Piston Pete
Teach Peace
I can still smell the fire smoke.....still have not unpacked the bike properly...
RASSIE 800GS said:Jou morele ondersteuning was oorgenoeg,thanks.
ot:Pistonpete said:I can still smell the fire smoke.....still have not unpacked the bike properly...
JC said:Bus said:tau said:Ek hoor jy moer toe voor die Engelsman neer.....
Nou het jy my verloor?
Was net Marius en Andries saam my gewees
dit was ek :ricky:
daar was so 100m dik sand met kniehoogte wallet weerskante. oppad deur het ek so 'n stadige omdonner gedoen, met die optel wys die voorkant verkeerde kant toe en ek ry terug , draai om met groot moeite en steek hom. 1ste, 2de begin net lekker beweeg, toe begin daai pendulum op sy gat swaai. Ek mik so na die regterkantste wal toe, maar besluit se gat, nou ry ek jou reg. Ek draai die XR se oor so ver hy kan gaan, toe launch ek by die wal op en eindig op my sy bo-op die boer se draad. teen die tyd dat yamav en die engelsman daar aankom (en die Prado vol mense verby ry en ewig sedig terug groet) het ek al my handskoene en helmet afgehaal en darem my been onder die bike uitgekry.
sand val gelukkig sag.
ek het al 'n tydjie gehad om 'n verskoning uit te dink, en ek blameer vir yamav en jarred dat hulle te stadig gery het ;D
Rynet said:Ja dankie Rassie :thumleft: Daar staan ek met al tien my vingers en doen niks om te help nie : :biggrin:
nie eers n slukkie van daai dop in jou handRynet said:Ja dankie Rassie :thumleft: Daar staan ek met al tien my vingers en doen niks om te help nie : :biggrin:
Mnr ys said:nie eers n slukkie van daai dop in jou handRynet said:Ja dankie Rassie :thumleft: Daar staan ek met al tien my vingers en doen niks om te help nie : :biggrin:
ot: ot:
Pote said:Ja weereens baie dankie aan Mof vir al die moeite :thumleft:
en ek is bly my DIY panniers is nou amtelik trail rated, dit was hulle eerste trip...
Bus said:Luister mooi by 13s, jy kan hoor hoe slet hy neer... :evil6:
Ek like hoe die stof 'n Braveheart look maak by 43s
:imaposer:
[flash=425,344]https://www.youtube.com/v/HbY82-sGYQ0[/flash]
:laughing4: goeie een :laughing4:Ball and Chain said:Ek is net bly ek het nie my "soft perm" uitgeval nie :
Pistonpete said:I can still smell the fire smoke.....still have not unpacked the bike properly...
Enter your email address to join: