Anvill Bash Ride Report thread

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
Dankie manne. Moenie worry nie, die Dakar is nog ver.

Hou daar vir die large asb, ek sal jou PM as ek dit kan kom haal

Eks op soek na een van die buffs, wie kan help?  :deal:

Het die Tool van Toolbag by hom ook, dan kry ek sommer by hom.  :biggrin:

tau said:
:biggrin:

Julle is darem eerlike skelms  :imaposer:.
Ja....  geluk met jou verjaarsdag... 3 dae te laat....  het jy met HSK gesels oor die manne wat dalk nog 'n spanlid soek ??

Ek gaan weer 'n bestelling doen vir pit shirts as iemand belangstel. Dis weer R260 wat 'n ietsie vir 'die fonds' insluit. As jy niks agterop wil hê nie (dus net die Anvil logo op die bors), kan jy R20 aftrek. Andersins volprys as jy jou naam en/of 'Drink 4 Dakar' wil ophê soos die oorspronklikes.

PM my voor Dinsdag met jou grootte en wat jy agterop wil hê. Laat weet maar vir t-shirts ook.

R4000 oorgedra aan Tau se fonds, die orige drank moet julle maar by my kom uitsuip soos julle hier verby kom.

Ons kroeg top 5:

1-  Hot Sauce (R533)
2- Legadema
3- Stoetie
4- Abu
5- Ball and Chain

Dankie manne!

Die grootste totale inbetalings was van Ball and Chain en ekstras ingesluit gaan die prys loshande aan Kleinbaas Biesie!

:wav:

Wow brilliant thx Mof. Dankie vir al jou moeite en vir almal wat so mooi aupport het.

:thumleft:  :thumleft:    :thumleft:

Now to gwt all on track for 2013.

I helped push up Legadema's bar bill when he mistakenly filled my Camelbak with Gin and Fanta!!!!!!  :imaposer:

Well done everyone! Great support!

When's the next one?  :peepwall:

Firecoast said:
I helped push up Legadema's bar bill when he mistakenly filled my Camelbak with Gin and Fanta!!!!!!  :imaposer:

Nou hoe kom mag ek nie ook ietsie in jou Camelback gegooi het nie?  ???  :imaposer:

V-Strom said:
Firecoast said:

Nou hoe kom mag ek nie ook ietsie in jou Camelback gegooi het nie?  ???  :imaposer:

Daar was mos al klaar iets in!  :biggrin:

Firecoast said:
V-Strom said:
Firecoast said:

Daar was mos al klaar iets in!  :biggrin:
Gin wonder jy het so gekeer nie.  :laughing4:

Read the whole thing and miss those goods times. :thumleft:
Trying to find the RR I posted after this trip but as with all old RRs you can't find them anymore on WD. Even if you type the correct name in one cant find it. :biggrin: