend”, voeg sy by met daai skelm glimlaggie op daai verdomde onweerstaande gesiggie, en ek voel hoe my innerlike begin bokspring en allerhande bollemakiesies maak. Daai afdraande was toe erger as wat ek gedink het as sy die brieke ook nog moes gebruik. Hier is nie n siel in sig nie, en dis doodstil. Monica haal n paar versnapperings uit die sak op haar esel. Ek het soveel keer versuim om die keteltjie aan die gang te kry op die avontuur het ek na die avontuur besef. Op hierdie spesifieke stop was daar iets anders wat my aandag afgetrek het, maar ek gaan nie heeltemal daar op kan uitbrei nie, aangesien hierdie n familie skrywe is. Sê maar net daar was n interresant blommetjie langs die pad in die bos wat my aandag geferg het.
Nadat ons die blommetjie van naderby aanskou het en diesmeer keer ons terug na verversings, tevrede en iewat gedreineer van energie. “Jis kyk daar op daai boom”, sê ek vir Monica, en skarrel in my verslae gemoeds toestand vir die kamara. N roofarend, vind ek toe nou hier by die huis uit in my ‘Newmans’ voël boek.
As ek die swak gehalte foto vergelyk met die foto’s in die boek. “Die verdomde kamara”,sê ek vir Monica, nadat ek die arend bekruip het, en soos ek nader gaan fotos neem, ingeval hy weg  vlieg. Die kamara is op optimale digitale benadering, en vat dus baie battery krag. Toe ek nou mooi naby is vir n laaste foto toe besluit die batterye hulle gaan nou protesteer en ophou werk. “Verdomp”, sê ek vir myself, en retereer terug na die esel se kant toe vir ander batterye. Maar die Arend se oog vang iets om te eet iewers, en hy verhuis na n paal toe, nader aan my, om n beter siening te kry van sy middag ete. Nou pomp daai adrenelien mannetjies, erger as toe ek die blommetjie van nader beskou het, en energie vlakke gaan in die rooi in. Ek maak dit terug na die esel en probeer so sag as moontlik Die batterye wissel terwyl die arend n aanvals plan bewerk vir die onbewuste prooi. Ek kry alles reg, sit die kamara aan en jaag die digitale benadering tot maksimum, Die fokus is net in, toe tree die aanvals plan in werking en ek vang hom mooi in sy eerste stukkie vlug, maar die agtergrond op die foto verberg die grasuese vlerk formasie.
“Verdomp, daar mis ek hom weer”, sê ek terwyl ek sy vlug patroon volg in die hoop dat hy weer hier naby iewers kom sit. Maar dit gebeur nie. Hy het seker maar gevoel die prooi is die moeite dit nie werd nie. Ons kou so bietjie aan die eetgoedjies, om die energie vlakke op te kry, toe ons die donnerweer opgewonde aankondig aan die reën dat hy ons opgespoor het. Reën laat hom nie twee keer nooi nie en die eerste druppels begin ons opgewonde eer met hulle teenwoordigheid. “Ag kyk nou weer hier”.”Mens sal sweer die reën wil saam in ons avontuur deel”, sê Monica glimlaggend. Ons pak haastig ons goedjies in, trek die nodige weer aan, en saal op. Ons gee die esels lysels en hulle vat ons in die rigting wat e-trex vir hulle aandui. Reën het nou regtig tenvolle by die avontuur aangesluit, Maar raak gou verveeld, seker maar omdat ons so stadig ry, en daar nie regtig aksie is nie. Ons ry verby n paar damme en opstalle. Hier is uitsigte wat net nie kan anders, as om beter te word nie. Dis forel wereld hierdie, en die skaap boere staan ook nie terug nie, en die gedagte aan Heidi se berge keer terug na my gedagtes. Op die een kop tussen die groen gras kry ek die klomp skape, en stop eers gou vir n foto.
“Heidi se bokke”, sê ek vir Monica as sy langs my intrek. “Ja, dis nou nie bokke nie, maar die sal doen”,antwoord sy. “Dit is darm sprokies mooi hier en die son wat so deur die wolke skyn, wat my laat dink aan die tyd toe ons deur heksrivier gery het oppad Kaap toe”, gaan sy aan.”Kyk daar in die verte het reën iemand anders gaan kry om te pla”, wys ek dit uit vir Monica. “Hopenlik los hy ons nou bietjie in vrede”, glimlag sy

Attachments

• 2018 honeymoon trip (134).JPG
    2018 honeymoon trip (134).JPG
    93.7 KB
  • 2018 honeymoon trip (135).JPG
    2018 honeymoon trip (135).JPG
    117.2 KB
  • 2018 honeymoon trip (136).JPG
    2018 honeymoon trip (136).JPG
    127.4 KB
  • 2018 honeymoon trip (137).JPG
    2018 honeymoon trip (137).JPG
    112.9 KB
  • 2018 honeymoon trip (139).JPG
    2018 honeymoon trip (139).JPG
    183.3 KB
  • 2018 honeymoon trip (141).JPG
    2018 honeymoon trip (141).JPG
    56 KB
  • 2018 honeymoon trip (138).JPG
    2018 honeymoon trip (138).JPG
    65.2 KB
  • IMAG0177.JPG
    IMAG0177.JPG
    140.9 KB
  • IMAG0178.JPG
    IMAG0178.JPG
    116.8 KB
  • IMAG0176.JPG
    IMAG0176.JPG
    94.7 KB
N ent verder langs die pad ry ons ook verby n klomp perde wat teen die heuwels staan, en ek verstom my so aan die gesig dat ek skoon vergeet om n foto te neem. Steeds daal ons af en die pad kronkel nou nogal lelik af, maar Monica kom steeds.
Die pad word vir n oomblik gelyk, selfs met n effe opdraande aan die einde. Dit is op die gelykte dat n modderpoel my voorlê met n pad versperring om n blinde draai. Hy het seker geweet die uitsigte hier is so onweerstaanbaar, n mens sal nie kan help om vir dit te kyk nie. Nie steenstaande, vang hy my in volle vlug, dat die esel se hele onderkant en my skoene toetentaal van die modder bespat is. In my spieël sien ek sy self voldane, tervrede glimlag verdwyn in afwagting van sy volgende slagoffer, maar Monica het hom reeds gewaar waar hy sy eie beul blaas, oor die slagoffer wat hy so pas gevang het, en fnuik hom met n ratse afwykings manuveer oor die gras polle langs die pad. Ek glimlag oor die verdiende loon wat Monica hom toegedien het. Na die effe opdraantjie, draai die pad om die volgende kontoer, en ons begin weer vinnig te daal. Dit voel vir my amper asof ek  Sani pas wat ek destyds gery het herleef. Monica in haar nuut gefonde selfvertroue, sien selfs kans vir n waai vir die kamara, terwyl sy en haar esel teen die afdraande rol.
Die pad is ook darm in verbasend goeie toestand, nie dat ek iets wil wegvat van Monica se ry vernuf  nie. Van hier waar ons nou is kan mens die N4 teerpad sien, en dit is nogal n uitsig om te waardeer.
Dit verbaas my dat die pad/pas nie eintlik n naam het nie. Hy is redelik heelwat erger as die ander een wat ons vroeër gery het, en ek kan my verbeel hoe dit moet voel om hier op te ry. N kar kom van voor af (toyota rav) met twee ouerige mense in. Dis die regte voertuig vir die tipe wêreld, Hulle het ook seker nie meer kinders nie, so idiaal vir hulle om hier te bly. Dalk onvlug hulle net vir die naweek die geraas van die stad,is seker ook n opsie. Die esel bokspring oor n klip, asof hy wil sê, “konsetreer asb op die taak op hande, om sonder voorval tot onder te kom”. Hy is seker nie lus om te gaan lê nie, aangesien sy mede esel met Monica op so goed vaar. Die esels en hulle selfbeeld tog. Ons tref die laaste stuk van die afdraande, verby nog n opstal en iets wat lyk soos n koffie hius, maar ons hou verby tot ons die N4 teerpad beryk, waar ons die esels eers n rus kansie gee en e-trex my n aanduiding gee oor die pad vorentoe. Monica haal n brandstokkie uit. “Jis dit was nogal n opwindende stukkie pad die”, sê sy en daardie onweerstaanbare glimlaggie verskyn weer op daai selfs meer onweerstaanbare gesiggie. Maar in n oomblik verander die glimlaggie in n lag, en ek kon sweer daar was so effense sarkasme daarby betrokke, as sy wys na die modder op my esel se pens en my skoene.
“Daai modder poel het julle mooi gevang”, kom dit deur die gelag. “Ja die vark het ons mooi in sy lokval gevang met die stukkie mooi gelyk pad en die uitsig wat so onweerstaanbaar was”. “Bly jy kon hom darm ontduik”, antwoord ek met n glimlag. “Ek kry ook gou n foto van die pad se identiteid, net ingeval ek n ys teen hom wil instel vir onnodige kaskenades”, verander ek gou die onderwerp.

