2 Jameson brothers and an orphan - Kubu Island and beyond..

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Ek dink die mods moet nou maar hierdie uiterse kak gewoonte van lede stop sit om n "rider report" half-half te post. Maak die ding klaar en post hom "one time" Oor die algemeen dink ek ons wil n report "one time" lees en nie vandag n bietjie en dan more weer n bietjie nie. :pot:

:patch: :patch: :patch:

Excalibur said:
Ek dink die mods moet nou maar hierdie uiterse kak gewoonte van lede stop sit om n "rider report" half-half te post. Maak die ding klaar en post hom "one time" Oor die algemeen dink ek ons wil n report "one time" lees en nie vandag n bietjie en dan more weer n bietjie nie. :pot:

Stem saam, dis sommer kak  :pot: :biggrin:

Seker Hermanblablaperd wat die report ophou..... :peepwall:

Lekker RR ! Kama is always the first stop on my BOtswana trips , it's lekker to have sundowners at that waterhole , we once counted 18 rhino there ! Kubu is also the dogs nuts , but man there toilets are bad !  :thumleft:

fat b said:
Kubu is also the dogs nuts , but man there toilets are bad !  :thumleft:

Not if you take your own "white gold" and walk up into the rocks, find a nice spot protected from the wind but with a view over the pan.  :deal:  :ricky:

Oetie said:

Excalibur said:

Stem saam, dis sommer kak  :pot: :biggrin:

Jy gaan val pappa!  :lamer:  :imaposer:

REDRIDER said:
waas die res !!! :deal:
In Popi se kop... Hy sal later dag 3 pos!  :thumleft:

>Herman< said:
fat b said:
Kubu is also the dogs nuts , but man there toilets are bad !  :thumleft:

Not if you take your own "white gold" and walk up into the rocks, find a nice spot protected from the wind but with a view over the pan.  :deal:  :ricky:
I specifically WON"T do that ! Kubu is sacred to the locals , and I have been there when there is toilet paper and **** lying all over the place and eventually somebody has to pick it up , no matter if you bury it or not , and it is not a case of oh well it is bio degradeble , it takes a long time to bio degrade toilet paper and for that matter **** as well .

Oetie said:

Excalibur said:

Stem saam, dis sommer kak  :pot: :biggrin:

Jy gaan val pappa!  :lamer:  :imaposer:

REDRIDER said:
waas die res !!! :deal:
In Popi se kop... Hy sal later dag 3 pos!  :thumleft:

If Kubu is sacred and u allow it as a tourist place then u should provide decent dump sites!!!

Like Herman I prefer my own little spot somewhere, but well out of the way! (like a few kms in on the pan and i look like a little black spot, very liberating, hehe)

O yes, subscribed....interesting to see other views and takes on the pans. We all experience the same thing differently!

Patients is a virtue people...I post day 3 tonight..
I've got work to do!!!

Jammer om van jou kak te hoor. Julle speelgroepie het verlede jaar hierdie onnodige kak begin om reports laat te post of daagliks vir ons lesers sulke halfnaai goedjies te post. Stop dit nou dadelik en post die res "one time" Die lewe gaan mos oor prioriteite F, of hoe se ek :mad:

The trip never happened - it was all staged, like the moonlandings :biggrin: