Ai, die Klein Karoo is darem mooi

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Dankie Dorsland dit was n baie nice RR
Ons sal ook nog by Veltie hulle moet uitkom as ons weer in daai wereld kom. Dit is regtig mooi wereld.
Danki evir die deel en mooi fotos

Dit was nou sommer iets besonders. Dankie vir die moeite wat jy doen om iets lekkers
soos dié met ons te deel.  :thumleft:

Ja maar daai ou deel nie graag nie... jy moet SMEEK vir 'n stukkie...  :peepwall: :imaposer:

Dorsland said:
Laban said:
...lekker ..Dorsland...lekker.. :thumleft:

...daai's die klapperbos/boom...

Dankie Laban,  dis waaragtig 'n besonderse mooi boom met pragtige blomme.  En lyk my sommer volop.

…bietjie lui gewees gister…
…Nymania capensis….Chinese lanterns…Klapperbos…
…kan maklik gekweek word……maar oorleef nie in hoë reenval areas..
;)

Ook maar lekker bang vir 'n Jakkals né,

Maar ek verstaan want netnou het ek saam met jou na die Natzi garage gegaan en dan dalk jou verhouding met hulle gekrenk as ek hulle vertel het om somer al die "re call's" somer op een slag vir jou te doen want dan het jy mos nie nodig om so op en af te ry nie,  :imaposer: :imaposer:

Nou verstaan ek hoekom daai Brakpanner met die XT1400F cage af gekom het na die XT bash toe, hy sou mos nooit al die handoeke, komberse ens wat hy by sy oornag plekke bymekaar gemaak het kon laai op die bike nie,  :imaposer:

Ja dit is jammer oor Trailrader en die WD se egskeiding, daai man het een helse groot talent vir RR en mens mis hom hier, :deal:

O'ja amper vergeet ek, mooi foto's en trippie wat jy gedoen het, :biggrin: :thumleft:

Jinne Jakkalas, hoe lag ek nou oor daai stab na Woody en die handdoek laaiery. :imaposer:

Maar is n ou wat vroegoggend uit n B+B glip sonder betaling nie n gly-JAKKALS nie? :peepwall: :imaposer:

Dankie vir die terugvoering ouens, bly julle het dit geniet.   :thumleft:  Eintlik kan mens nie iets sleg oor daai geweste skryf of afneem nie.

Laban: kan daai klapperbos van stiggies geweek word of is saad verkieslik?  Ek wil graag so 'n paar van hulle hier plant.  Dis 'n besonderse mooi struik.

Jakkals:  jammer ek het nie by jou ingeval nie.  Ek sal met die volgende recall beslis 'n plan maak dan gaan eet ons iets, sal lekker wees.   :imaposer:

Schalk: Ons doen Speed Services aflewering, vra maar vir Woody  :peepwall: ;D  Maar daai Wes Transvaal beesboere mag ook maar droëwors maak of hoe?

Dankie vir die kompliment Veldie :thumleft:  Iets wat my dikwels opval is dat, ondanks die somtydse tjolpratery hier op die forum, die ouens 'n groep gawe mense is wie se harte op die regte plek sit.  Daar is baie gasvryheid, bereidwilligheid om te help, vriendelikheid en kennis wat gedeel word.

Nou ja toe,  voor julle ouens beginne verwaand raak oor julle so gaaf is ....  :imaposer:

…Dorsland..probeer ‘n kombinasie van die twee……stiggies met hormoonpoeier….en saad…..saad skiet in Oktober… :)

Daai Schalk man eet vir hom dik aan al die bees biltong en droë wors daar bo, maar ek ken hom en hy is 'n suinige karakter en sal nie deel nie,  :imaposer: :imaposer:

Nee dit is reg, maar miskien moet ons die eet ding los en maar eerder net 'n koffie of teetjie gaan drink, netnou raak ons te dik van al die "re call's",,,,,,,, bedoel eetery van al die resuarant kos want ek neem aan dit sal op 'n gereelde basis plaasvind siende die hoeveelheid "Re Call's"  :imaposer: :imaposer: :imaposer:

Laban said:
…Dorsland..probeer ‘n kombinasie van die twee……stiggies met hormoonpoeier….en saad…..saad skiet in Oktober… :)

Dankie Laban, klink my jy is 'n kenner  :thumleft:  Daar is nou 'n goeie verskoning om weer daardie kant toe te ry. Ek gaan dit beslis probeer en sien hoe werk dit.

Jakkals said:
Daai Schalk man eet vir hom dik aan al die bees biltong en droë wors daar bo, maar ek ken hom en hy is 'n suinige karakter en sal nie deel nie,  :imaposer: :imaposer:

Nee dit is reg, maar miskien moet ons die eet ding los en maar eerder net 'n koffie of teetjie gaan drink, netnou raak ons te dik van al die "re call's",,,,,,,, bedoel eetery van al die resuarant kos want ek neem aan dit sal op 'n gereelde basis plaasvind siende die hoeveelheid "Re Call's"  :imaposer: :imaposer: :imaposer:
Jy weet dat ons biltong maak van Jakkalse hier ne !  :3some:

Ek het 'n klomp redelike nuwe handoeke en klein koekies seep..... stuur maar julle bestelling.  :imaposer:

SchalkL said:
Jakkals said:

Jy weet dat ons biltong maak van Jakkalse hier ne !  :3some:

Jong, siende dat jy ook nou 'n Natzi troep is sal ek voorstel dat jy liewers vir MEERKAT biltong moet gaan, jy kan dit mos staan staan kou.  :lol8: :lol8:

Dorsland, ek geniet altyd jou ride reports, en hierdie een is beslis weer 'n wenner.

as ek eendag my Anakee voorband vervang gaan ek beslis daar by jou 'n draai maak  :thumleft:

Laban said:
…Nymania capensis….Chinese lanterns…Klapperbos…
…kan maklik gekweek word……maar oorleef nie in hoë reenval areas..
;)

Stem 100% saam  :thumleft:
My Pa het een geplant naby Hermanus, het gesukkel!
Hou nie van hoë reenval of seelug nie.

Pragtige RR!  :thumleft:

Dorsland dankie vir jou kuiertjie.
Nounet terug van n baie lekker trip........................so lekker ek het vier dae laas gestort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :imaposer: :eek7:

ChrisL - DUSTRIDERS said:
Dorsland dankie vir jou kuiertjie.
Nounet terug van n baie lekker trip........................so lekker ek het vier dae laas gestort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :imaposer: :eek7:

Toemaar, ons wag maar windop van jou sodat jy gou kan gaan stort en dan met die RR beginne  :imaposer:  Dankie vir julle gasvryheid Chris, ek het lekker gekuier in julle mooi omgewing.

Latest posts