Attachments

• IMAG0179.JPG
    IMAG0179.JPG
    110.8 KB
  • IMAG0180.JPG
    IMAG0180.JPG
    118.3 KB
  • IMAG0181.JPG
    IMAG0181.JPG
    89.9 KB
  • IMAG0182.JPG
    IMAG0182.JPG
    101.6 KB
  • IMAG0183.JPG
    IMAG0183.JPG
    144.6 KB
  • IMAG0185.JPG
    IMAG0185.JPG
    111.9 KB
  • IMAG0184.JPG
    IMAG0184.JPG
    135.1 KB
  • IMAG0186.JPG
    IMAG0186.JPG
    199.1 KB
  • IMAG0187.JPG
    IMAG0187.JPG
    199.2 KB
  • IMAG0189.JPG
    IMAG0189.JPG
    95.3 KB
“E-trex sê ons draai hier links weer op die R540, vir 6 km waar ons weer regs op n grondpad om aan te sluit by R36”,lig ek vir Monica in. Haar brandstokkie is klaar en ek gaan gou die esels se bloedvlakke na om seker te maak hulle is nog reg. Geen pyne daar nie, ons saal op, en stuur die esels in n noord oosterlike rigting Lydenburg se kant toe. 5.5 km verder lig e-trex my in dis tyd om regs te draai. Ons moet oor die die pad draai en daar is heelwat verkeer so ek ry effe stadiger om dit so te vang dat as ons by die afdraai kom ons nie hoef te stop vir die kruising nie. Dit werk mooi en so 50m voor die afdraai is daar n gaping in die verkeer, en ek gaan oor. Ek sien Monica volg dadelik. Ons het so 50 m wat ons teen die verkeer op die kant van die pad moet ry. Ek ry naaste aan die teer, sodat Monica verder van die teer kan ry, tot ons by die afdraai kom. Ek stop gou om die bord aft e neem.
Dit is n gemaklike grond pad, met hier en daar n paar stukke sinkplaat pad om jou tot die werklikheid terug te roep uit jou droom van n wêreld reisiger, iewers vêr in n ongetemde deel van Afrika.
Na 8 km grond pad, meeste van die tyd met die treinspoor wat jou geselskap hou, bereik weer die teerpad,
en soos ons aangery kom, sien ek al die 18 voetige monsters wat die swart slang stuk vir stuk verteer. E-trex wys ons moet regs in n suid suid westelike rigting. Ek Neem gou die bodjie af, en probeer so na as moontlik aan die kasteel in die agtergrond kom maar die kamaratjie wil nie. Hy weet seker van een of ander ongeruimtheid wat daar aangaan. Ons steek die 18 voetige monsters een na die ander verby, en begin daal teen witklip pas af. Soos ek die gewoonte het laat ek die esel spoed vang, sit hom in neutraal en gee hom vrye teels, gooi my arms in die lug, asof om my vlerke te sprei, neem die pad wat voorlê in my gedagtes vas, maak my oë vir n oomblik toe, en sweef soos n arend in die wind. Maar die sweeftog word kort geknip deur Hom wat voel dat my werk vir Hom op aarde nog nie afgehandel is nie, en sê met n rustige stem,”maak oop jou oë en kyk in die pad”. Gewoonlik luister ek en as ek voor my kyk lê daar n doolhof van slag gate. Die esel ontduik die eerste, en ek vat die lysels en praat sag met hom, soos wat daar met my gepraat was. Ons vleg deur die doolhof, tot ons weer van die 18 voetige monsters inhaal. Dit was nogal n afêre om die slaggate en die monsters op dieselfde tyd te ontduik, maar die esel is nie lus om in die monsters se stof te draf nie, en bokspring deur n paar slaggate om sodoende die monsters verby te vat. Monica en haar esel laat hulle ook nie nooi nie en hou mooi by. Ons is verby die monsters en braam Rubenheiber dam lê voor ons uitgestrek, en ek wys vir Monica so in die ry. Ons ry aan en na 22.5 km kry ons die esel wat as trofee teen die paal opgehang is bo n advertensie vir badfontein drank winkel en waterfront resturand.
Wat n jammerte. Hoeveel stories kan hy nie vertel nie. Ons stop eers vir foto van die trofee, en my trofee, terwyl sy n brandstokkie deurwerk. “Jis maar die trokke kan n mens se senuwees goed op hol jaag, en dan is daar nog die slaggate ook”.sê sy “Genade maar dis n slegte pad”, las sy aan so deur die rook wolkies, min weet ons wat nog voorlê. Die monsters het ons ingehaal en dreun verby ons. “Ja nee hulle voeter die arme pad goed op”. “Hier moet ons uit”, voeg ek in die selfde asem by. In ons  beplanning het ek en e-trex mekaar so effe misverstaan, dus mis ons die afdraai na die opvolg van die Wilgekraal pas, en gaan reguit aan na die Chomse se hoogte pas, nemende aan dis al die pad teerpad, min wetende ek het eintlik die afdraai wat ons moes vat afgeneem.
Ons kruis net oor en stop daar, om stof af te skud, en dan is ek en e-trex weer aanmekaar oor watter rigting nou ingeslaan moet word, asgevolg van die misverstand, met die laai van die kaarte. Gelukkig is hy baie geduldig en wys my op die afdraai wat ons gemis het, en dus nou hoekom ons hier moet regs draai. “Hy is al weer reg, sal ek ooit leer”,sê ek vir Monica. Sy kan maar net lag. “Jis maar daai stof was erg, en is ooral in”,glimlag sy en steek n brandstokkie op om die smaak van die stof in die longe te demp. Toemaar ek sal vanaand in die bad/stort seker maak dat alles skoon gemaak word, gaan die stoute gedagte deur my kop, en n ewel glimlag verskyn op my gesig. Monica glimlag “is jy alweer besig met stoute gedagtes, nie dat ek omgee nie”, sê sy. “Nee ek dink maar net aan die koue dam waarin ons al die stof gaan moet afwas”, probeer ek myself en die gedagtes kamoefleer, en dan solank die pap aan te maak vir my verassing vir vanaand se bly plek. Die R359 is n mooi pad. “Dit lyk soos n nuwe pad die”, sê ek vir Monica, om die onderwerp te verander, terwyl n paar karre soos vinnig by ons verby ry dat ons en die esels geruk word van die turbilensie wat hulle volg. “Genade maar die mense is haastig”, sê Monica. “Hoop nie hulle ry ons om hier nie”, las sy aan en werk so bietjie harder aan die brandstokkie. Ek en e-trex gesels gou, en ek gee terugvoer aan Monica. ”E-trex sê dit is so 11km dan draai ons weer af op die grondpad”, probeer ons haar gerus stel. Nie seker hoe effektief dit was nie. Ek speel so bietjie met die kamara terwyl Monica die brandstokkie klaar maak. Die bambi hotel se ingang lê voor ons.
“Sien hulle het n spesiale aanbod op enkel of dubble”. “Dink jy dat dit kamers of dienste is”, vra ek glimlaggend. “Dink maar nie ons moet gaan uitvind nie”, kom die antwoord.  “Jy reg om die pad aan te vat”, vra ek vir Monica, en sy beaam met daai onweerstaanbare, skaam glimlaggie. Ek hou die esel in tot ek sien die pad is mooi oop vir n lang stuk, voor ek weg trek. Dit sal Monica se senuwees help in toom hou as sy nie in verkeer hoef weg te trek nie. Ons ry n almuntige 110 km/uur, en steeds is daar mense wat ons so vinnig inhaal in die geel lyn waar ek bly, dit laat mens solank saamspan vir die slag. Ek skat hulle ry so 160km/uur, en hulle moet plek maak vir die mense wat 210km/uur ry. Soos ek sê, ek skat maar. So elke nou en dan kyk ek in die spieël om te sien of Monica nog reg is, maar sy hou by.

