Die koek was die vorige aand al uitgehaal en weer in n vries gesit. So die volgende oggend was dit net nodig om gou weer klere en koue goed te pak.
Kuruman tot Kenhardt het redelik glad verloop met net een stop in Upington en toe weer die laaste volmaak in Kenhardt net so vir ingeval. Ek was nie lus om n ekstra kan diesel te ry nie en in alle eerlikheid sou dit nie onder normale omstandighede ook nie nodig wees nie.
View attachment 828053
In Kenhardt het ons n vinnige "trip down memory lane" gehad en my vrou het ons op n begeliede toer gevat van haar kinder dae. Ek dink die vreemste gedeelte van die deel was toe ek aan die kinders genoem het dat die strate ekstra breed gemaak was daai jare sodat n ossewa n gemaklike u-draai kon maak. Ten minste is dit hoe dit vir my verduidelik was.
Hierdie foto's is geneem buite die huis waar my vrou grootgeword het. Was nogal vreemd om sommer so in die strate te stop en mense wat loer, maar ook nie iets sê nie. Seker maar die GP registrasie. Ek is seker hulle sou ander dink sodra ek kans gekry het om iets te sê.
View attachment 828054
View attachment 828055