Attachments

• IMAG0188.JPG
    IMAG0188.JPG
    148.8 KB
  • IMAG0190.JPG
    IMAG0190.JPG
    100.3 KB
  • IMAG0191.JPG
    IMAG0191.JPG
    106.6 KB
  • IMAG0192.JPG
    IMAG0192.JPG
    117.2 KB
  • IMAG0193.JPG
    IMAG0193.JPG
    113.1 KB
  • IMAG0194.JPG
    IMAG0194.JPG
    115.7 KB
  • IMAG0197.JPG
    IMAG0197.JPG
    143 KB
  • IMAG0199.JPG
    IMAG0199.JPG
    159.1 KB
  • IMAG0200.JPG
    IMAG0200.JPG
    98 KB
  • IMAG0201.JPG
    IMAG0201.JPG
    99 KB
Op 10.5 km laat weet e-trex my dis tyd om regs te draai by die Goedewil afdraai, oor die pad van die spoedvrate.
Daar kom n gaping en die esels laat nie op hulle wag nie. Oor die teerpad, en bokspring opgewonde oor n paar klippe waar die grondpad begin. E-trex wys by n spleet in die pad ons moet reguit aanry, Maar nadat ons n ent gery het, kry ek ander gadagtes, en stop eens. Ek wil eers sy opinie hê oor n gedagte.
Monica neem ook die geleentheid aan om n brandstokkie deur te werk. “Het daai teerpad sy tol ge-eis”, vra ek. “Jis maar daai mense is van looitjie getik”. “Hulle ry soos manijake”, laat sy dit los met rook syne soos n wafferse indiaan. “Genade ek was nog nooit so bly om n grondpad te sien nie”, sê sy. “Toemaar van hier is dit meeste van die pad grondpad, tot in Belfast”, stel ek haar gerus. “E-trex stem die keer saam met my oor die pad, en dat die rigting wat ons nou eintlik in is, n ompad is wat by die ander pad aansluit waar ons net na die teer n spleet in die pad gekry het, en regs gehou het”, sê ek opgewonde vir Monica, bly oor die feit dat ek darm eenmaal reg kon wees. “Ai julle en julle ego’s”, sê sy “Ons sal moet terug draai, en daar bo regs draai”. So gesê so gedaan en ons draai terug en draai die keer regs by die spleet. Dit is n enkel baan, twee spoor pad wat ons deur die afgesnyde plantasies vat, tot ons weer by die plase kom en die laning, wat net as akkerbome beskryf kan word. Ek ry so n ent vooruit en gaan stop dwars om n foto van Monica te neem waar sy deur die bome ry. Mooi kyk sy is daar.
Ek moet baie foto’s neem sodat sy na die tyd kan sien waar sy gery het. Soos sy sê, “ek kyk nie rond nie, ek kyk vir die klippe en die pad”. Nog so ent aan toe begin ons weer ernstig klim, op n klipperige grondpad met heelwat verspoelings, so die konsentrasie knoppie word so bietjie opgedraai. Met die uitsig oor die golwende vlaktes aan die linkerkant, en die majestieuse berge aan die regterkant, kan n mens maar nie anders as om so hier en daar n blik te steel nie, al weet jy dit kan fataal eindig, met die klippe wat al erger en grooter word hier en daar. Maar die esels is in hulle element. So nou en dan loer ek  ook in die spieël en sien Monica hanteer die hele klippe storie heel goed. Eers toe ons bo kom en afsaal, kom die volgende woorde in my rigting. “Dit het miskien goed gelyk maar ek sal maar eerder nie die woorde herhaal wat in die kopdop uitgekom het nie”, sê sy met n glimlag, en las aan. “Maar die uitsig maak dit die moeite werd”.
“Dit is asemrowend mooi, en die stilte is darm n geweldige kontras, teenoor die baas by die werk, wat aldag in mens se ore neul”. “As hy weer begin neul dink ek net aan die plekke”, las sy met n sarkastiese toonset by. “Daar vêr oor die koppe is die teerpad”. “Kyk jy kan die karre sien ry”, wys ek dit vir haar uit. Ek is bly sy is positief, en dat sy die klippe en opdraande gemaak het sonder insidente. Sy vat haar foon en gaan vang eers die opdraande met die klippe vas op die geheustokkie, sodat sy bewys het van dit wat sy oorkom het.
“Jy was onsagwekkend gewees, en al het dit nie so heeltemal goed gegaan nie, net die feit dat jy hier is saam met my, is vreeslik onsagwekkend”. Ek probeer so veel as moontlik van die uitsigte in my interne lêer sisteem vasvang, en dan van dit ook op die tegnologiese lêer systeem, om vir die kinders by die huis te wys. Vir n oomblik hou ons mekaar net vas in stilte, en staar oor die groen onstuimige see die verte in. Hoe gelukkig kan n man darm wees dat sy vrou bereid om so met hom die onbekende te verken, gaan dit deur my gedagtes “Dankie dat jy beryd is om die met my te deel op die manier”, breek ek die stilte, en staar vas in daai gesig wat in beurt absolute onweerstaanbare groen oë huisves, en dit kos my groot moeite om my dierlike instinkte in toom te hou. Die liewe Vader het sekerlik my probleen gesien, want die volgende oomblik hoor ons eers die geratel van n bakkie, wat teen die pad opkom, en toe sien ons hom en ek glimlag in my binneste. Nie seker of ek n oplossing tot die probleem wou gehad het nie, maar nou ja so is dit toe. Die bakkie gaan verby en begin skud skud teen die afdraande ry. “Genade kyk hoe val daai bak uit mekaar uit”, wys ek vir Monica. “Selfs die kante beweeg heen en weer soos die bakkie oor die klippe klim”, las ek by.
“Ja maar dis omdat dit n Isuzu is en nie n Toyota nie, sou Rikus gesê het”, las Monica laggend by. Ons hap intussen elkeen n energie stokkie en sluk n vloeibare joghurt af, dan is dit weer tyd om hierdie stukkie hemel van ons te verlaat. Ons maak alles vas, en druk die esels in die rigting wat die bakkie verdwyn het. Ons ervaar los klippe met groot klipbanke tussen in wat help dat n mense net weer beheer kry van die los klippe af. Halfpad in die vallei af haal ons die bakkie in en gaan verby, maar onder in die vallei wys e-trex my daarop dat ons moet links draai.
“Die borde kry nie baie aandag hier nie”. “Miskien moet ons n tender insit om al die borde op die land se gronpaaie te onderhou, dan gaan ons lekker ry”, gooi ek die voorstel op die tafel. “Jy sal alleen ry, want iemand moet na die kinders omsien”, blaas Monica my idee in stukke. “En moenie gedagtes kry oor alleen ry nie, net ingeval jy idees kry”, las sy by. Ëk is nie lus om terug teerpad se kant toe te ry nie”, stuur ek die onderwerp in n ander rigting.”Ek hou jou dop”, sê Monica. Ons besluit gesaamentlik dat ons nie lus is om weer teerpad is kant toe wil gaan nie. Dus hou ons reguit aan weer op uit die kloof uit. Ons kry n Toyota land swerwer wat van voor af kom met n klomp jong mense agter op. Die ou ry nogal vinnig, maar die toyota kan dit seker vat. Dis net bietjie onverskillig met die mense agter op, maar dit gaan nie my probleem word nie. Die res van my avontuur lê nog voor. Die klim duur voort. Ek kyk op teen die berg en sien dat daar tekens is van n pad wat daar loop. Kan dit die pad wat ons nou op is wat daarop kronkel. Dan gaan die n lekker klim wees, gaan dit deur my gedagtes. Ons kom by n plek waar die pad sowaar toe n U draai maak, met n opstal nie te vêr van die pad af nie. N hout gebou wat uitkyk oor die vallei. Daar is ongelukkig geen naam bord nie, maar die mense het n asemrowende uitsig oor die vallei. Ons hou aan die pad volg, steeds klimmend, maar nou terug in die rigting van waar ons gekom het. 700 meter draai die pad weer terug in die rigting wat ons oorsprongklik moes gery het, en weer voel dit of ek Sani pas herleef. Ons stop ver n oomblik en ek kan die pad ondertoe afneem, waar ons nou net gery het. 

Attachments

• IMAG0202.JPG
    IMAG0202.JPG
    124 KB
  • 20180204_112019.jpg
    20180204_112019.jpg
    210.8 KB
  • IMAG0203.JPG
    IMAG0203.JPG
    193.5 KB
  • IMAG0205.JPG
    IMAG0205.JPG
    107.2 KB
  • IMAG0206.JPG
    IMAG0206.JPG
    115.7 KB
  • IMAG0209.JPG
    IMAG0209.JPG
    174.3 KB
  • 20180204_153555.jpg
    20180204_153555.jpg
    152.7 KB
  • IMAG0214.JPG
    IMAG0214.JPG
    123 KB
  • IMAG0216.JPG
    IMAG0216.JPG
    187.1 KB
  • IMAG0217.JPG
    IMAG0217.JPG
    122 KB
Monica stop nie want dis op n opdraande, so sy verby my. Ek maak klaar met die fotos, sit die esel in rat, en haal vir Monica in. Skielik verskyn die enorme toring voor ons, en ek trek die esel in. Die moet ek afneem. Monica trek langs my in, en ons saal af.
“Genade maar dis n hoë toring, en kyk daai enorme kabels en sement blokke wat hom hou”. “Watse toring sal dit wees, seker n selfoon toring”. “Die plek is idiaal geleë”, kom dit amper alles in een asem van Monica. “Ja dis vrek hoog”. “Kan jy dink die drommel wat die gloeilamp daarbo moet ruil sodat die vlieënde voertuie nie in die aand hierin vasry nie”. “Ek glo dis n hele dag se werk net vir die een gloeilamp”. “Dink nie ek sal dit maak nie”, las ek by, as ek dink aan die dae toe ek valskerm spring probeer het. Dit het nie so goed geeindig nie. Maar dis nie deel van die verhaal nie. “Ja nee ek sal nie eens twee meter hoog klim voor ek my klits heeltemal kwyt raak”, gaan Monica aan. “Nou is die vraag hoe gaan ek die pretjie op die tegnologiese kaart vasvang”, vra/sê ek vir myself hardop, waarop Monica reageer. “Miskien naby staan en maar opwaards neem”. Ek gaan kniel by haar en haar esel, en neem opwaards, om die esel ook sy oomblik van glorie te gee.
“Ek sal nog een moet vat van die onderkant Anders gaan mense nie die sement blokke sien nie” sê ek en probeer so veel moontlik inkry. As ek nou daaraan dink moes ek en die esel net n end in die veld in gery het en Monica en haar esel afgeneem het. Sal dit onthou vir n volgende keer. Van hier word die pad redelik plat en baie mooi, behalwe vir die een of twee holtes wat gebeur as die mense met hulle karre deur die water poele ry, gemeng met die nodige sinkplaat, om hom so bietjie ekstra skop te gee.
Skielik spring die stopstraat, soos n wafferse spietkop van ouds, voor my in by die kruising.
Ek stop en steek my hand uit vir Monica, en sy kom stop gedwee langs my. “Pasop dat jy nie oor die wit streep stop nie, netnou is daar iewers n spietkop hier in die gras”, spot ek, en sy lag net en ry aan, nadat ons links, regs en weer links gekyk het. Sy hou haar esel effens in, want sy voel baie ongemaklik om voor te ry, so sy laat my altyd voorry. “As jy val weet ek om nie daar te ry nie”, sê sy gewoonlik. Die res van die pad is mooi en ons maak goeie tyd. Ek wil nie te laat in Belfast kom nie, want ek beplan iets speciaal aangesien dit ons Heuning maan is vandag/vanaand. Ons kruis die elandsfonteinspruit, maar daar is nie veel water wat daaruit spruit nie, so ons hou verby, want die son is besig om lêplek te soek, en ek wil nie hê ons moet donker by ons lêplek aankom nie. Dit sal kattastrofies wees.
Ons kom by die teerpad R540 Lydenburg/Dulstroom en e-trex laat my weet, links draai Belfast se kant toe. Ons stop n oomblik. “Gaan ons iets eet in Belfast”. “Ek voel bietjie dun”, sê Monica. “Dis reg so, as ons n plek kan kry wat oop is”, is my antwoord en ek las aan. “Uit vorige ervaring toe ek hier by bosbou gewerk het, het ek geleer, op Sondae gaan die mense kerk toe, dan na kerk maak alles oop vir n uur vir mense om laaste goedjies vir die middag maal te kry, en dan maak alles weer toe, maar kom ons gaan kyk wat kry ons”. Oppad in Belfast toe werk ek weer aan n foto van my en Monica so in die ry, oor die skouer. Die arm lengte het dit darm gemaak.
Ek is verbaas om te sien hoe het Belfast uitgebry, so dalk is daar hoop vir ietsie om te hap. En so waar as vet kry ons die total brandstof stasie se winkeltjie oop, Waar ons stop vir n roomys. “Hulle het nie vleis of sulke derglike goed nie”. “So daar sit ons probleem vir die aand”, sê Monica. “Dan is dit seker maar die laaste van ons proviante”, sê ek. “Waar bly ons vanaand”, en in die selfde asem, “ek het n bed en ontbyt gesien toe ons ingekom het, dalk kan ons daar gaan hoor”.
Dis nou nie wat ek in gedagte gehad het nie, en ek wil nie die verrassing bederf deur te sê waar ek eitlik wil gaan nie. “Dis reg, kom ons gaan hoor”, is my antwoord terwyl ek diep binne my bid dat hulle of vol is, of toe is. Ons ry soontoe, en stop voor n toe hek. Mooi so, gaan dit deur my gedagtes, maar die pop laat haar nie sommer van stryk bring nie. “Laat ek hulle bel”, sê sy. Daar is n nommer, Maar die liewe Vader het my geheim gedeel, en die sein laat vaag, op so n manier dat daar geen komunikasie is nie, en n dankie gebed gaan op van my af terwyl ek teleurgesteld probeer voorkom. Die plek is op die hoof pad, en soos ons daar staan voor die hek ruk die hele pad en sy pad en sekerlik ook die kamers, elke keer as een van daai 18 poot monsters verby kom. Kannie dink dat n mens enigsins enige slaap hier gaan inkry nie, nie dat ons veel wil slaap vanaand nie, maar ek wil ook nie dinge hê wat inmeng met my ritme nie. Ek vat my kans. “Ons kan gaan kamp daar by die plantasie se dam”. “Ek ken n lekker kamp plekkie daar, waar niemand ons sal pla nie”. “Dit sal ook heelwat goedkoper wees aangesien ons begroting bietjie skrams is”. Ek sien die tranetjies vorm in daai verdomde onweerstaanbare oë, en weet net daar, ek het die pap bietjie dik aangemaak, maar ek is nie seker watter deel te dik was nie, maar sy verlig my angs. “Ek wou nie regtig op die aand gekamp het nie, aangesien dit so spesiale aand is, kom dit deur die traanjies”. “Weet jy nie dalk van ander plek nie”, kom dit half despiraat. My hart skeur maar ek wil haar verras. “Wel dis of by die munisipale dam wat reg langs die informele woonbuurt is, kamp, of by die plantasie”. “Kom ons maak dit dan maar eerder die plantasie”, sê sy. Vanaand bederf ek jou stukkend dink ek. Belfast het iewat uitgebrei, en ek sukkel aanvanklik om my pad uit te kry op die R33. Ek kyk gereeld in spieël om seker te maak sy hou by. Ons ry uit op die R33, en soos dit wil is daar nog n gaste huis voor ons by die plantasie indraai, maar ek maak of ek hom nie sien nie, maar sien in my spieël hoe sy wys en wys, maar Keith is blind. By die plantasie draai ek in om vir haar te wys waar ek gebly het. Daar stop ons want ek moet gou direksies vra. “Hoekom gaan bly ons nie by daai plek op die pad wat ek jou gewys het nie”. “Jy kon hom seker nie mis gekyk het nie”, druk sy my in n blik. “Goed dan ons kan gaan kyk, maar ons is nou hier, kan ek jou net gou die dam gaan wys”, is my despirate poging sonder om haar verder te ontstel, want ek weet die son lê al goed laag. “Dis reg so, maar ons moet nie te lank draai nie, want die son lê al laag, en ek wil nie weer in die donker ry nie”, sê sy. Die woorde is soos voël gesang in my ore, en ek druk die esel in die rigting wat die man beduie het. Ek hoop van harte die plek wat ek soek bestaan nog en het nie dalk al afgebrand nie. Ons vleg deur die plantasie en ek hou n algemene rigting. Skielik is die dam voor ons, en as ons uit die plantasie kom kyk ek regs en sien die plek wat ek soek. Lakenvlei lodge. Maar n mens sien net gedeelte en ek kan sien Monica skuif ongemaklik op haar esel rond, so in so dat dit nie lyk of sy al gesien het wat ek sien nie. Voor sy iets kan sê hits ek my esel aan en draai regs in die rigting van die lodge. Ek sien sy is bietjie traag want ons ry nou weg van die R33 en die plekkie wat sy wil gaan kyk, maar sy kom, en diep binne vra ek nederig omverskoning. Ons ry op n baksteen pad, draai weg van die dam af en ek sien die hout huisies in die plantasie. Ons ry die plantsie binne en ek gee Monica kans om in te haal, dan stop ons voor die ontvangs kantoor. Daar is ook ander mense daar met n kar wat in die plantasie loop. Ons saal af en as die kopdoppe afkom, sien ek n effense glinster in Monica se oë. “Wat se plek is die vra sy in n amper opgewonde toon”. “Dis die plek waar ons slaap vanaand, as ons iemand by ontvangs kan kry”, antwoord ek en ek sien dadelik daai opgewondeheid betree n nuwe vlak. Die stomp huisies is omgeveer 30 m uitmekaar gespasieër in die plantasie.
Die mense wat ons daar kry sê hulle kry niemand in die hande nie, en ry toe weer.  Daar kom ook n ander vrou uit die naaste hius en Monica wat nou vasbeslote is gaan vra haar, maar die reaksie wat sy kry is nie wat sy wou gehad het nie.  “No inglish”, is al wat sy kry, en Monica is vir n oomblik uit die veld geslaan. “Hier is n nommer op die kantoor deur”, sê ek en gou is sy op die foon wat ingehaak is by die laaier op die fiets want die battery is pap. Haar opgewondenheid het piek beryk. Die liewe Vader het ook die plek vir ons beplan en die sein heeltemal herstel. “Die ou sê hy stuur gou iemand om die kantoor oop te sluit”, sê sy, een van die kantoor personeel kom af na die kantoor en teken ons in, en vergesel ons na ons stomp huisie, die een in die middel van al die ander huisies. Ons gaan in en die vroutjie wys ons waar is alles, en alles werk, en toe is sy weg.

Attachments

• IMAG0219.JPG
    IMAG0219.JPG
    103.9 KB
  • IMAG0220.JPG
    IMAG0220.JPG
    92.3 KB
  • IMAG0221.JPG
    IMAG0221.JPG
    113.6 KB
  • IMAG0222.JPG
    IMAG0222.JPG
    144.2 KB
  • IMAG0223.JPG
    IMAG0223.JPG
    153.2 KB
  • IMAG0224.JPG
    IMAG0224.JPG
    170.9 KB
  • IMAG0225.JPG
    IMAG0225.JPG
    107.5 KB
  • IMAG0226.JPG
    IMAG0226.JPG
    102.5 KB
  • IMAG0227.JPG
    IMAG0227.JPG
    158.3 KB
  • 2018 honeymoon trip (154).JPG
    2018 honeymoon trip (154).JPG
    187.8 KB
Monica se oë verdrink in trane van geluk, die keer. “Jy is n regte vark”, sê sy. “Die is beter as my wildste drome, en jy mag jouself maar soos n vark gedra vanaand”, sê sy terwyl sy my styf vas druk in haar arms. Oor die vark gedeelte gaan ek nou nie uitbry nie. Gaan maar net sê dat dit n aand van liefde,lag en vet lekker pret was, soos net n wittebrood kan opdis. “Gaan ons die fietse haal dan kan ons afpak, en regmaak vir die aand”, vra ek. “Dis reg sê sy. Ons ry toe sommer die fietse al met die voetpaaitjie op, tot by die hut, waar ons net die klere en badkamer sak afhaal. Ek het myself verwyd dat ek nie n bottel verouderde druiwe sappies in my begasie ingesmokkel het nie, nie dat dit eintlik nodig was nie, maar dit sou die kersie op die koek gewees het. Ons het kraak brood, mossels en smeerkaas gehad vir aandete. Dit is absoluut wonderlik wat mens alles met daai kan doen om die eet ervaring iets te maak om te onthou. Oor die vark gedeelte gaan ek nou nie uitbry nie. Die aand het gekom en gegaan. Dit is n fantastiese plek, met alles wat n mens wil hê in die hut.
Al wat kort is die kos, wat mens self moet voorsien. Daar is selfs koffie, suiker en melkpoeier. Die bad in alles is voorwaar iets om te beleef. Die volgende oggend onwaak ons met die plantasie en die ander hutte in n ligte mis gehul, asof uit n sprokies prent.
Ek maak koffie terwyl Monica nog so bietjie inlê. Gisteraand het seker bietjie sy tol ge-eis, en ek voel tevrede “Jou koffie wag vir jou op die stoep”, roep ek van af die stoep. Soos sy uitkom en sien wat buite is kan ek sien sy is uit die veld, of sal ek eerder sê uit die plantasie geslaan deur dit wat sy sien. “Dit voel of ons in n sprokies boek is”, sê sy. N mis laag laag lê in die plantasie, maar die so dig dat mens nie daar deur kan sien nie. Amper soos in n sprokies verhaal. “Ek het nog altyd van so iets gedroom, en nou is dit werklikheid, en ek weet nie wat om te sê nie”, kom dit uiteindelik, met haar oë wat lyk of sy te veel koffie gedrink het, en nou oorvol is met water. Vir n oomblik sit ons net weer daar en luister. Daar is voëlgesang, en in die verte roep n jakkels sy maat vir ontbyt. Dit is baie vroeg, en dis ons gewoonte om op sulke ekpediesies vroeg op te wees om die dag ten volle te kan geniet. Monica hou my hande styf vas, en dan breek die son se strale skielik deur die bome en die mis.
Nou verloor Monica haarself heeltemal in die oomblik. Ek kan God alleen die krediet gee vir die asemrowende werk wat Hy met die skepping gedoen het, en bid dat dit behoue kan bly vir ons kinders en hulle kinders, en dat Hy vir ons vanoggend die asemrowende skildery voorgesit het. Ek maak my hande los uit Monica se greep. “Ek wil gou n paar foto’s neem”, sê ek, maar daar is nie reaksie nie, net daai staar diep in die bos in so vêr as moontlik deur die mis. Ek neem n paar foto’s en keer dan terug na waar Monica nou al n twede koppie koffie deurwerk. “Hierdie is asemrowend”,kom dit weer. “Kan ons nie maar hier bly nie”, las sy aan. “As dit maar kon sou ek definitief, maar onthou, daar is nog soveel ander plekke wat ons moet sien, wat die mooi sal ewenaar, of verbeter”, laat ek haar sagkuns verstaan. Ek maak n paar jakkels geluide, net om te hoor hoe dit ego deur die plantasie, en Monica maak n paar ander geluide wat net so lekker ego deur die plantasie, en sy word sommer so rooi in haar gesig, en ons lag te lekker. “Ons sal moet padvat, hier is helse leeus in die omgewing”, laat ek dit deur die gelag val. “Jammer, hy het my onverwags betrap”, kom die verduideliking, en ons lag dat die trane loop. “Daai was n klasieke stukkie hoor”, en ons lag aan. Nadat ons herstel het van die lag episode, maak ek my laaste beskuitjie en koffie klaar, en die mis het nou al heelwat gelig. “Gaan jy vir ons binne agtermekaar kry, dan gaan ek gou deur die esels om seker te maak hulle is in orde”, sit ek die voorstel op die tafel. “Dit is reg so, pasop net vir daai leeu’s”, sê sy giggilend. So gesê so gedaan. Ek gaan alles in die fietse na en maak seker alles is op hulle plekke en vas. Ek stap binne toe en vind Monica klaar gestort, hard aan die werk in die huis, maar alles is klaar gepak. “Kan ek maar jou goed op die fiets gaan vasmaak”, vra ek. “Ja jy kan maar vat, ek het sommer jou goed ook klaar gepak”. “Dis net jou ry klere wat ek uitgehou het”, Sê sy. “Jy het maar n lekker kans gevat om te stort toe ek buite was nê”. “Jy kon my saam genooi het”, sê ek half teleurgesteld. “Nê, wil jy nog hier wegkom vandag”, vra sy. ”Mmmm ek sien jou punt in”, sê ek en vat die goed buiten toe om op die esels te pak. “Ek maak vir ons n laaste koffie terwyl jy vasmaak, dan ry ons”, sê sy terwyl ek by die trappe af met die bagasie. Ek maak die goed vas, en ons sluk die laaste koffie, Sluit die deur van die stukkie paradeis en ry met die esels af na die kantoor toe om die sleutel in te gee. Hier ontmoed ons toe vir Chris die bestuurder, en raak bietjie aan die gesels met hom oor die plek. Hy reken hulle moet die plek nou opgradeer na internasionale status, want die plek werk op die oomblik op n verlies, want nie genoeg mense kom hierheen nie. “maar as julle dit meer bekostigbaar maak vir lokale mense sal meer mense hierheen kom, en miskien n kampplek bylas wat nie so baie groot hoef te wees nie, dan sal julle baie mense hierheen lok”, is my argument. “Dit mag so wees maar ons teiken mark is meer internasionale mense”. Daar is baie van hulle atlete wat hier kom oefen as gevolg van die hoogte bo see spieël”, kom sy teen argument. Weer slaan ek terug. “Ja maar hulle kom oefen seker reg deur die jaar nie, en hier is nie eintlik enige ander besienswaardighede in hierdie omgewing nie”. “Die forel word deur die swart bars uit geroei, en die swart bars is in myn insiens in elkgeval n baie lekkerder vis om te vang”. “Van my dae wat ek hier op die plantasie gewerk het weet ek hier is monsters in hierdie damme”, gee ek hom n hele mondvol om aan te kou. Maar hy hou by sy punt. “Die beleggers wil maksimum geld maak, en dit kry jy net uit die internasionale toeriste”. Jaja dink ek by myself. Jy het dit al gesê, maar vir die naweek was ons die enigstes daar, en geen internasonale terroriste nie. So die naweek is ons geld goed genoeg al is dit nie heelemal die hoeveelheid wat hy ingedagte het vir die opgradering nie. Dit gaan blykbaar nogal baie op gaan, so die plek sien ons nie weer nie, tensy ons skelm iewers anders in die plantasie langs die damme gaan kamp. Sal dit nog doen, want ek wil die seuns hierheen bring vir bass vang. Sal sommer een naweek deurry, gaan dit deur my gedagtes. Ek verander die ondewerp en verneem ook na die mense, ook n Chris, wat destyds saam met my hier op die plantasie gewerk het, en hy vertel my hy werk by die area kantoor op Belfast. Ek het die kantore gesien gister toe ons in die dorp ingekom het, en ek bedank hom vir sy inligting. Ek en Monica loop uit op die dek, en daar staan n paar werkers langs die water op die wal.
“Waarna kyk julle, is daar visse”, vra ek. “Ja maar hulle is maar klein, maar daar is baie van hulle”. “Lyk soos forel”,kom die verduideliking

Attachments

• 20180204_184102.jpg
    20180204_184102.jpg
    188.3 KB
  • 20180204_184109.jpg
    20180204_184109.jpg
    103.9 KB
  • 20180204_184121.jpg
    20180204_184121.jpg
    96.8 KB
  • 20180204_184124.jpg
    20180204_184124.jpg
    110.6 KB
  • 20180204_184141.jpg
    20180204_184141.jpg
    97.6 KB
  • 20180204_184210.jpg
    20180204_184210.jpg
    117.1 KB
  • 2018 honeymoon trip (157).JPG
    2018 honeymoon trip (157).JPG
    156.5 KB
  • 2018 honeymoon trip (166).JPG
    2018 honeymoon trip (166).JPG
    183.6 KB
  • 2018 honeymoon trip (167).JPG
    2018 honeymoon trip (167).JPG
    112.7 KB
  • 2018 honeymoon trip (168).JPG
    2018 honeymoon trip (168).JPG
    127.7 KB
Ons dank hulle vir die inligting, kry direksies oor die pad uit na die teerpad toe, en van daar gaan ons terug waar die esels wag. Ons saal op en kry koers teerpad se kant toe, al met die baksteen paatjie langs, en al langs die plantasie af verby vleilande en hoogtetjies.
Wat n lekker stukkie pad. Net so enkel kar paaitjie. Die esel steek skielik vas en wys my op nog n arend op een van die pale langs die pad. Die kamara is steeds om my nek. Maar ek kry nie die esel om stil te staan nie, die kamara aan te sit en die digitale benadering aan te kry, alles op een slag nie. Toe ek uiteindelik dit alles reg het, spry hy sy vlerke, en ek kry net die eerste stukkie van sy vlug vas gevang.
Monica gaan my verby en ons ry rustig voort nadat ek weggetrek het. Maar sy hou nie van voorry en laat my verby gaan. Die pad begin klim met hier en daar n hobbel of n duik in die pad, en ek, dink as n mens hier met n bergfiets afkom en jy vang lekker spoed kan dit nogals opgewonde tye wees. En soos dit is kry ons n vrou bo net voor ons die teerpad beryk, op haar berg fiets in die rigting mik waar ons nou net vandaan gekom het.
Sy lyk nie regtig soos die avotuurlustige tipe nie, maar hulle sê mos,”moet nooit iemand op hulle baatjie trakteer nie”. Ons het ook nie gestop om uit te vind nie. Ons beryk die teerpad aansluiting, neem eers n paar fotos om vir almal die ingang na die fantastiese plek te wys.
  10 km uit Belfast op die dullstroom pad, is wat die bordjie aandui.
“Kan ons maar gou daar by Chris gaan stop om dag te sê”, vra ek. “Ek het nie n pyn daarmee nie”, sê Monica. “Wonder watter geheime van jou tyd hier, gaan hy oor jou kan deel”, spot sy. Ons trek by die kantore in, en ek is dankbaar dis Maandag en hulle is oop. Ek is nogal opgewonde om hom te sien. Hy is een van daai mense. Ons stap die kantore in en by die eerste deur sit n dame. “Goeie more,ek is opsoek na Chris”, vra ek haar. “Ja hy is hier, maar hy is net daar agter by sy bakkie besig, aangesien hy more Vryheid toe moet ry, maar ek gaan roep hom gou”, sê sy en spring op voor ek kan keer, en dan verdwyn sy om die hoek. Glimlaggend sê ek,”dan wag ons maar”. Sy glimlag terug in erkenning. Die dame verskyn weer om die hoek met Chris kort op haar hakke, en ek sien die enorme vraagteken op sy gesig. “Ek ken jou, maar onthou jy my”, vra ek hom. “Jy lyk bekend maar ek kan jou net nie plaas nie”, kom die antwoord. “Ek het saam met jou op die plantasie gewerk, en langs jou gebly”. “Jy was daai tyd verloof gewees”.”Keith is die naam”, wek ek die herhinneringe in hom op. “Dis reg, ek onhou”, sê hy met n groot glimlag op sy gesig. “Dis nou n verrassing om jou weer te sien na al die jare”. “Kom in, wil julle koffie hê?”, bied hy aan. “Nee dankie, ons gaan nie so lank bly nie”, wil net vinnig opvang, want ons het nog n lang pad huistoe”, wys ek dit van die hand. Ons gesels oor die en daai en allerlei, en verneem oor die ander mense wat ook destyds op die plantasie was. Dit het baie herhinnering opgeroep, goed en nie heeltemal so goed nie, maar darm meer goed. Ons ruil eposse uit aangesien hy nie n gesigblad het nie. Toe groet ons en ly die esels na die pad uit belfast. Op die pad uit stop ons en e-trex lig my gou in oor die pad wat voorlê, en die rigting wat ons moet in. Van daar is dit uit op die pad in die rigting van die N4. Net voor ons onder die spoorlyn gaan draai ons regs op die pad wat Stofberg aandui. Ons verby n kamp waar die 18 voetige monsters gehou, gelaai, en gevoed word. Die swart slang se verweering is getuie dat hier baie van hulle beweeg. Die teerpad verander in n grondpad, en ons vang hom met effe te veel spoed, en die esel bokspring behoorlik om sy voete tussen die klippe te vind.

Attachments

• 2018 honeymoon trip (172).JPG
    2018 honeymoon trip (172).JPG
    64 KB
  • 2018 honeymoon trip (171).JPG
    2018 honeymoon trip (171).JPG
    98.8 KB
  • honeymoon trip 2018 fiets ryer_Moment.jpg
    honeymoon trip 2018 fiets ryer_Moment.jpg
    116.5 KB
  • 2018 honeymoon trip (173).JPG
    2018 honeymoon trip (173).JPG
    64.3 KB
  • 2018 honeymoon trip (175).JPG
    2018 honeymoon trip (175).JPG
    136.1 KB
  • 2018 honeymoon trip (174).JPG
    2018 honeymoon trip (174).JPG
    131.8 KB
  • 2018 honeymoon trip (177).JPG
    2018 honeymoon trip (177).JPG
    59.7 KB
  • 2018 honeymoon trip (180).JPG
    2018 honeymoon trip (180).JPG
    68.2 KB
  • 2018 honeymoon trip (182).JPG
    2018 honeymoon trip (182).JPG
    64.4 KB
  • 2018 honeymoon trip (186).JPG
    2018 honeymoon trip (186).JPG
    132.8 KB
Maar gou gou word dit beter soos ons verder ry. Ons verby plaas opstalle, en ek neem fotos sommer so in die ry, want dit is mooi wêreld hierdie en dit is n baie mooi uitsig. Op n hoogtetjie stop ons eers om ons innerlike te verfris, en om van die verwerkte koffie van vanoggend uit die sisteem te kry. Monica gebruik ook die geleentheid om n brandstokkie deur te werk, in die bietjie koelte van die nie so bome hier. en dit is iets wat my ook opeval het. hulle is redelik ruig maar nie hoog nie “Ek is bly dat hierdie so n mooi pad is, aangesien ek nog nooit hier was nie”, sê ek vir Monica. “Dit is asemrowend mooi, alhoewel nie heeltemal so mooi soos gister sin nie. Ons vind ook getuienisse van waar die mens moeder aarde omgekrap het, en net so gelos het.
Dit lyk soos historiese gesteentes waar mens kan dink eens n uitgestorwe samelewing gewoon het. Ons stop en neem eers n paar fotos. Dan kom ons by n aansluiting, en e-trex wys ons moet links. “Hierdie is sekerlik nie n plek waar jy wil wees as die weerlig hier rond loop nie. Met al die yster klip is dit sekerlik n weerlig magneet in die area”. Sê ek. Ja dit lyk of die weerlig al n paar van die klippe bygekom het, veral daai doer die kant toe”, en Monica wys na so koppie, wat basies net uit die swart klippe bestaan, wat party plekke lyk of dit met n byl uitgekap is. “Dis seker ook waar hulle die geraamtes van daai sogeneemde reuse gekry het”. Dis hulle wat die klippe so gekap het, seker maar om soos die egiptenare huise van klip te bou”, gaan sy aan. “Ek wonder net hoe kap mens yster klip met n yster byl”. “Dit sal nogal iets wees om te sien”. “Ja toe ou slimmes, en sy gee my so hou op die skouer, laat ons ry, want jy wil nou nonsens praat”. Ek argumenteer nie en saal op want ek het daai glimlag van haar, wat my bene lam maak sien begin vorm aanneem. Dan kan sy met my doen net wat sy wil. Die paatjie is vir n deel enkel, en ek eet vir so n ent van Monica se stof, maar dan word die pad dubbel soo n wafferse hoofweg, met middel mannetjie en al. 

Attachments

• 2018 honeymoon trip (187).JPG
    2018 honeymoon trip (187).JPG
    100.7 KB
  • 2018 honeymoon trip (189).JPG
    2018 honeymoon trip (189).JPG
    91.3 KB
  • 2018 honeymoon trip (190).JPG
    2018 honeymoon trip (190).JPG
    155.6 KB
  • 2018 honeymoon trip (192).JPG
    2018 honeymoon trip (192).JPG
    125.6 KB
  • 2018 honeymoon trip (193).JPG
    2018 honeymoon trip (193).JPG
    175.2 KB
  • 2018 honeymoon trip (195).JPG
    2018 honeymoon trip (195).JPG
    75.5 KB
  • 2018 honeymoon trip (197).JPG
    2018 honeymoon trip (197).JPG
    132.4 KB
  • 2018 honeymoon trip (198).JPG
    2018 honeymoon trip (198).JPG
    161.2 KB
  • 2018 honeymoon trip (199).JPG
    2018 honeymoon trip (199).JPG
    147.3 KB
  • 2018 honeymoon trip (200).JPG
    2018 honeymoon trip (200).JPG
    103.3 KB
Maar dit hou nie lank nie toe is hy weer enkel. Ons kry ook weer n paar van daai modder monsters en ek is op my hoede dat een van hulle my nie weer verras nie. Ek gaan verby sonder voorval en draai die esel dwars daar voor, om Monica en haar esel af te neem met die siloëtte in die water maar ek is te laat, en kry haar net soos sy haar esel deur die doolhof van moddepoel stuur.
Dis n lekker pad met n gemaklike ryvlak, maar mens bly maar op jou hoede. Het nou gesien die modder monsters wat sommer so skielik verskyn, en sand monsters wat hier en daar aan die eenkant in spoel slote, hinderlaag lê, maar ons ry n lekker spoed van 60/70 km/uur. Monica ry aan, terwyl ek die digitale leer sisteem oppak, en my esel aan die gan kry. Maar eers moes ek daai unike fizuuk weer vaslê. Nie aldag dat ek haar en haar esel van agter kan afneem nie
N end verder kruis ons n trein spoor, wat ons ook seker kon gevolg het tot in Middelburg, maar met die treispoor is dit plat area ry. Ek wil hoogtes uit vir uitsigte. 100 m na die trein spoor kry ons die teer pad, met die bordtjie. 
“Middelburg is ons mikpunt, wil jy by jou suster aangaan en hallo sê? ”, vra ek. “Nee wat kom ons los maar, nie seker of hulle by die huis is nie”, kom die antwoord. “Ons steek deur Witbank toe dan gaan sê ons dag daar by Marie”, gaan sy aan. Dit alles het met n doel gebeur, maar wag eers, dit kom later. Ons ry aan en kry weer grondpad, wat begin klim Eers weer stop vir n foto, want hier is n dam in die middle van nêrens, maar Monica ry aan. Dis n mooi pad, met hier en daar n paar los klippe wat dryg om die esels te ontsenu, gevolg deur n klipbank, en dan weer mooi pad, maar n redelike styl opdraande. Monica hou nie daarvan op n opdraande te stop nie, en as dit nie hoef nie vermy sy dit. Daar is baie tyd om rond te kyk, as jy die vorentoe ontleed en weet jy kan so lank kyk, dan moet jy weer vir die pad kyk. Dit is darm eronies om te sien hoe die skepping nooit teleur stel nie, en daar altyd die mooiste kunsstukke voorgesit word. Ek vang die dam vas op die digitale geheue, net ingeval Monica hom gemis het.
Ribbok kloof dam kamp en avontuur sentrum. Ons moet saam met die kinders hier kom kamp, sê ek maar vir myself. Ek sal dit later met Monica bespreek. Ek ry verder en haal Monica in en gaan verby. Voor draai ek eers die esel weer dwars, om n foto te vang van die fantastiese friend, rys genoot en beterhelfde.
Ons ry aan, tot waar die pad toe nou begin gelyk trek, nadat ons weer wat lyk soos hoëveld gras habitat beryk het. Ons beryk die teerpad R555, wat ons Middelburg toe sal vat. Ons stop gou vir n breuk, en neem n foto of twee wat ek later toe weer van die soek enjin aarde moes gaan aflaai, want vir een of ander rede het die digitale blik brein besluit hy hou dit nie. Darm lekker as mens hulle kan blameer as iets skeef loop, of wegraak. Maar eers terug by die breek. Monica steek eers n brandstokkie op. “Dit was n mooi dam gewees daai daar agter”, sê ek nie seker of Monica hom gesien het nie. “Ek het hom gesien, ook die bordtjie wat die avontuur kamp en kamplek aandui, soos die een hier langs die pad”, en sy wys na die inligtings bord, langs die pad. Die een wat weggeraak het. “Ons moet dalk bietjie met die kinders daar kom kamp”. “Dit lyk darm of daar genoeg is om te doen”, sê sy dit asof sy my gedagtes lees. “Dis goed dat jy darm al begin rond kyk terwyl jy ry”, kom dit half sarkasties uit, omdat ek dit eintlik wou voorgestel het, en ek lag binne in vir myself oor die kinderlike optredetjie. “Ja toe dit is darm nou nie so erg nie”. “Die pad was darm nie te sleg nie”, sit sy die kind op sy plek, en daai glimlag troos n verbrokkelinde gemoed. “Dit is darm mooi hier en nie so vêr van die huis af nie”. “Sal bietjie kyk”, kom sy terug na die onderwerp. “Ja ek dink dit is erg rustig daar, seker nie te veel mense wat weet van die plek nie”. Las ek by. “Nou ja sal ons die swart slang aanvat? ”. sê ek as ek sien die brandstokkie trek einde se kant toe. “Dis reg kom ons gaan”, beaam sy. Ons draai links, en kort voor lank verby ons n plek wat soos myn gronde lyk, en die 18 voetige monsters vergesel ons weer op die swart slang. Hulle is darm nie so baie soos die vorige kere nie, alhoewel daar n hele paar van hulle neste in die omgewing is. Ons gaan Middelburg deur sonder enige voorval. Ek sorg dat Monica naby bly en dat ek haar heeltyd in die oog hou. By n vorige geleentheid al iemand verloor in verkeer, en dit is nie n lekker gevoel nie. Maar laat ons nou nie afdwaal nie. Buite Middelburg hou ons op die ou pad Witbank toe. Op hierdie pad is die monsters meer bedrywig en dit is n gedoente om deur hulle te vleg. Ons gaan Witbank binne en soek plek om te stop om rigting te kry na waar Marie bly. Ons kry n oopte en besluit op daar af te trek. Monica haal haar foon uit, aangesien ek nie baie sterk is op fone as ek so gaan ry nie. Vat altyd een saam maar nie altyd seker waar hy is nie, en dit het my al mooi in die sop gehad juis met die keer wat ek my oudste in burgersfort se verkeer verloor het. Ai dwaal ek alweer af. Monica steek ook n brandstokkie op. Ons kry aanwysings en terselfde tyd hoor ons donderweer opgewonde brul om vir reën te laat weet hy het ons weer opgespoor, en reën moet gou kom. “Ons sal moet wieletjies kry as ons nie wil nat word nie”, sê Monica. “En Marie sê sy kan nie lank kuier nie, dan moet sy die klein kinders by die skool gaan optel”, en sy knip die brandstokkie kort. Ek lees vinnig wat sy op die ‘wat is op’ sê en sit die kopdop op. “Volg my maar, dis nie te vêr nie”. Ons ry terug in die rigting wat ons gekom het, tot by die twede verkeerslig, en draai dan regs en gaan wag by die sasol vul stasie, waar ons sommer die esels optop met die nodige enegie vloeistof om hulle aan die gang te hou. Ons is net klaar toe stop Marie. Ons ry agter haar aan, en trek in by die sekuriteids kompleks. Ons stop voor hulle motorhuis, en ons hoor donnerweer nou baie opgewonde brom, want reën is naby. “Miskien moet julle die fietse in die motorhuis sit”, sê Marie as die eerste druppels opgewonde op die grondspat. “Dit is n goeie idee”, sê ek en en ons stoot die esels in. In die huis word alles haastig toegemaak as reën nou met mag en daat op die aarde neerkom. Maar reën het sy uoboet hael saam gebring, want hy het die hele naweek gehaad om in te haal vir al die kere wat hy gemis het om iemand te looi. Hy het n bemoerdgeid probleem. Maar hy sal moet wag vir n ander keer want Hy wat na ons omgesien het die hele toer het nie vir hael beskore om sy bemoerdgeid op ons uit te haal nie. Maar sy waarskuwing is duidelik ten toongestel, sou hy ons op ons eie in die oopte kry. En vir die rede en die rede alleen is dit so beplan dat ons juis op die oomblik hier moes wees. Dank Vader. “Julle is seker lus vir koffie, en ek het iets lekkers probeer maak”, sê Marie en ek sien Monica se oë blink want sy is ook n koffie pot, en die koffie was maar skaars op hierdie avontuur. My maag draai en swaai ook opgewonde want ek is lus vir iets soets. Marie gaan haal dit uit die yskas. N ‘Merang’ met ingelegte perske versier. Na my vierde stuk dink ek Marie was bekommert niks bly oor vir die kleinkinders nie, en het maar subtiel die tert gaan bêre. “Dink jy het nou genoeg gehad, netnou word jy siek op die pad”, gee sy aan as rede vir die optrede. “Maar dit was baie lekker gewees baie dankie”, en Monica beaam. Ons gesels lekker, en die koffie wat nou bitter smaak na al die soet, verdwyn in n paar slukke. Reën saam met hael het nou hulle poging laat vaar, en verdaag, om op n ander plek n lokval te gaan opstel. “Ek wil julle nie wegjaag nie maar ek moet ry vir die kinders”, sê Marie. “Dit is reg so sê Monica, ons moet elkgeval ook vort want die dag is ook net so lank”, beaam Monica, terwyl ek die goed begin bymekaar maak. Ek trek die esels uit, Marie verduidelik min ofmeer die naaste pad na de hoofweg en ons groet. Die pad is nat en ons ry vesigtig. Wil nie reën, en sy boetie hael se aandag trek nie. Die verkeer is baie, en dit is n rukkie voor ons die hoofweg beryk. Ons gaan oor die N4, want ons wil by die N12 uitkom. Maar hier in die harwar kry ek en e-trex weer stry, en ek vat ons in n sirkel, terug na die N4. Toe ek by die N4 kom het my tor heeltemal van die tak afgeval want sou ons nou by die N12 gewees het sou ons moes regs Johannesburg op die hoofweg, maar nou wys die aanwysings bord links Pretoria en dit maak nie sin nie. My simpel stemmetjie sê dis die mense wat die borde verkeerd opgesit het en ek draai regs, na wat die bordtjie sê Middelburg. Mens luister mos na jou sin tuie. Plaas ek maar na e-trex geluister het. Toe ons die afrit vat besef ek dit is n fout, maar toe is dit te laat vir omdraai. E-trex is baie boos en gee sommer vir reën ons betemming, so dat hy ons goed natmaak. Ons ry toe terug tot by die brug wat draai na die witbank casino, waar ons toe eers kans kry om om te draai. Ek kan sommer hoor op die kopdop hoe lekker kry reën met die feit dat hy ons weer kon seë met sy teenwoordigheid. E-trex het intussen afgekoel, en net n rukkie toe ly hy ons uit reën se kloue uit op die N12 Springs toe. Die esels haal alles uit teen n almuntige 110 km/uur. E-trex het intussen vir wind genooi om saggies saam te ry, en kort voor lank is ons droog. Ons is so kwart van die pad springs toe my ingewande my in kennis stel, die koffie is uitgekuier en wil uit. Ons kry a aftrek plek, en ek laat koffie vry, terwyl Monica n brandstokkie nuttig. “Dit was lekker deurmekaar daar agter”. “Presies wat het gebeur?”, vra sy. “My tor het van sy tak afgeval ek ek was heektemal verdwaal, en toe is e-trex ook nog kwaad vir my omdat ek nie vir hom geluister het nie”, sê ek. “Ek het nogal gewonder, maar het gedink daar is iets wat jy my wil gaan wys, so toe ry ek maar net saam”, sê sy laggend. “Maar ons is darm nou waar ons moet wees”, is haar poging om my gemoed te sus. Koffie is vry en die brandstokkie is klaar, en ons gee die esels vrye teels. Halfpad is daar n fulstasie en ek ly die esel daarin. “Tyd vir n ruskans my getroue esel”, en ons stop by n koelte boom. Monica stop langs my, en ons saal af. “Is jy lus vir n roomys?, want ek is”,sê ek. “Dit sal lekker wees, gaan kry jy solank, maar ek wil net gou my koffie gaan vrylaat as jy dalk so stukkie kan wag?”, sê/vra sy. “Dis reg, ek wag dan eers”, en daar trek sy, en ek kan maar nie help om haar te waardeer soos wat sy wegloop en verdwyn tussen die karre in nie. Verbasend om te sien die verskillende tipes mense wat deur so plek ry. 10 min gaan verby toe kom Monica terug gestap. Ek spring op, gee haar n lekker drukkie en loop vir die roomeis. “Ek is nou terug, moenie dat iemand jou steel nie”, en ek verdwyn tussen die karre in terwyl sy n brandstokkie nuttig. Ons sit lekker en eet rustig aan die roomysse en sê nie n woord nie, terwyl elkeen my sy eie gedagtes oor die naweek speel. “Is jy weer reg om te ry”, word die stilte verbreek. “Ja, ons moet seker maar die laaste stuk hiustoe aanpak” sê ek half mismoedig aan die eenkant van my hart. Maar aan die ander kant is daar is my werk waar ek kan geld spaar vir die volgende avontuur. Op die N4 trek veral Monica redelik baie aandag met n heelparty mense wat verby ry, beuël blaas en waai. Ons draai af by die Delmas afrit om eers op Endicott te gaan stop by Monica se ma wat op die dag verjaar. Dit het ek as n verassing gehou. Ons kuier slegs oor n  vinnige koppie koffie, dan ry ons weer, want ons vriende en kinders wag op ons. Uit Endicotte deur Largo, waarna ons op die N17 klim, en weer by Witweg af oppad huistoe, waar ons vriende met die kinders vir ons n verwelkoming het. En watse lekker gevoel is dit nie. 789 km afgelê. Ons hoop julle het lekker saam met ons gery, en veilige myle vir elke reisiger, wat die wonderlike land saam met ons op hulle eie manier, en die manier deel

Attachments

• 2018 honeymoon trip (201).JPG
    2018 honeymoon trip (201).JPG
    112.6 KB
  • 2018 honeymoon trip (202).JPG
    2018 honeymoon trip (202).JPG
    91.2 KB
  • 2018 honeymoon trip (203).JPG
    2018 honeymoon trip (203).JPG
    116.4 KB
  • 2018 honeymoon trip (204).JPG
    2018 honeymoon trip (204).JPG
    119.7 KB
  • 2018 honeymoon trip (205).JPG
    2018 honeymoon trip (205).JPG
    141.5 KB
Dankie vir die moeite om so netjies op te skryf.
Spesiale rit, met spesiale wederhelfte.
Ek kan sommer sien julle het dit baie geniet.

Oubones said:
Dankie vir die moeite om so netjies op te skryf.
Spesiale rit, met spesiale wederhelfte.
Ek kan sommer sien julle het dit baie geniet.

+1  :thumleft: